Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen väkevä haju?

Vierailija
24.09.2014 |

Eli ongelmana on poikaystäväni peniksen ihmeellinen väkevä/kuvottava haju pesusta huolimatta. Virtsa myös haisee todella väkevälle. Käy suihkussa päivittäin ja nyt käyttää intiimisaippuaa alapäähänsä, aiemmin pesi normaalilla saippualla. Eli hygienia on ihan kunnossa. Peniksen hyvästä pesusta huolimatta peniksen pää haisee ihan järkyttävälle, olenkin muutaman kerran joutunut itse pesemään todella huolella poikkiksen värkin ja sillonkin haju tulee hetken päästä takaisin. Klamydia ja tippuri testattu meiltä molemmilta, negatiivista. Mulle on tullut myös epämääräisiä emätintulehduksia yleensä seksin jälkeen, olen saanut lääkekuureja siihen pari kappaletta mutta poikaystävää ei ole hoidettu ja aloinkin miettiä josko poikaystävä tartuttaakin mut aina uudestaan. Ei kuitenkaan ole mitään ulkoisia oireita peniksessä, ei siis punaisia läikkiä tmv.
Onko mitään ideaa mitä tämä voisi olla?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule..vaivat arkipäivää lääkäreille. Turha nolostella ja kuluttaa siihen energiaa.
Mitä sitten jos mamma saa tietää että poika käynyt lääkärissä. On varmasti ylpeä että lapsensa on omatoiminen.
Minä ainakin olisin!
t, kahden jo aikuisen pojan äiti.

Vierailija
22/65 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota toi "intiimisaippua" saa kaiken haisemaan pahalle, se on kuvottavan hajuinen aine, oon testannu ja en pese sillä enää. Tiedä en syytä, mutta se on pahanhajuinen aine. ÖÖ penis pesemättäkin on paremman tuoksuinen kun, tää saiputti on hajultaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupanon jälkeen tahtoo vähän aikaa siitin haista vaikka pesisikin. Ei voi mitään, kun akka vaatii munaa perperiin aina sillon tällöin.

Vierailija
24/65 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:59"]

Tota toi "intiimisaippua" saa kaiken haisemaan pahalle, se on kuvottavan hajuinen aine, oon testannu ja en pese sillä enää. Tiedä en syytä, mutta se on pahanhajuinen aine. ÖÖ penis pesemättäkin on paremman tuoksuinen kun, tää saiputti on hajultaan.

[/quote]

Ai, hänen käyttämä on kyllä mieto ja täysin hajusteeton tuote eikä saa haisemaan erityisesti yhtään millekään.

T. Ap

Vierailija
25/65 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi näin myöhäinen kommentti.

Avrcyd ph 3,5 pesuaine auttoi minulla hajuun. Syynä oli liian emäksinen iho, jossa hajua aiheuttavatbakteerit viihtyvät.

Vierailija
26/65 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

POn kyntänyt kunnonlla huorien kuppaisia vittuja ja onko kieli ollut siellä missä muut munineen. Oire paranee kunhan muutaman vuoden niin lerssi tipahtaa pois kuin mätä banaani

Vierailija
27/65 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnosta löytyy kylpyamme, niin sinne vain istumaan päivittäin vaikkapa vartiksi ja esinahka taakse. Ei hankauksia tai saippuaa.

Vierailija
28/65 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen päivittäin suihkusaippualla ilman ongelmia. Jos en pese, niin alkaa haista! So simple! Eihän miehen vehkeessä mitään limakalvoa ole, samaa nahkaa se on koko matkalta. Huono verrata naiseen siis :)

Vierailija
29/65 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ketjuihin ei koskaan viitsitä vastata kun ongelman on ratkaistu, jotta voisi joku muukin saada apua? Itselläni sama ongelma. Lääkärissä kävin ja otettiin sukupuolitautitestit, jotka olivat negatiivisia. Eturauhanen nyt myös tulehtunut. Tulehtui mahdollisesti, koska koitin olla muutaman päivän pesemättä lainkaan jos se palauttaisi oikeaa bakteerikantaa ja poistaisi hajun. Ärsyttävää kun miesten ongelmiin ei löydy kunnon tietoa, eikä lääkäristäkään saa helposti kunnon apua ellei siellä käy jatkuvasti. Haju on muutenkin aika hankala vaiva, koska se on hankala tuoda konkreettisesti ilmi lääkärikäynnillä. Muutenkin hankala enää pitkän vaivan jälkeen määritellä, että mikä on normaali haju, mutta kyllä penikseni edelleen haisee mielestäni epämiellyttävältä ja tavallista nopeammin. En muista, että siinä olisi aiemmin ollut pahoja hajuja muuta kuin korkeintaan virtsan hajua. Huolellisella saippuapesullakin haju pysyy poissa alle vuorokauden ja illalla jos käy suihkussa, niin haju saattaa olla jo aamulla läsnä. 

Vierailija
30/65 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaalit nyt vaan alkaa haista jos ei niitä huuhtaise välillä ja se siis tarkoittaa vähintään kerran päivässä mielummin useammin. Aina ei todellakaan tarvitse saippualla pestä vaan vesipesu riittää.

Vierailija
31/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy on se, että miehesi runkkaa usein, eikä pese heti spermoja pois. Kuivunut sperman haju terskassa ei lähde yhdellä, eikä kahdellakaan pesulla. Sitten kun runkkaa kerran, tai useammin päivässä, niin yksi pesu päivässä ei vain vie sitä löyhkää pois.

Itse huomaan sen siitä, kun olen joskus viikon runkkaamatta, niin haju alkaa pikkuhiljaa häipymään, vaikka pesen valtavan terskani vain kerran päivässä. Runkkausaikana 1-5 kertaa päivässä, niin aamulla kun menen suihkuun, niin hajua on, vaikka olen edellisenä päivänä pessyt. Voin vain kuvitella, että kun kullia pitää alkaa vielä lutkuttamaan, niin pienikin haju/maku etoaa, sama se on pillua lutkuttaessa.

Jos voit hienovaraisesti vihjata, että pystyisitkö olemaan muutaman päivän ilman käteenvetoa, niin voisit ottaa mielelläsi mieheltäsi poskeen.

Vierailija
32/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikomonas pieni eläin

Vierailija
33/65 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikomonas Ottamaa kokeet. Se on eläin

Vierailija
34/65 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ap mitään viallista ole. Jotkut penikset haisevat todella voimakkaalle, vaikka ne miten pesee. Useimpia ihmisiä genitaalin hajut kiihottaa. Mun vaimo syö enimmäkseen kasvisruokaa ja sen karvainen pimppa haisee tosi voimakkaalle. eikä se mua haittaa laisinkaan, vaan päinvastoin kiihottaa valtavasti. Ehkä sä vain olet liian herkkä luonnollisille hajuille.

Vierailija
35/65 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikomoonas tarvii lääkärin määräämät lääkkeet. Siimaeläin  joka aiheuttaa tulehduksen ja hajun

Vierailija
36/65 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vehkeet haisee kaikilla vehkeelle kun välillä hiottaa ja pitää kusta. Ihan normaalia että haisee. Suihkussa ennen ja jälkeen seksin, niin ei pitäis olla ongelmaa.

Vierailija
37/65 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisin syy on se, että miehesi runkkaa usein, eikä pese heti spermoja pois. Kuivunut sperman haju terskassa ei lähde yhdellä, eikä kahdellakaan pesulla. Sitten kun runkkaa kerran, tai useammin päivässä, niin yksi pesu päivässä ei vain vie sitä löyhkää pois.

Itse huomaan sen siitä, kun olen joskus viikon runkkaamatta, niin haju alkaa pikkuhiljaa häipymään, vaikka pesen valtavan terskani vain kerran päivässä. Runkkausaikana 1-5 kertaa päivässä, niin aamulla kun menen suihkuun, niin hajua on, vaikka olen edellisenä päivänä pessyt. Voin vain kuvitella, että kun kullia pitää alkaa vielä lutkuttamaan, niin pienikin haju/maku etoaa, sama se on pillua lutkuttaessa.

Jos voit hienovaraisesti vihjata, että pystyisitkö olemaan muutaman päivän ilman käteenvetoa, niin voisit ottaa mielelläsi mieheltäsi poskeen.

V1ttu mä repesin.

Vierailija
38/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V1ttu mä repesin.

Kiva, että nauratti, mutta vitsiksi en tätä tarkoittanut, perustuu ihan omaan kokemukseen. Eiköhän se monella muullakin runkkarilla ole ihan sama (tuoksu) kuin minulla.

Vierailija
39/65 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyiiii

Vierailija
40/65 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni kuullut, että puhdas mulkku haisee. Mulla on kyllä teoria. Jos naitte ja sen jälkeen sitä nuuskit, niin voipi tuoksahtaa. Kokemusta on, eikä se "tuoksu" helpolla lähdekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan