Te jotka kuljette reppu selässä, eikö arveluta
että takana kulkijat voivat aukasta vetoketjun, vohkia omaisuuttanne? T: repun juuri hankkinut
Kommentit (110)
No ei Suomessa ole pelottanut. Ei ole niin arvokasta tavaraa, että maailma kaatuisi varkauteen. Pyörän takakorista vois vaikka liikennevaloissa jotain lähteäkin huomaamatta.
En pidä repussa mitään arvokasta. Avaimet, kännykkä ja kortit on ihan muualla kuin repussa. Ja kyllä ne lähtevät kävelemään ihan olkalaukustakin, jos joku niin haluaa. 🤷♀️
Kerran Pietarin ruuhkaisessa metrossa näin miten jokun mies säilytti lompakkoaan reppunsa verkkosivutaskussa. Mietin edelleenkin olikohan kyseinen lompakko tyyliin täynnä roskia, tms jokin jekku.
Vierailija kirjoitti:
Arveluttaa kovastikin. Sen takia kuljenkin aina viritetty pieneläinrauta valmiina repussa.
olet ihana (:
Repun voi kuljettaa myös vatsapuolella.
Turvareppu, vetoketku takana, viiltosuojattu ja kortti suojattu.
ulkomailla reppu eteen ruuhkassa
No vieköön mun ruokaostokset sitten.
Ei arveluta. Vetoketju on repun ja selkäni välissä tarraläpän alla.
Käyn eläinkaupassa hakemassa koiralleni nappuloita ja puruluita. Joo saa ihan hyvin varastaa. Toisella kertaa voi varastaa tyhjät lasipurkit, joita olen viemässä kierrätykseen. En pistä reppuun mitään arvokasta tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä reppuja ja laukkuja on ryöstetty myös veitsellä leikkaamalla,tutulle ihmiselle kävi näin Prismassa.
Oho, kerro lisää.
Mullahan on lompakko siellä repun ihan pohjalla, siellä isoimmassa taskussa. Et aika velho saa olla et vetäsee vetskarin auki ja kaivaa huomaamattani käsi selässäni kiinni lompakkoani. Jos joku tulee metriä lähemmäs, aistin sen. Aina on silmät selässä.
Vierailija kirjoitti:
En. Koska hän saisi käteensä ainoastaan ruokatarvikkeita tai taloustavaroita, aika tylsä saalis. Mulla on kortti repussa, ei tAskussa koska onnettomat taskut takeissa, houisuissa jne
Jos on reppu selässä, voi ostaa kaikista kaupoista tarjoustuotteet ja pitää niitä repussa kun menee seuraavaan kauppaan.
Käytän turvareppua, jonka vetoketjuja ei niin vaan avatakaan ja lisäksi repun kankaassa on tehokas viiltosuojaus.
Vierailija kirjoitti:
Kerran Pietarin ruuhkaisessa metrossa näin miten jokun mies säilytti lompakkoaan reppunsa verkkosivutaskussa. Mietin edelleenkin olikohan kyseinen lompakko tyyliin täynnä roskia, tms jokin jekku.
Mulla on tuollainen hämäyslompsa repun pikkutaskussa, jonka oletan rosvojen avaavan ensimmäisenä. Kaikki arvokas on jossain sellaisessa paikassa, josta sen varastaminen on hankalaa.
Minä käytän reppua, koska asun keskustassa ja liikun siksi kävellen melkein joka paikkaan. Käyn usein työmatkalla kaupassa ja salilla, siksi reppua on kätevä. Usein pidän ruuhkaisemmassa paikassa reppua toisella olalla, siitä pystyy paremmin vahtimaan. Sivu ja pikkutaskuissa en pidä mitään, koska niihin on helppo työntää käsi. Reppua voi myös pitää kainalossa käsilaukun tapaan. Vetää vetskarin sille puolelle, missä se on nähtävillä (omassa repussa ainakin kaksi vetskaripäätä).
Ei arveluta, koska en jätä mitään arvotavaraa tyrkylle niihin osiin, joihin on helppo päästä käsiksi.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei. Eiköhän sen huomaisi, jos joku kävisi käsiksi reppuun.
Niin sitä myös luulisi että sen huomaa helposti jos joku nappaa povitaskusta lompakon, mutta taitavat varkaat osaa asiansa.
Kyllä arveluttaa. Olin Au-pair äitini kanssa Ikeassa Italiassa. Seurasin melkein koko ajan äidin perässä enkä minäkään humannut kun hänen repustaan oli viety lompakko.