Te jotka kuljette reppu selässä, eikö arveluta
että takana kulkijat voivat aukasta vetoketjun, vohkia omaisuuttanne? T: repun juuri hankkinut
Kommentit (110)
Laittakaa siihen etutaskuun tyrkylle vanha lompakko, missä on sisällä vessapaperia.
Kyllä juuri reppuun rosvot laittaa kaupoissa varastetut tavarat jäätelöt karkit suklaat ja maidot sekä kengät tosin joskus varastetut kengät jää jalkaan vanhat hyllyyn. Juu takin alla voikin olla monta puseroa tai se takki varastettu. Reppu on suosittu varastelun kohde reppuna ja passit koska niillä pääsee maasta pois.
Laita kukkaro missä vaikka kissan tai koiran paskaa. Saa siitä näpeilleen .
Omaisuteni on taskuissani mitä kannan mukanani ulkoilut, kauppa reissut. Repussani ei käytänössä mitään varastetavaa. On ollut tilanteita kun olen ohitanut erään metro-aseman kävelyni. Siinä norkoo ihmisiä.Kun pitkän matkaa kävelyt ja otan repun selästä pois.Ottakseni vettä reppu on ihan auki.Vesipullo ei kelvannut,eikä panaani.Useimat henkilöt laittavat repuun vetoketujun luko,joka yletyy sihen pieneen vetoketju taskuun,joka repuissa yleensä on..Hankalla minusta.Varssinkin kun käsien ranteiden ja sormien kulumat.En saisi vesipuloa ajalla pois repusta,Kukin tavalaan.Olen monesti kuitenkin sanonut ,jos jollain reppu auki ja huomaan,hei hei reppussasi on vetoketju auki,( luki häiriö,en näetekstini virheet sori)
Vierailija kirjoitti:
Exä kulki aina reppu levällään, siksi se onkin ex.
😂 Kuulostaa että sinä olet se exä syistä joita et itse tajua.
Onneksi täällä meillä ei ole rikastuneista kulttuureista tulleita 😂 ne kuten muutkin vähämieliset tykkäävät kaupunkipaikoista. Taivaalle kiitos! Me oikeat ihmiset asumme ja elämme täällä vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Voi repustani koiranmakkaran ja leipäpaketin saaliiksi saada.
Elätkö sinä koiranmakkaralla ja leivällä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jossain turistirysässä kävisi mielessä, toisaalta jos joku haluaa halpamerkkiä olevat vaihtovaatteeni tai 20€ kännykän niin kai se tulee tarpeeseen.
Mun kaverilta pöllittiin mökkivaatteet Stockalla. Oli eri kassissa erikseen. Ei repussa. Taivasteltiin sen jälkeen, että kaikki kelpaa.
En asu helsingissä apinoiden keskellä eli ei huoleta. On teillä murheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuntee juntin?
Juntti, mies tai naispuolinen, kulkee kaupungissa reppu selässä. Monesti reppu on niin täyteen pakattu, että pingottuu saumoistaan, mutta toisaalta tyhjällä tilalla on taipumus täyttyä.
Reppu selässä on yhtä OUT juttu kuin vyölaukku.
Kuitenkin monet naiset käyttävät tyylikkäitä olkalaukkuja - reppua. Miehet urheilukasseja matkalla kuntosaliin - ei reppua.
Eipä kiinnosta, mitä tuollainen ihminen ajattelee. Reppu on kätevä ja mahtuu paljon tavaraa. Käytä sä vaan aina jotain veskaa.
Tai kanniskele kauppaostoksesi kertakäyttöisissä muovikasseissa.
Reppu ja varastetut kahvimukit kirjoitti:
Kyllä juuri reppuun rosvot laittaa kaupoissa varastetut tavarat jäätelöt karkit suklaat ja maidot sekä kengät tosin joskus varastetut kengät jää jalkaan vanhat hyllyyn. Juu takin alla voikin olla monta puseroa tai se takki varastettu. Reppu on suosittu varastelun kohde reppuna ja passit koska niillä pääsee maasta pois.
Ymmärrän hyvin kauppoja, missä reppu pitää jättää säilytyslokeroon. Sinne reppuun lapataan niin monesti kaljatölkkejä sun muuta varastamistarkoituksessa. Enkä ymmärrä lainkaan ihmisiä, jotka kerää kaupassa ostoksensa omaan kassiinsa ostoskorin sijaan ja kassalla lappavat sitten sieltä omasta kassistaan niitä sinne liukuhihnalle. Eikö he ymmärrä, että he ovat kaupan kannalta erittäin potentiaalisia varkaita? Ja erittäin epähygieenisiä muiden asiakkaiden mielestä. Itse en laita edes pakasteita omaan pakastekassiin ennen kuin olen ne maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä reppuja ja laukkuja on ryöstetty myös veitsellä leikkaamalla,tutulle ihmiselle kävi näin Prismassa.
Ehkä noissakin sinänsä ikävissä tilanteissa on mukavampaa, että se veitsellä leikkaaminen kohdistuu vain reppuun kuin päällä olevien takkien tai housujen oletteuihin taskunpaikkoihin. Vai mitä?
Minulla on yleensä vaikeuksia löytää lompakkoa repustani kaupan kassalla. Pelästyn melkein joka kerta, että nyt joku on varastanut sen, ennen kuin se lopulta löytyy. Mutta kun en itse meinaa löytää lompsaani sieltä, niin tuskinpa varaskaan löytäisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yleensä vaikeuksia löytää lompakkoa repustani kaupan kassalla. Pelästyn melkein joka kerta, että nyt joku on varastanut sen, ennen kuin se lopulta löytyy. Mutta kun en itse meinaa löytää lompsaani sieltä, niin tuskinpa varaskaan löytäisi. :)
Vaatteissa on yleensä taskut, miksi laitat lompsan reppuusi?
Jos joku vie reppuni tai sen sisällön, toivon, että palauttaa ne kirjaston kirjat ajoissa :(
Onneksi asutaan Suomessa, ei pahemmin pelkoa, rullaportaissa kannattaa pitää edessä.
On myös reppuja, joissa on vetoketjullinen iso tasku selkäpuolella, jonne voi laittaa arvotavarat.
Vierailija kirjoitti:
Reppu ja varastetut kahvimukit kirjoitti:
Ymmärrän hyvin kauppoja, missä reppu pitää jättää säilytyslokeroon. Sinne reppuun lapataan niin monesti kaljatölkkejä sun muuta varastamistarkoituksessa. Enkä ymmärrä lainkaan ihmisiä, jotka kerää kaupassa ostoksensa omaan kassiinsa ostoskorin sijaan ja kassalla lappavat sitten sieltä omasta kassistaan niitä sinne liukuhihnalle. Eikö he ymmärrä, että he ovat kaupan kannalta erittäin potentiaalisia varkaita? Ja erittäin epähygieenisiä muiden asiakkaiden mielestä. Itse en laita edes pakasteita omaan pakastekassiin ennen kuin olen ne maksanut.
Ei ole sellaista lakia, jonka turvin kauppa voisi pakottaa asiakkaan jättämään reppunsa vartioimattomaan säilytyslokeroon. Ostokset yleensä pakkaan (maksamisen jälkeen) siihen reppuun, joten aika epäkäytännöllistäkin olisi reppu jättää säilytyslokeroon, kun kauppaan menee!
Kun olen ruuhkassa tai ihmisiä on enemmän ympärillä, siirrän repun toiselle olkapäälle, kainalon suojiin.
Kerran reissussa Italiassa varas(joukko) sai reppuni vetoketjun aivan huomaamattani auki, sain viime tipassa tempaistua itseni tilanteesta pois eikä mitään ehditty viedä. Se oli opettavainen kokemus.
Mitä siellä repussa oikein on ? Mitä yritit kätkeä reppuusi ? Varastitko jotakin ?
Soitanko vartijan paikalle ?
En pidä siinä pienessä taskussa, jonka saa helposti takaa auki, mitään arvokasta. Lompakko on takin taskussa tai repun sisällä pienemmässä taskussa. Ei ole koskaan ollut tilannetta, jossa joku olisi yrittänyt varastaa kuvatulla tavalla mitään repusta.