Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen väkevä haju?

Vierailija
24.09.2014 |

Eli ongelmana on poikaystäväni peniksen ihmeellinen väkevä/kuvottava haju pesusta huolimatta. Virtsa myös haisee todella väkevälle. Käy suihkussa päivittäin ja nyt käyttää intiimisaippuaa alapäähänsä, aiemmin pesi normaalilla saippualla. Eli hygienia on ihan kunnossa. Peniksen hyvästä pesusta huolimatta peniksen pää haisee ihan järkyttävälle, olenkin muutaman kerran joutunut itse pesemään todella huolella poikkiksen värkin ja sillonkin haju tulee hetken päästä takaisin. Klamydia ja tippuri testattu meiltä molemmilta, negatiivista. Mulle on tullut myös epämääräisiä emätintulehduksia yleensä seksin jälkeen, olen saanut lääkekuureja siihen pari kappaletta mutta poikaystävää ei ole hoidettu ja aloinkin miettiä josko poikaystävä tartuttaakin mut aina uudestaan. Ei kuitenkaan ole mitään ulkoisia oireita peniksessä, ei siis punaisia läikkiä tmv.
Onko mitään ideaa mitä tämä voisi olla?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju katkuaa voimakkaasti, vaikka huolehtii omasta hygieniastaan hyvin.

Vierailija
42/65 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju tarttuu vaatteisiin, että mitä sille sitten voi tehdä, jos sitä ei saa pestä muuta kuin vedellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on seksi-alueella kysy terveydenhoitajalta sijaan?

44/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että runkatessa tulee just näitä hajunongemia, mutta jos saa pillua ihan oikeasti, niin silloin ei tule hajuongelmia. Aivan kuin kullia ei olisi tarkoitettu runkattavaksi vaan se täytyy työntää ihan aitoon looraan. Omalla kädellä vatkaaminen saa bakteerikannan siis jotenkin epätasapainoon. 

Vierailija
45/65 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla pikkuinen trolli tuo aloittaja. Seksitaudit poikkis olisi muka kehdannut käydä lääkärissä testaamassa, mutta tämmöistä ongelmaa ei voisi mennä tutkituttaan yleislääkärille, jos äiti saa tietää. Just just.

Ei ole itselleni koskaan tullut pahanhajuista kalua vastaan. Luulen kyllä, että joku tauti / tulehdus / hiiva kyseessä, jos haisee.

Ihan hyväntuoksuisia ja -makuisia ovat olleet.

Vierailija
46/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsaan ja muualle voi hajua tulla, jos ruokavalio tai nesteiden määrät eivät ole kohdillaan.

Tietysti kaikki tulehdukset on vielä asia erikseen.

Kreatiini, viini ja olut esimerkiksi haisee virtsassa. Mausteet ja muut myös.

Yleensä ruokavalio on takana moneen asiaan, joten sieltä voi vastaus löytyä useaan asiaan.

Tämän jälkeen sairaudet on hyvä ottaa huomioon. Hormoonitoiminta, kilpirauhaset ja jne.

Sitten hyvä on yrittää miettiä, koska ongelma alkoi, ja mitä muutoksia on tapahtunut.

Vierailija
47/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen tulehdus virtsateissä esimerkiksi suojaamattoman anaaliseksin yhteydessä putkeen päässeestä bakteereista. Karpaloa naamaan tai antibioottikuuri.

Tuossa on juuri tuo väkevä haju ja usein hieman eritettä tippuu virtsaputken päästä kalsareihin. Voi edetä pahaksikin jos ei virtsan pH riitä häätämään pöpöjä. Tuossa siis tuo karpalo auttaa.

Vierailija
48/65 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite kyllä pesen joka ilta ja silti haisee päivällä :D

Kommenttisi on aivan turha.

Vierailija
49/65 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosi?

Vierailija
50/65 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen bebantteenia.

Vierailija
51/65 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi peniksen hajuun maitohappobakteerijauhe. Avaa maitohappobakteerin tabletin "muovinen" kotelo ja sirottele jauhoa tasaisesti terskan alle ja anna vaikuttaa seuraavaan pesuun (ei voimakkaita pesuaineita). Uusi käsittely parikertaa ja sitten tarvittaessa muutaman kuukauden välein.

Vierailija
52/65 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaisuus, muna vaan haisee pahalle ja ei se siitä muutu. Pastilli suuhun ja hommiin, kyllä sä siihen totut.

Vierailija
53/65 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nauti haisevan munan mausta:D

Vierailija
54/65 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevaa munaa huuleen, ei vittu tästä kyllä päivän parhaat naurut:D

Vierailija
55/65 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinen_kalu housussa muhii, varmasti sitä aina odottaa, että pääsee haistamaan ja maistamaan.

Vierailija
56/65 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla pikkuinen trolli tuo aloittaja. Seksitaudit poikkis olisi muka kehdannut käydä lääkärissä testaamassa, mutta tämmöistä ongelmaa ei voisi mennä tutkituttaan yleislääkärille, jos äiti saa tietää. Just just.

Ei ole itselleni koskaan tullut pahanhajuista kalua vastaan. Luulen kyllä, että joku tauti / tulehdus / hiiva kyseessä, jos haisee.

Ihan hyväntuoksuisia ja -makuisia ovat olleet.

No et ole sitten mun kalua lutkuttanut. Se lemahdus tulee jopa pöntöllä kustessa, vaikka olisin edellisenä aamuna pessyt ja sen jälkeen vetänyt käteen. Haju häipyy vasta silloin, kun olen 2-3 päivää runkkaamatta ja pesen kaluni saippualla 1-2 kertaa päivässä. Itse en aikoinani tätä tiennyt ja sen seurauksena en vaimoltani suihinottoja saa, koska hänelle jäi niin karmea kammo siitä kuvottavasti hajusta ja mausta, kun hän tapaamisaikoina yritti ottaa kaluani poskeen. Olin silloin vielä oikea runkkaiden kuningas, eli vedin monta kertaa päivässä käteen, jolloin olisi tarvinnut olla varmaan viikon verran vetämättä ja pestä kalua pari kertaa päivässä, niin homma olisi ehkä ollut vaimon puolelta ok.

Vierailija
57/65 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih. Piristävin ketju pitkästä aikaa. Runkkareiden haisevat kullit, Hahhah. Tällä jaksaa taas pitkään.

Vierailija
58/65 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/65 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton kulli ei ole kulli eikä mikään. Vahva haju se olla pitää.

Vierailija
60/65 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh jokos on kullijuustot syöty leivänpäällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan