Te jotka kuljette reppu selässä, eikö arveluta
että takana kulkijat voivat aukasta vetoketjun, vohkia omaisuuttanne? T: repun juuri hankkinut
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuntee juntin?
Juntti, mies tai naispuolinen, kulkee kaupungissa reppu selässä. Monesti reppu on niin täyteen pakattu, että pingottuu saumoistaan, mutta toisaalta tyhjällä tilalla on taipumus täyttyä.
Reppu selässä on yhtä OUT juttu kuin vyölaukku.
Kuitenkin monet naiset käyttävät tyylikkäitä olkalaukkuja - reppua. Miehet urheilukasseja matkalla kuntosaliin - ei reppua.
Itse taidat olla juntti kun tyylitajusi on jostain viime vuosituhannelta. Itse olen saanut kaupungilla monesti jopa kehuja pradan ja fendin repuistani. Jotkut vaellusreput varmaan eri asia, eikai sellaisia kukaan täyspäinen kaupungille valitse asukokonaisuuden osaksi.
Eikö sitä yleensä olla menossa johonkin? Ja kamat mukana. Se on täyspäisempää kuin pyöriä tyhjänpanttina jonkun asukokonaisuuden takia.
Näin juuri, kun lähden reissuun kuljen julkisilla ja ei kiinnosta matkalaukkua raahata mukana. Myös toisinaan käytän kauppakassina.
Matkatavarat reppuun ja kaikki käsimatkatavaroihin, ei mihinkään ruumaan tai tavaratilaan. Ei joudu matkatavarat "vahingossa" kenenkään toisen haltuun, Onnetonbus:in kuskit ei paljon seuraa, kenelle laukun antavat.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Itseäni ei repussa arvelluta vain tuo, vaan kyseessä on myös imagokysymys. En voisi kuvitella käyttäväni reppua, käytän sen sijaan nahkaista olkalaukkua. Reppu assosioituu mielessäni verkkareihin, joita en myöskään suostu pukemaan päälleni.
...enkä kumisaappaita - tai pyöräilykypärää.
Käyttäjä40338 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arveluttaa kovastikin. Sen takia kuljenkin aina viritetty pieneläinrauta valmiina repussa.
Kiitos.Tämä onkin hyvä idea.Kokeilen heti.
Töt, itsellä euron numerolukko. Viimeinen numero pitää laittaa kohilleen, uno roblem.
Mitään arvokasta en repussa kuljeta, on nimittäin helppo homma ammatti varkaan sieltä esim lompakko varastaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiirenloukku vois olla hyvä, mutta ruoka tarttuu kankaaseen se ei hyvä. Millanen tärskyn aiheuttaja olisi hyvä? Hyvä idea muuten.
Jokin sellainen, joka tuottaa kunnon sähköiskun.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirenloukku vois olla hyvä, mutta ruoka tarttuu kankaaseen se ei hyvä. Millanen tärskyn aiheuttaja olisi hyvä? Hyvä idea muuten.
Jokin sellainen, joka tuottaa kunnon sähköiskun.
Miten sen saa itse avattua ilman sähköiskua?
Mulla on repussa yleensä hikiset treenikamat, puolimärkä pyyhe ja puoliksi juotu vesipullo.
Jos siinä on 2 vetoketjua, niin laita veto-osan reikiin sellainen välikappale, joka on heijastimissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuntee juntin?
Juntti, mies tai naispuolinen, kulkee kaupungissa reppu selässä. Monesti reppu on niin täyteen pakattu, että pingottuu saumoistaan, mutta toisaalta tyhjällä tilalla on taipumus täyttyä.
Kuitenkin monet naiset käyttävät tyylikkäitä olkalaukkuja - reppua. Miehet urheilukasseja matkalla kuntosaliin - ei reppua.
Eipä kiinnosta, mitä tuollainen ihminen ajattelee. Reppu on kätevä ja mahtuu paljon tavaraa. Käytä sä vaan aina jotain veskaa.
Ikävä kyllä reppuja ja laukkuja on ryöstetty myös veitsellä leikkaamalla,tutulle ihmiselle kävi näin Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuntee juntin?
Kuinka vanha olet? 15? 16? Et ainakaan enempää, sillä aikuiset eivät ajattele noin lapsellisesti. :D
Oon ommellu repun suun sisäpuolelle käytettyjä huumeneuloja.
Jos liikun reppu selässä jossain ruuhkaisilla asemilla tms. tungoksessa, otan repun selästä, ja laitan sen etupuolelle, jolloin pystyn paremmin pitämään silmällä sitä, ettei kukaan tule kurkkimaan, mitä minulla siellä on.
t. maalainen
Kulkenut reppu selässä (tai toisella olalla) koko ikäni, enkä sitä sen kummemmin "jännitä", mutta toisaalta on mulle aina ollut jostain syystä itsestäänselvää, että rullaportaissa, muissa jonoissa tai ihmisjoukoissa seisoessa otan aina repun pois selkäpuolelta. Enkä koskaan tule laittaneeksi lompakkoa tai tärkeitä tavaroita repun ulkopuolen pikkutaskuihin, joista ne olisi helpointa napata, vaan sisäpuolen erilliseen vetoketjutaskuun, tai jos sellaista ei ole, niin jopa pohjalle muiden kamojen alle. Aina toiminut näin sen kummemmin asiaa ajattelematta. Reppureissailua tullut harrastettua jonkun verran, ehkä tapa tullut sen myötä, mutta toisaalta ei multa mitään ole koskaan repusta viety, tietääkseni edes yritetty.
Ajan suurimman osan ajasta pyörällä, mites silloin pääset reppuun käsiksi.
Lisäksi repussa ei ole taskuja joihin pääsee käsiksi, reppu on päältä avoin ja rullataan kiinni, se ainoa taskukin jää piiloon.
Et pääse reppuuni mitenkään 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuntee juntin?
Junttia on vain seistä täydessä kulkuvälineessä reppu selässä. Se minua ei lakkaa hämmästyttämästä. Pahimmassa tapauksessa se reppuselkäinen juntti on myös utelias maisemien katselija, joka kääntyilee ympäriinsä ja tönii muita sillä repullaan.
Varsinkin on kiva saada penkillä istuessaan naamaan semmonen kovamuovinen reppu. Kokemusta on.
Minä en kulje reppu selässä. Pidän reppua etupuolella, niin että taskuvarkaat eivät pääse käsiksi repun sisältöön.
Terveisin,
nainen, jolla 25 vuoden kokemus ulkomaanmatkailusta (5 eri mannerta)
Olkalaukku on paljon helpompi työstää kuin reppu. Enkä sitä paitsi pidä repussa mitään arvokasta. Puhelin ja kortit on mulla aina kädessä tai taskussa. Repussa on eväitä ja vaihtovaatteita.
Tiedostan kyllä repun riskit. Tunisiassa basaarissa multa oltiin kerran täysin huomaamattani viilletty repun pohja auki. Eivät saaneet mitään arvokasta silloinkaan.
Exä kulki aina reppu levällään, siksi se onkin ex.
Näin juuri, kun lähden reissuun kuljen julkisilla ja ei kiinnosta matkalaukkua raahata mukana. Myös toisinaan käytän kauppakassina.