Mies hellittelee koiraa ilkeästi
Pidätte mua varmasti pimeänä, mutta tuntuu että tapailemani mies vittuilee koiralleni. Koira on tosi innostunut miehen nähdessään ja mies silittää ja ottaa syliin ja puhuu mukavalla äänellä. Mutta sanoo koiralle esim "hullu ku pullosta tullu" "sä oot aika haiseva rakki"" karkasitko mielisairaalasta ". Sanoo nuo siis lässytys äänellä niin koira ei tajua. Miksi pitää sanoa mitään jos ei voi puhua nätisti?
Kommentit (55)
Käänteistä psykologiaa. Seuraavaksi hän yrittää lempiä koirasi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:47"]Miks puhutte koirille noin. Tuskin sanoi sitte ihmisillekään!
[/quote]
Se on elukka, ei se osaa Suomea! Urpå!
Kyllä mäkin lässytän koirilleni tuolla tavoin :D Tyyliin voi että sä oot typerä, hölmö, pikku kakkapylly jne. Joskus jos eivät tottele uhkaan myydä ne mustalaisille.
Rakkauvesta se hevonenkii potkii.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:47"]Miks puhutte koirille noin. Tuskin sanoi sitte ihmisillekään! [/quote] ne onkin koiria, ei ihmisiä. Joidenkin on vaikea ymmärtää eläimen ja ihmisen eroa ja se on aika pelottavaa...
[/quote]
Väärin. Nimenomaan pelottavaa on se, että jotkut ei tajua sitten millään sitä, kuinka paljon eläimissä ja ihmisissä on samaa, ja että eläinten ja ihmisten kohtelu kulkee käsi kädessä. Se ettei sitä tajua, SE on TODELLA PELOTTAVAA.
Ihminen, joka kohtelee koiraa huonosti, tekee sen todennäköisesti myös ihmiselle, todennäköisesti lapselle tai muulle heikommalleen. Ja sellaiseen "ihmiseen" en luota pätkääkään.
Kuulostaa epävakaalta mieheltä. Oletko ihan varma että haluat tapailla ihmistä joka ei arvosta koiraasi?
Mies ei uskalla näyttää tunteitaan koiralle.
Ai niin minulle mies hehkuttaa koiraani ja sanoo että on eläin rakas.ap.e
Täyttä huumoriahan tuo on? Itsekin joskus meidän rakkaille koirille vitsailin "tehdäänkö rukkaset"-tyyliin...
Se on ehkä sen tapa vaan puhu ja söpöillä. Ei noi nyt kovin pahalta kuulosta. Mä sanon mun kaverin koiraa vitsillä aina haisevaksi piskiksi ja paskassa kieriväksi rakiksi söpöilyäänellä, vaikka oikeesti se on ihan ok koiraks. Niin kiva kun koira voi olla. Älä oo noin takakiree. Luultavasti se on vitsiä, tai sitten sun koira on oikeesti ärsyttävä ja se mies vihaa sitä.
Voi elämän kevät. Mitähän mahtaisit tuumata, kun kuulisit kuinka mä puhun meidän vauvalle?
"Äitin pikku kakkapylly-haisuli"
"voi kullanmuru kun sä näytät ihan Jope Ruonansuulta kun sulla on noin monta leukaa"
"äitin pikku bulldoggi"
jne
No voi huh, kyllä itsekkin puhun ilkeästi koirilleni välillä lässyttäen. Tyyliin "kylläpäs sä taas haiset kamalalle paskalle hyihyi"
Miks puhutte koirille noin. Tuskin sanoi sitte ihmisillekään!
Mun mies on samanmoinen mutta salaa yllättänyt puhumasta koiralle isänä. Esim. Tule isin syliin. Voi ihanuuksia.
Onko miehesi ihmisiäkin kohtaan sellainen, että puhuu paskaa selän takana eikä pidä sitä pahana? Aika ikävä ihmistyyppi, jos on.
Ihan normaalia. Olen törmännyt samanlaisiin miehiin ja kyllä, en minäkään pidä siitä, mitä he koiralleni lässyttävät (olet ihan sekopää, sinusta pitäisi tehdä rukkaset), mutta siedän sitä.
Vitsistä aina puolet on totta, näin olen kuullut. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:47"]Miks puhutte koirille noin. Tuskin sanoi sitte ihmisillekään!
[/quote]
ne onkin koiria, ei ihmisiä. Joidenkin on vaikea ymmärtää eläimen ja ihmisen eroa ja se on aika pelottavaa...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:48"]Onko miehesi ihmisiäkin kohtaan sellainen, että puhuu paskaa selän takana eikä pidä sitä pahana? Aika ikävä ihmistyyppi, jos on.
[/quote]Päin naamaahan tuo haukkuu. En ole kuullut ihmisiä morkkaavan. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:47"]
Miks puhutte koirille noin. Tuskin sanoi sitte ihmisillekään!
[/quote] koira....ihminen....
[/quote]
no vittu ku koira ei o ihminen!