Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estonia-sarja, onko mistään kotoisin?

Vierailija
27.08.2024 |

Kannattaako katsoa nyt kun tulee telkkarista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Huonosti tehty.

Vierailija
2/11 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että siinä näytetään vain vähän itse onnettomuutta ja laivaa ja enemmän keskitytään onnettomuuden jälkipuintiin. Aion silti katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperämaa Suomi

Vierailija
4/11 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että siinä näytetään vain vähän itse onnettomuutta ja laivaa ja enemmän keskitytään onnettomuuden jälkipuintiin. Aion silti katsoa.

Miten sitä onnettomuutta olisi voinutkaan näyttää enemmän? Aivan turhaa, nyt näytetty oli aivan riittävä määrä. Itsekin katson nyt TVn tahtiin.

Vierailija
5/11 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lähes kaiken kotimaisen mitä suoratoistot tarjoaa. Estonia jäi pariin jaksoon. Se oli tylsästi tehty.

Vierailija
6/11 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/11 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sarja? Se discovery? Se on todistettu olevan ihan huuhaata. Kaavioita manipuloitu ja valheellisesti väitetään, ettei merenpohja ole kalliota jne.. Ihan roskaa. 

Vierailija
8/11 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Tosiaan enemmän sitä onnettomuuden selvittelyä. Ja miten vaikeaa se oli kun oli kolme maata: Suomi, Ruotsi & Viro ja vielä varustamo Saksa (muistaakseni) ja kaikilla vähän eri intressit tavallaan. 

Vierailija
9/11 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä oli hyvä. Ainakin itse olen nähnyt ihan tarpeeksi toisintoyrityksiä siitä mitä onnettomuusyönä ja lukenut tapahtumista, joten tämä sarja antoi mukavasti jo vähän "tuoreempaa" ja monipuolisempaa näkökulmaa. Jos jännitystä ja äksöniä kaipaa, niin sellaiseen makuun ei varmasti ole, mutta todella hyvin tehty draama. Ja yleensä en siis suomalaisten kädenjäljestä sarjoissa tykkää lainkaan.

Vierailija
10/11 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi katsoa kun lopputulos tiedetään. 

Vierailija
11/11 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, vaikkakin aihe on kiinnostava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi