Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa. Törkeä kakanhaju leijuu kyläilyn jäljiltä.

Vierailija
25.09.2014 |

Asun yksiössä. Läpivetoa ei saa aikaiseksi muuten kuin rappukäytävään tuulettamalla. Täällä kävi kaveri 2v lapsen kanssa kylässä. No se veti aivan törkeät kakat vaippaan. Kakat väännettiin noin kymmeneltä. Lähtivät vasta äsken. Sen lisäksi, että vessassa haisee kakka, koko pieni yksiöni haisee. En voinut tuulettaa vierailun aikana, koska 2v ei voi kuulemma olla viimassa. Minulla ei ole mitään vaipparoskista, joten kakkavaippa tungettiin vessan pieneen roskikseen. 

Tämä haju ei lähde millään pois. YÖK!

Voitteko kakattaa ne kakaranne jossain muualla TAI jos ne vetää kunnon jöötit jossain vieraassa paikassa, voisitteko ystävällisesti edes tarjoutua viemään sen vaipan heti ulos. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta tuli mieleen kun yhdellä naapuriperheellä on mielestäni omituinen tapa kylässä. Joka kerran jossain vaiheessa kyläilyä ottavat taaperolta vaipan pois ja antavat kipittää lapsen asunnossani paljaalla pyllyllä, koska "neuvolassa on sanottu, että vaippapyllyä on hyvä tuuletella".

Joka kerran mulla on rauhaton olo kun pelkään, että muksu kakkaa/pissii johonkin lattioille. Niin eikös kerran sitten tapahtunut niin, että muksu teki minun ja vanhempien huomaamatta kakat olohuoneen matolle. Siis ihan karmee ja haiseva sotku tuli ja voin kertoa, että tosi vaivalloista oli pestä kakka matosta pois. Mua niin ottaa päähän toi niiden tapa ja vielä kylässä ollessa. Eikö sitä pyllyä voi tuuletella siellä kotona?

Vierailija
22/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:19"]

Hah, mä olin kerran yhden uuden miespuolisen tuttavuuden kämpillä. Se oli just joku sellanen 20-neliöinen kenkälaatikko, jossa ainoa ovi oli vessaan ja sekään ei pysynyt suljettuna paitsi jos piti siitä itse kiinni. Mies kävi vääntämässä ihan käsittämättömät haisulipaskat ja se haju levisi koko kämppään. Mies oli ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, mutta mun oli jotain vartin jälkeen pakko lähteä pois. Siis ihan järkky lemu, ja mitään ilmanraikastinta tai tuoksukynttilää ei ilmeisesti ollut tai ainakaan se ei sellaista käyttänyt. Mies yritti vielä siinä lämmitellä seksiinkin, mutta ei todellakaan pystynyt.

Tavattiin sen jälkeen vielä kerran oluella, mut en vain päässyt yli siitä hajumielikuvasta, joka oli syöpynyt.

[/quote]

Mika?

[/quote]

Ei ollut Mika :) Tästä on jo aikaa useita vuosia, olisiko ollut 2008 tai 2009 kun tuo tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lastenpaska haisee pahemmalle. Ei mun tai poikaystävän jälkeen vessa haise pahoin :D kerran menin työpaikalla käymään asiakasvessassa ja joku nainen vaihtoi vaippaa sielä ja sielä hais ihan kamalalle.

Vierailija
24/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää kysyä lupa, ehdottaa NELJÄ kertaa voisitko viedä itse vaipan roskiin? Olisit nyt aikuinen ihminen vain vienyt sen! Sunhan asunto se on jossa haisee. Turha kitistä jos on niin saapas ettei ilman lupaa voi omilla roskiksilla käydä.

Vierailija
25/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole enää vaippaikäisiä mutta kun vieras vaihtaa paskavaipan niin annan hänelle tyhjän leipäpussin. Pysyy haju edes hetken pois.

Vierailija
26/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali aikuisen kakka ei haise juuri yhtään.

Vierailija
27/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa typerä aloitus. Jos aloitus on totta, niin aika tyhmästi aloittaja on kyläilyn aikana toiminut. Hänen olisi heti pitänyt käydä kippaamassa vaippa roskikseen, eikä jättää lämpimään vessaan haisemaan. Tai sanoa äidille, että vie vaipan ja hän katsoo lasta sen ajan. 

Vierailija
28/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:06"]

Öö, pitäisikö pikkulapselle sanoa että älä nyt vaan täällä kylässä kakkaa ettei tule hajuhaittoja? Luuletko että se pikkulapsi pystyy pidättelemään kakkaa vierailun tms ajan niin kuin aikuinen? Uskon että kakan haju ärsyttää, mutta voiko tuolle hirveästi mitään? Onko sulla mitään ilmanraikastajaa, suihketta tms? Ja vastaisuuden varalle: kannattaa muuten se haiseva kakkavaippa laittaa heti tiiviiseen muovipussiin tiukalle solmulle. Ei varmasti haise enempää.

[/quote]

Mun mielestä vanhempi voisi olla sen verran kohtelias ja viitseliäs, että tarjoutuisi viemään sen kakkavaipan HETI ulos roskikseen. Ei sille kakalle mitään voi, mutta ei mun mielestä tarvitsisi kolmea tuntia haistella sitä turhaan.

ap
[/quote]
Meillä kun lapsi oli pienempi ja kun hän teki anoppilassa jöötit, niin anoppi toi jo aina valmiiksi tyhjän hedelmäpussin mulle, mihin vaippa piti jättää oven ulkopuolelle. ;-) Heitettiin se aina sitten lähtiessämme roskiin.

Vierailija
29/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:34"]Olisin vienyt ensimmäisenä kakkavaipan ulkoroskikseen, sumuttanut wc-pönttöön ja lavuaariin jotain raikkaan tuoksuista pesuainetta. Ja tuulettanut silti nopeasti!
[/quote]
Ja nää kaikki sen äidin nähden. Ei jää mielipide epäselväksi. :-D

Vierailija
30/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se haju ei tartu vaatteisiin. :::-X

Vierailija
31/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
32/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kakkavaippa kannattaa viedä heti ulos! Jos ei roskiksille niin parvekkeelle ainakin. Jos äiti olis siitä suuttunut, niin olkoon. Tuntikausia paskanhajussa seurustelu ei ole kenenkään velvollisuus!

Vierailija
33/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa syövistä vieraista jää muuten melkoiset hajumuistot saniteettitiloihin! Kasvissyöjistä ei. Ja oman perheen paskathan ei tietysti haise ;)

Vierailija
34/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kasvissyöjä ja siinä on se hyvä puoli että kakka ei juuri haise tai ainakaan pahalta.

Vierailija
35/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:50"]navettapaska
[/quote]

Hihihii repesin! xD

Vierailija
36/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:43"]

Toivottavasti se haju ei tartu vaatteisiin. :::-X

[/quote]

Tarttuu se, eikä lähe ikinä pois. Eikä tukastakaan. 

Vierailija
37/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa etteikö se haju lähtisi, jos kakkavaippa on toisessa huoneessa roskiksessa...

Ja mikä kuningasidea tuo roskiksen vieminen kesken kyläilyä oikein on? Olisiko se muksu pitänyt pukea jne. ja lähteä viemään roskista, vai jättää se sun hoiviisi siksi aikaa? Ei kauhean vieraanvaraista.

Vierailija
38/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa... Vahingonilo, paras ilo. :D

Vierailija
40/50 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:59"]

Kyllä lastenpaska haisee pahemmalle. Ei mun tai poikaystävän jälkeen vessa haise pahoin :D kerran menin työpaikalla käymään asiakasvessassa ja joku nainen vaihtoi vaippaa sielä ja sielä hais ihan kamalalle.

[/quote]

Kyse on siitä, ettette te kai pasko vaippaan ja se ei jää sitten siihen muhimaan? Eli kun käy vessassa paskalla, uloste menee veden alle ja se estää hajun leviämisen. Jos paskot ämpäriin ja jätät sen siihen, ihan varmasti haisee sinunkin paskasi.

Hajulukko...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme