Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko saa ostaa sähköauton vai onko ne vielä huonoja?

Vierailija
25.07.2026 |

Tarvis vaihtaa 2020 vuosimallin auto uuteen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on rahaa laittaa? Toyotalta tullut tänä vuonna se sähköfarmari nelivedolla. Vois olla kiinnostava ja kiihtyy 0-100km/h 4.5s.

Vierailija
2/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä ostan syksyl jos luoja suo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli juttu että nissan leafin akkutakuu ei korvaa hajonnutta akkua vaikka pitäisi korvata, kyllä se on iso riski jos vispilän hommaa.

Vierailija
4/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on rahaa laittaa? Toyotalta tullut tänä vuonna se sähköfarmari nelivedolla. Vois olla kiinnostava ja kiihtyy 0-100km/h 4.5s.

Vanhasta saa noin 15 000€ ja siihen lisäksi joku 50 000€.

Vierailija
5/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhasta saa noin 15 000€ ja siihen lisäksi joku 50 000€.

https://moottori.fi/koeajo/koeajo-toyota-bz4x-touring-farkkumuoti-menee…

Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tuossa on oikeastaan kaikki mitä ihminen voi tarvita. Pitäis käydä koeajamassa itsekin 🤔

Vierailija
6/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen sähköautoilija. Kuukausi sitten ostin uuden sähköauton, myös edellinen autoni oli sähköauto. Uuden auton range on 400 km ja riittää hyvin minulle. Minun ei tarvitse ajaa Helsingistä Saariselälle pysähtymättä. Silloinkin kun omistin bensa-auton, niin pidimme Lapinreissulla 2-3 ruoka-, kahvi- ja vessataukoa,

Vierailija
7/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on tultu että perhe toyota kiihtyy nykypäivänä paremmin kuin 20 vuotta sitten bmw m5.

Vierailija
8/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonoja , odota ilmastonmuutosta joka tulee suomeen vuonna 3000 ja sekin kehäkolmoselle, lapissa edelleen pakkaskelit jatkuu.

Vierailija
9/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä harraste-auto kauniille kesäpäiville. Täytyy varmistaa että sää on suotuisa ja ei ole hidastetöyssyjä matkan varrella ettei tule lommoa akkuun. Talven pakkasille sitten voi peitellä odottamaan seuraavaa kesää ja ajella oikealla autolla.

Vierailija
10/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä harraste-auto kauniille kesäpäiville. Täytyy varmistaa että sää on suotuisa ja ei ole hidastetöyssyjä matkan varrella ettei tule lommoa akkuun. Talven pakkasille sitten voi peitellä odottamaan seuraavaa kesää ja ajella oikealla autolla.

Kyllä minä ajan sähköautolla kesät talvet. Kertaakaan ei ole pohja osunut hidastetöyssyyn, monessa bensa-autossa on matalampi maavara lin mun sähkärissä.

Vierailija
11/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vielä ostaa, tulossa on kalliimpi ja huonompi, osta se.

Vierailija
12/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mitään kiihdytysautoa halua ostaa?

En ole teini enää.

Vierailija
13/13 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mitään kiihdytysautoa halua ostaa?

En ole teini enää.

Sähköautoissa noin 5s 0-100km/t on ihan tavanomainen suoritusarvo, ja nelivetoisena vielä tekee sen hyvin eleettömästi, ei mitään ihmeellistä paitsi polttis penoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi