Hienoa. Törkeä kakanhaju leijuu kyläilyn jäljiltä.
Asun yksiössä. Läpivetoa ei saa aikaiseksi muuten kuin rappukäytävään tuulettamalla. Täällä kävi kaveri 2v lapsen kanssa kylässä. No se veti aivan törkeät kakat vaippaan. Kakat väännettiin noin kymmeneltä. Lähtivät vasta äsken. Sen lisäksi, että vessassa haisee kakka, koko pieni yksiöni haisee. En voinut tuulettaa vierailun aikana, koska 2v ei voi kuulemma olla viimassa. Minulla ei ole mitään vaipparoskista, joten kakkavaippa tungettiin vessan pieneen roskikseen.
Tämä haju ei lähde millään pois. YÖK!
Voitteko kakattaa ne kakaranne jossain muualla TAI jos ne vetää kunnon jöötit jossain vieraassa paikassa, voisitteko ystävällisesti edes tarjoutua viemään sen vaipan heti ulos.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:56"]
Niin onko se kakkavaippa edelleen siellä vessan roskiksessa...tottakai haisee, hei haloo.
[/quote]
No ei tietenkään. Kaveri vei sen koko roskiksen mukaan. Ehdotin omien laskujen mukaan neljä kertaa, että lähtisin viemään sitä roskista ulos, mutta kaveri sanoi vievänsä sen sitten mukanaan.
Kohta en enää tiedä haiseeko täällä oikeasti vai menikö mun nenä rikki siitä. Mitä h***ettiä kaksivuotiaat syö, kun kakka haisee noin pahalta??
ap
Tuosta tuli mieleeni, että kerran meillä oli yksi pariskunta pienen lapsen kanssa kylässä. Ei ollut mikään vauva enää, ehkä 1-2v. Sille tuli myös tajuttoman pahalta haiseva kakka vaippaan. Pariskunta alkoi sitten nakittaa vaipanvaihtoa toisilleen, oli kummankin mielestä toisen vuoro. Lähes riitelivät jo, joka oli jo tosi kiusallista katsottavaa. Kun en enää kestänyt sitä hajua (enkä riitelyä), tarjouduin itse vaihtamaan sen vaipan.
No, mitä kävikään, kun avasin sen vaipan.. OKSENSIN SPONTAANISTI SEN LAPSEN PÄÄLLE! Se haju oli niin typerryttävä ja kuvottava. En ole millään tavalla oksennusherkkä, enkä ole oksentanut muuten kuin oksennustaudissa ja silloinkin olen aina ehtinyt vessaan, ei ole tullut koskaan vahingossa mihinkään.
Saivat sitten itse vaihtaa sekä kakat että siivota oksennuksen sen lapsen päältä. Lähtivät aika pian pois.
Muistan edelleen sen hajun. Hyi kuvotus. Lapseton olen.
Öö, pitäisikö pikkulapselle sanoa että älä nyt vaan täällä kylässä kakkaa ettei tule hajuhaittoja? Luuletko että se pikkulapsi pystyy pidättelemään kakkaa vierailun tms ajan niin kuin aikuinen?
Uskon että kakan haju ärsyttää, mutta voiko tuolle hirveästi mitään? Onko sulla mitään ilmanraikastajaa, suihketta tms? Ja vastaisuuden varalle: kannattaa muuten se haiseva kakkavaippa laittaa heti tiiviiseen muovipussiin tiukalle solmulle. Ei varmasti haise enempää.
Tuuleta kunnolla ja käväise samalla kiertämässä kortteli ulkona. Ehkä se siitä putsautuu. Toisaalta jos jonnekin on jäänyt paskakikkare tms haisemaan, niin se on helpompi löytää kun tulee ulkoa.
Ymmärrät sitten kun sinulla on omia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:06"]
Öö, pitäisikö pikkulapselle sanoa että älä nyt vaan täällä kylässä kakkaa ettei tule hajuhaittoja? Luuletko että se pikkulapsi pystyy pidättelemään kakkaa vierailun tms ajan niin kuin aikuinen? Uskon että kakan haju ärsyttää, mutta voiko tuolle hirveästi mitään? Onko sulla mitään ilmanraikastajaa, suihketta tms? Ja vastaisuuden varalle: kannattaa muuten se haiseva kakkavaippa laittaa heti tiiviiseen muovipussiin tiukalle solmulle. Ei varmasti haise enempää.
[/quote]
Mun mielestä vanhempi voisi olla sen verran kohtelias ja viitseliäs, että tarjoutuisi viemään sen kakkavaipan HETI ulos roskikseen. Ei sille kakalle mitään voi, mutta ei mun mielestä tarvitsisi kolmea tuntia haistella sitä turhaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:05"]Tuosta tuli mieleeni, että kerran meillä oli yksi pariskunta pienen lapsen kanssa kylässä. Ei ollut mikään vauva enää, ehkä 1-2v. Sille tuli myös tajuttoman pahalta haiseva kakka vaippaan. Pariskunta alkoi sitten nakittaa vaipanvaihtoa toisilleen, oli kummankin mielestä toisen vuoro. Lähes riitelivät jo, joka oli jo tosi kiusallista katsottavaa. Kun en enää kestänyt sitä hajua (enkä riitelyä), tarjouduin itse vaihtamaan sen vaipan.
No, mitä kävikään, kun avasin sen vaipan.. OKSENSIN SPONTAANISTI SEN LAPSEN PÄÄLLE! Se haju oli niin typerryttävä ja kuvottava. En ole millään tavalla oksennusherkkä, enkä ole oksentanut muuten kuin oksennustaudissa ja silloinkin olen aina ehtinyt vessaan, ei ole tullut koskaan vahingossa mihinkään.
Saivat sitten itse vaihtaa sekä kakat että siivota oksennuksen sen lapsen päältä. Lähtivät aika pian pois.
Muistan edelleen sen hajun. Hyi kuvotus. Lapseton olen.
[/quote]
Lapsiraukka! Mutta tiedän tunteen, olen itsekin meinannut oksentaa OMAN lapseni päälle kun erehdyin puhumaan kesken vaipanvaihdon :D minulla on todella herkkä oksennusrefleksi joten vaipanvaihdossa sovellan tietynlaista hengitystekniikkaa ettei se lemu mene iha sinne superkuvotusasteelle.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:06"]Öö, pitäisikö pikkulapselle sanoa että älä nyt vaan täällä kylässä kakkaa ettei tule hajuhaittoja? Luuletko että se pikkulapsi pystyy pidättelemään kakkaa vierailun tms ajan niin kuin aikuinen?
Uskon että kakan haju ärsyttää, mutta voiko tuolle hirveästi mitään? Onko sulla mitään ilmanraikastajaa, suihketta tms? Ja vastaisuuden varalle: kannattaa muuten se haiseva kakkavaippa laittaa heti tiiviiseen muovipussiin tiukalle solmulle. Ei varmasti haise enempää.
[/quote]
Kyllä muuten haisee.
T. Äiti itsekin
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:07"]
Ymmärrät sitten kun sinulla on omia lapsia.
[/quote]
Mulla on kolme lasta, enkä ymmärrä, miksi kenenkään pitäisi kärsiä kakan hajusta.
Tää on vähän dilemmainen, kun tuntuu että molemmat teistä on käyttäytynyt vähän kohtuuttomasti ja sitten ei kuitenkaan ollenkaan. Siis tuon vaipan heti poisviennin suhteen.
Mun sympatiat jää nyt kuitenkin sun puolelle. Ne hajut voi olla järkyttäviä.
Jos sulla on tulitikkuja, raavi niitä, niin rikki peittää hajua. Tai tuoksukynttilät. Mä kyllä varmaan päätyisin siihen läpivetoon, edes hetkeksi.
Hah, mä olin kerran yhden uuden miespuolisen tuttavuuden kämpillä. Se oli just joku sellanen 20-neliöinen kenkälaatikko, jossa ainoa ovi oli vessaan ja sekään ei pysynyt suljettuna paitsi jos piti siitä itse kiinni. Mies kävi vääntämässä ihan käsittämättömät haisulipaskat ja se haju levisi koko kämppään. Mies oli ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, mutta mun oli jotain vartin jälkeen pakko lähteä pois. Siis ihan järkky lemu, ja mitään ilmanraikastinta tai tuoksukynttilää ei ilmeisesti ollut tai ainakaan se ei sellaista käyttänyt. Mies yritti vielä siinä lämmitellä seksiinkin, mutta ei todellakaan pystynyt.
Tavattiin sen jälkeen vielä kerran oluella, mut en vain päässyt yli siitä hajumielikuvasta, joka oli syöpynyt.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:19"]
Hah, mä olin kerran yhden uuden miespuolisen tuttavuuden kämpillä. Se oli just joku sellanen 20-neliöinen kenkälaatikko, jossa ainoa ovi oli vessaan ja sekään ei pysynyt suljettuna paitsi jos piti siitä itse kiinni. Mies kävi vääntämässä ihan käsittämättömät haisulipaskat ja se haju levisi koko kämppään. Mies oli ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, mutta mun oli jotain vartin jälkeen pakko lähteä pois. Siis ihan järkky lemu, ja mitään ilmanraikastinta tai tuoksukynttilää ei ilmeisesti ollut tai ainakaan se ei sellaista käyttänyt. Mies yritti vielä siinä lämmitellä seksiinkin, mutta ei todellakaan pystynyt.
Tavattiin sen jälkeen vielä kerran oluella, mut en vain päässyt yli siitä hajumielikuvasta, joka oli syöpynyt.
[/quote]
Sori, repesin tälle. Murjaisi "haisulipaskat" ja yritti sen jälkeen vongata seksiä! Ei helvetti!
Ihan yhtä pahalle sen aikuistenkin paska haisee. Meillä ainakin saa sekä lapset että aikuiset käydä kalalla jos siltä tuntuu. Miehenikin jälkeen vessa monesti haisee aika pahalle mutta eihän siihen hajuun kuole. Ehkä sun ei kannata enää ottaa lapsivieraita vastaan jos ottaa noin koville?
Olisin vienyt ensimmäisenä kakkavaipan ulkoroskikseen, sumuttanut wc-pönttöön ja lavuaariin jotain raikkaan tuoksuista pesuainetta. Ja tuulettanut silti nopeasti!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:19"]
[/quote]
Mika?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:33"]
Ihan yhtä pahalle sen aikuistenkin paska haisee. Meillä ainakin saa sekä lapset että aikuiset käydä kalalla jos siltä tuntuu. Miehenikin jälkeen vessa monesti haisee aika pahalle mutta eihän siihen hajuun kuole. Ehkä sun ei kannata enää ottaa lapsivieraita vastaan jos ottaa noin koville?
[/quote]
Kakanhajusta, kielitaidostasi ja -asustasi päättelen, että teillä syödään paljon lihaa ja perheen ylin koulutustaso on ylioppilas.
Ohis. Mutta entäs sitten ne vieraat, jotka duunaavat aivan järkyttävän navettapaskan pönttöön, siis koko pönttö sellainen ruskea raidallinen? Aina ihmettelen, että kuinka edes kehtaa jättää kylässä vessan siihen jamaan? Ja meilläkin on pöntön vieressä käsisuihku, puhdistusaine ja vessaharja?
Hei sehän on vaan siltikin kakkaa! Ei sen pahempaa.
Niin onko se kakkavaippa edelleen siellä vessan roskiksessa...tottakai haisee, hei haloo.