Te jotka kuljette reppu selässä, eikö arveluta
että takana kulkijat voivat aukasta vetoketjun, vohkia omaisuuttanne? T: repun juuri hankkinut
Kommentit (110)
Ei. Eiköhän sen huomaisi, jos joku kävisi käsiksi reppuun.
Ainoa paikka missä tätä on syytä peltä on rullaportaat kun takana seisoo joku lähellä. Kannattaa ottaa reppu selästä tai muuten varmistaa, että huomaa mitä takana tapahtuu.
Arveluttaa kovastikin. Sen takia kuljenkin aina viritetty pieneläinrauta valmiina repussa.
No ei. Aina reppu selässä, en edes omista käsilaukkua, koskaan ei ole kukaan yrittänyt mitään napata, uskon, että huomaisin moisen kyllä.
Terkuin 4-kymppinen Helsingistä
Arvotavarat on repussa erillisessä suljetussa sisätaskussa, mutta jos äärettömän ruuhkaisessa paikassa olisin niin ottaisin repun sitten syliin.
Eipä ole tullut mieleen. En kuitenkaan pidä arvokasta omaisuutta helposti vietävässä paikassa. Jos joku kuitenkin kokee tarpeelliseksi avata repun vetoketjun (sen kyllä tuntee) ja koplata repun isoa säilytyslokeroa, uskon huomaavani sen ennen kuin omaisuuttani viedään.
En kulje kovin ruuhkaisissa paikoissa, joten sellaisessa ottaisin repun vatsapuolelle.
EIpä kyllä arveluta, mä oon joskus jättänyt repun vetskarin vahingossa aukikin :'D
Haha. Jos niin taitava varas on niin pitäkööt mitä saa varastettua ei siellä mitään arvokasta kuitenkaan ole.
Kyllä se välillä arveluttaa. Minulla on vähänkään vilkkaamassa kaupungissa yleensä puhelin taskussa ja lompakko povarissa. Jos joku alkaisi nyhtää reppuani ja uhata minua, jollen luovu siitä suosiolla, niin luovun kyllä, kun tärkeimmät tavarat eivät ole repussa. Siinähän varas ärsyyntyisi saaliiseensa, vesipulloon, sateenvarjoon ja sen sellaisiin.
Ehkä jossain turistirysässä kävisi mielessä, toisaalta jos joku haluaa halpamerkkiä olevat vaihtovaatteeni tai 20€ kännykän niin kai se tulee tarpeeseen.
Mun vanhan repun vetskari on aina jumissa. Sitä ei saa ilman nykimättä ja "jujuttamatta" auki. Varkaan sopii yrittää, ei lähde ja pataan tulee varmasti!
En pidä siinä päällimmäisenä tietenkään mitään arvokasta, vaan rahat ja puhelin ovat käden ulottuvilla ja repussa muut tavarat. Pääkaupunkiseudulla asun.
Kerran on jäänyt repun vetoketju auki, ja ystävällinen takana tulija siitä minulle huomautti. En pidä repussa mitään arvokasta, mutta sillä on helppo kantaa ruokaostokset kotiin. Ruuhkassa (esim. junassa) pidän reppua kädessä, tai nojaan seinää vasten.
Voi repustani koiranmakkaran ja leipäpaketin saaliiksi saada.
Mystisesti on reppu pari kertaa auennut kun Helsingissä olen kulkenut julkisilla kulkuvälineillä.
Mistä tuntee juntin?
Juntti, mies tai naispuolinen, kulkee kaupungissa reppu selässä. Monesti reppu on niin täyteen pakattu, että pingottuu saumoistaan, mutta toisaalta tyhjällä tilalla on taipumus täyttyä.
Reppu selässä on yhtä OUT juttu kuin vyölaukku.
Kuitenkin monet naiset käyttävät tyylikkäitä olkalaukkuja - reppua. Miehet urheilukasseja matkalla kuntosaliin - ei reppua.
Vierailija kirjoitti:
Arveluttaa kovastikin. Sen takia kuljenkin aina viritetty pieneläinrauta valmiina repussa.
Kiitos.Tämä onkin hyvä idea.Kokeilen heti.
Jos mahdollista, laitan vetoketjun vetimen, tai miksi sitä kutsutaankaan, repun sisälle. Vetoketju aukeaa hankalammin, kun pitää vetää se alkumatka kynsien avulla auki.
Voisihan sinne jonkun viritetyn rotanlouku laittaa. Kuka on se onnekas, joka siitä saa näpeilleen?
Oon miettinyt samaa.