Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hellittelee koiraa ilkeästi

Vierailija
24.09.2014 |

Pidätte mua varmasti pimeänä, mutta tuntuu että tapailemani mies vittuilee koiralleni. Koira on tosi innostunut miehen nähdessään ja mies silittää ja ottaa syliin ja puhuu mukavalla äänellä. Mutta sanoo koiralle esim "hullu ku pullosta tullu" "sä oot aika haiseva rakki"" karkasitko mielisairaalasta ". Sanoo nuo siis lässytys äänellä niin koira ei tajua. Miksi pitää sanoa mitään jos ei voi puhua nätisti?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:49"]Vitsistä aina puolet on totta, näin olen kuullut. Ap.
[/quote]

mä oon ihan varma että sun koira on ihan perseestä. :D

Vierailija
22/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:47"]Miks puhutte koirille noin. Tuskin sanoi sitte ihmisillekään!
[/quote]

ne onkin koiria, ei ihmisiä. Joidenkin on vaikea ymmärtää eläimen ja ihmisen eroa ja se on aika pelottavaa...
[/quote]Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Sopii myös eläinten kohteluun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos karhu hyökkää, käännä myös toinen poski.

Vierailija
24/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:47"]Miks puhutte koirille noin. Tuskin sanoi sitte ihmisillekään! [/quote] ne onkin koiria, ei ihmisiä. Joidenkin on vaikea ymmärtää eläimen ja ihmisen eroa ja se on aika pelottavaa... [/quote]Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Sopii myös eläinten kohteluun..

[/quote] Koiraahan hellitään.

Vierailija
25/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile samaa mieheen ja katso miten suhtautuu:

-rapsuttele päätä ja sano, että täällä taitaa olla tyhjää tilaa kaupan

-katso sen kikkeliä ja sano: onpas pieni mutta pippurinen nakki

ym.

Sano lässyttäen ja iloisella sointuvalla äänellä

Vierailija
26/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sä sille miehelle lässyttävällä äänellä että: "Ai kun sulla täällä pöksyissä tämmönen kiva pieni kikkeli. Hyihyi kun haisee pahalta!"

Vierailija
27/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
28/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ole kiitollinen ettei sulla ole mitään todellisia ongelmia, vaan pystyt keskittymään tälläisiin turhuuksiin.

Vierailija
29/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:01"]Kokeile samaa mieheen ja katso miten suhtautuu:

-rapsuttele päätä ja sano, että täällä taitaa olla tyhjää tilaa kaupan

-katso sen kikkeliä ja sano: onpas pieni mutta pippurinen nakki

ym.

Sano lässyttäen ja iloisella sointuvalla äänellä
[/quote]

Hörähdin tälle

Vierailija
30/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei relax! Mulla ja miehelläni on suorastaan harrastuksena haukkua koiraamme tuolla tavalla. Olemme keksineet sille jo vaikka minkälaisen taustatarinan. (Kerrottakoon esim. se, että koiramme on perussuomalaisia äänestävä sovinisti.)

Vierailija
31/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässytän minäkin koiralleni. "Voi mikä pöljä elukka" tai vaikkapa "tuus tänne kirppusäkki". Koirani on nyt varmasti saanut trauman!

Vierailija
32/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä lopettamaan. Jos ei tunnu susta kivalta.

Mieheni kaveri kutsui koiranpentuamme rotaksi. Ilmoitin heti että oli sitten viimeinen kerta. Kaveri pahoitteli ja lopetti. Kukaan ei loukkaantunut eikä suuttunut. Ihmiset on erilaisia, toiset (kuten minä) ei "ymmärrä" tuollaista kiusottelua yms, vaikka äänensävy olisikin mukava.

Vierailija
33/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte niin upoja kaikki. Eihän nyt herranjumala koira ymmärrä mitä sille puhutte. Inhimillistätte koiran aivan liikaa. Ei ole mikään ihme että Suomi on täynnä niin huonosti käyttäytyviä koiria, mut eihän se niiden koirien vika oo vaan tyhmien omistajien.

Vierailija
34/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:43"]

Ootte niin upoja kaikki. Eihän nyt herranjumala koira ymmärrä mitä sille puhutte. Inhimillistätte koiran aivan liikaa. Ei ole mikään ihme että Suomi on täynnä niin huonosti käyttäytyviä koiria, mut eihän se niiden koirien vika oo vaan tyhmien omistajien.

[/quote]En ole tavannut yhtään sydämellistä, lämmintä ihmistä, joka puhuisi koiralleen ikävästi. Kun nätistikin voi puhua. Monia ilkeitä, katkeria ihmisiä olen tavannut, joista eläimille ja ihmisille söpösti vittuilu on tosi hauskaa.

Passiivis-aggressiiviset ihmiset harrastavat tuollaista ilkeilyä. Purkavat pahaa oloaan. Ihmisen luonnetta ei voi kytkeä päältä ja pois. Sen todellisen luonteensa paljastaa erilaisissa tilanteissa, kuten esim. tässä. On turha vetää sen jälkeen enää hymyä kasvoilleen. Too late.

Vierailija
35/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:20"]

[/quote]En ole tavannut yhtään sydämellistä, lämmintä ihmistä, joka puhuisi koiralleen ikävästi. Kun nätistikin voi puhua. Monia ilkeitä, katkeria ihmisiä olen tavannut, joista eläimille ja ihmisille söpösti vittuilu on tosi hauskaa.

Passiivis-aggressiiviset ihmiset harrastavat tuollaista ilkeilyä. Purkavat pahaa oloaan. Ihmisen luonnetta ei voi kytkeä päältä ja pois. Sen todellisen luonteensa paljastaa erilaisissa tilanteissa, kuten esim. tässä. On turha vetää sen jälkeen enää hymyä kasvoilleen. Too late.

[/quote]Voi hitsin pimpulan pampulaiset kun olet tyyyyh-mä. 

Vierailija
36/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herrajumala :D Olen ehkä maailman eläinrakkain ihminen (lapsena itkin kun äiti tappoi kärpäsen), olen omistanut koko elämäni kaikenlaisia eläimiä hamsterista hevoseen, ja kyllä, minä puhun koiralleni usein tuolla tavalla. Eihän se tajua! Se on hyvänen aika KOIRA, ei ihminen. Viihdytän itseäni ja samalla koira saa hellittelyä, win-win.

Vierailija
37/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD oli pakko linkata tää keskustelu poikaystävälle joka puhuu mun koiralle ihan samalla tavalla. 

Vierailija
38/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:20"]

[/quote]Voi hitsin pimpulan pampulaiset kun olet tyyyyh-mä. 

[/quote]Valitettavasti en ole. Se koira...

Vierailija
39/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhh. Siis. Koira ei ymmärrä puhetta. Koiran mieleen ei edes pälkähdä, että puhut siitä paskaa suoraan päin kuonoa. Koira ei loukkaannu.

Vierailija
40/55 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2