Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen väkevä haju?

Vierailija
24.09.2014 |

Eli ongelmana on poikaystäväni peniksen ihmeellinen väkevä/kuvottava haju pesusta huolimatta. Virtsa myös haisee todella väkevälle. Käy suihkussa päivittäin ja nyt käyttää intiimisaippuaa alapäähänsä, aiemmin pesi normaalilla saippualla. Eli hygienia on ihan kunnossa. Peniksen hyvästä pesusta huolimatta peniksen pää haisee ihan järkyttävälle, olenkin muutaman kerran joutunut itse pesemään todella huolella poikkiksen värkin ja sillonkin haju tulee hetken päästä takaisin. Klamydia ja tippuri testattu meiltä molemmilta, negatiivista. Mulle on tullut myös epämääräisiä emätintulehduksia yleensä seksin jälkeen, olen saanut lääkekuureja siihen pari kappaletta mutta poikaystävää ei ole hoidettu ja aloinkin miettiä josko poikaystävä tartuttaakin mut aina uudestaan. Ei kuitenkaan ole mitään ulkoisia oireita peniksessä, ei siis punaisia läikkiä tmv.
Onko mitään ideaa mitä tämä voisi olla?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tulehdus/tauti, eturauhanen?

Lisäksi jos juo paljon, pullo päivässä, kolaa, niin kusi kyllä alkaa haisemaan ihan perkeleesti.

Vierailija
62/65 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiintynyt smegma saa naiset aivan sekaisin kiihkosta. Ihme aine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, löytyikö tähän kyrpäongelmaan ratkaisu?

Vierailija
64/65 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jol ei ole tämä, niin jokin hiiva, ne lemahtaa kuvottavalta, miehille harvemmin sitä tulee.

Yksi juttu voisi auttaa, sanont kaverille, että käärii nahat taakse ja yrittää tuulettaa siis kuivata, niin bakteerit kupsahtavat.

Vierailija
65/65 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sissijuustoa

bring in the crackers!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan