Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein tänne joskus aloituksen taloudellisesta ahdingostamme...

Vierailija
16.09.2014 |

ja sain ihan kamalia vastauksia. Olimme luusereita ja vätyksiä, jotka eivät osaa hoitaa talouttaan. Sillä, että säästöt oli käytetty monen kuukauden aikana ja kaikesta ylimääräisestä luovuttu, ei ollut mitään väliä: luuseri mikä luuseri! Kysyin siis neuvoa toimeentulotuen hakemiseen, emme olleet aiemmin hakeneet sitä koska oli niitä säästöjä.

No kuinka ollakaan, saimme yhtäkkiä molemmat töitä ja talous on nyt paremmalla mallilla kuin pitkiin aikoihin. Sossusta emme ehtineet hakea tukea ja jotenkin vain selvittiin se kuukausi kun palkkoja odotettiin. Kaikki on nyt hyvin. Mutta en tule unohtamaan teitä jotka haukuitte minua ja perhettäni. Sain kuulla olevani vaikka mitä huonosta äidistä lähtien. Jos ikinä vajoan teidän tasollenne, toivon että tajuan itse lopettaa sen ennen kuin sanon mitään ääneen. Joku teistä haukkujista saattaa olla nykyinen alaiseni. Se pistää vähän hymyilyttämään.

Haluan sanoa lopuksi kaikille teille työttömyyden ja muiden talousvaikeuksien kanssa painiville, että älkää luovuttako! Hakekaa töitä, kouluttautukaa, herätkää joka aamu sillä asenteella että tänään teette jotain hyödyllistä ja muistakaa, että harvemmin se tilanne on pysyvä - etenkin josiitse aktiivisesti pyritte siitä eroon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus ap! Onnea teille, hienoa että asiat järjestyivät!

Ei nämä luuserit täällä opi ikinä, mutta hyvä että saivat nenilleen! Kiitos kun kirjoitit tämän!

Vierailija
2/3 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Todella aiheellinen kirjoitus. Kaikkea hyvää teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. Tottahan se on, että toisinaan täällä kirjoittelee aikamoisia puusilmiä, joille ei ole maailmassa olemassa muuta kuin oma itse.

Mukava lukea, että teidän elämäntilanteenne on muuttunut. Siunausta elämääsi!