Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kuljette reppu selässä, eikö arveluta

Vierailija
25.08.2021 |

että takana kulkijat voivat aukasta vetoketjun, vohkia omaisuuttanne? T: repun juuri hankkinut

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut mieleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuntee juntin?

Juntti, mies tai naispuolinen, kulkee kaupungissa reppu selässä. Monesti reppu on niin täyteen pakattu, että pingottuu saumoistaan, mutta toisaalta tyhjällä tilalla on taipumus täyttyä.

Reppu selässä on yhtä OUT juttu kuin vyölaukku.

Kuitenkin monet naiset käyttävät tyylikkäitä olkalaukkuja - reppua. Miehet urheilukasseja matkalla kuntosaliin - ei reppua.

Junttia on vain seistä täydessä kulkuvälineessä reppu selässä. Se minua ei lakkaa hämmästyttämästä. Pahimmassa tapauksessa se reppuselkäinen juntti on myös utelias maisemien katselija, joka kääntyilee ympäriinsä ja tönii muita sillä repullaan.

Vierailija
24/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska hän saisi käteensä ainoastaan ruokatarvikkeita tai taloustavaroita, aika tylsä saalis.

Vierailija
25/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirenloukku vois olla hyvä, mutta ruoka tarttuu kankaaseen se ei hyvä. Millanen tärskyn aiheuttaja olisi hyvä? Hyvä idea muuten.

Vierailija
26/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan pois selästä ruuhkatilanteessa. Ja arvostavarat taskussa.

Vierailija
27/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu selässä kulkenut 30 vuotta ja en ole tuommoista edes ajatellut enkä ole kyllä koskaan huomannut että mitään puuttuisi

28/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei repussa arvelluta vain tuo, vaan kyseessä on myös imagokysymys. En voisi kuvitella käyttäväni reppua, käytän sen sijaan nahkaista olkalaukkua. Reppu assosioituu mielessäni verkkareihin, joita en myöskään suostu pukemaan päälleni.

Vierailija
29/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin SUOMESSA joku päästää vieraan ihmisen niin iholle niin pitkäksi aikaa, että joku yltäisi ja ehtisi ratsata repun huomaamatta?

Rullaportaat, hissi, julkiset jne, reppu otetaan käteen, ettei se ole muiden tiellä. 

Ja bussissa se lasketaan muuten kenkien päälle, jalkatilaan. EI siihen viereiselle penkille ;)

Vierailija
30/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei. Eiköhän sen huomaisi, jos joku kävisi käsiksi reppuun.

HEH HEH

Ei huomaa, jos ammatilainen asialla - ja usein on.

Ulkomailla vievät vaikka laukku on edessäkin ja jopa povitaskuista yms. taskuista!

Tavalliselle, harjaantumattomalle ihmiselle taskuvarkaan huomaaminen on siis todella hankalaa.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1258015

Taskuvarkaat tienaavat jopa kymmeniä tuhansia

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016052221604451

Poliisin mukaan taskuvarkauksien takana ovat pääasiassa ulkomaalaiset ammattimaisesti toimivat rikolliset.

https://yle.fi/uutiset/3-6177747

Vierailija
31/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuntee juntin?

Juntti, mies tai naispuolinen, kulkee kaupungissa reppu selässä. Monesti reppu on niin täyteen pakattu, että pingottuu saumoistaan, mutta toisaalta tyhjällä tilalla on taipumus täyttyä.

Kuitenkin monet naiset käyttävät tyylikkäitä olkalaukkuja - reppua. Miehet urheilukasseja matkalla kuntosaliin - ei reppua.

Itse taidat olla juntti kun tyylitajusi on jostain viime vuosituhannelta. Itse olen saanut kaupungilla monesti jopa kehuja pradan ja fendin repuistani. Jotkut vaellusreput varmaan eri asia, eikai sellaisia kukaan täyspäinen kaupungille valitse asukokonaisuuden osaksi.

32/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppu selässä kulkenut 30 vuotta ja en ole tuommoista edes ajatellut enkä ole kyllä koskaan huomannut että mitään puuttuisi

Niin kauan kuin Suomi ei ole vielä nykyistä enemmän kulttuurisesti rikastunut, tuo voi vielä onnistua. Samoin kuin lompakon pitäminen takataskussa.

Vierailija
33/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska siellä ei ole mitään arvokasta. Ostan miesten takkeja niin niissä on taskuja ja povitasku jossa säilytän puhelinta ja korttejani sekä avaimia.

Vierailija
34/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Katsos turvaväli ja ärhäkkä luonne ei päästä lähellekään reppua. Repun voi myös riisua käsiinsä busseissa ym.

Vierailija
35/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinänsä, koska siellä useimmiten on ruokaostokset. Jos voro haluaa viedä ison vissypullon, maito- tai piimätölkin tai perunoita (tai muuta painavaa joka on kevyempi kantaa selässä) niin tarpeeseen se silloin kyllä menee ;-)

Ei ole aarteita mun repussa.

36/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin SUOMESSA joku päästää vieraan ihmisen niin iholle niin pitkäksi aikaa, että joku yltäisi ja ehtisi ratsata repun huomaamatta?

Rullaportaat, hissi, julkiset jne, reppu otetaan käteen, ettei se ole muiden tiellä. 

Ja bussissa se lasketaan muuten kenkien päälle, jalkatilaan. EI siihen viereiselle penkille ;)

Kunpa tosiaan olisikin niin. Useimmiten metrossa ja ratikassa reppu tuntuu pysyvän tiukasti selässä. Asiaan tuntuu vielä kuuluvan sekin, että reppuselkäinen pyörii puolella toiselle ratikan muutenkin ahtaalla käytävällä.

Vierailija
37/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Katsos turvaväli ja ärhäkkä luonne ei päästä lähellekään reppua. Repun voi myös riisua käsiinsä busseissa ym.

Se reppu pitääkin ottaa käteen kannettavaksi bussissa etenkin jos on ruuhkaa eikä taktata sillä jo (reunapaikoilla) istumassa olevia naamaan ja päähän. Lisäksi oikein iso reppu vie yhden ihmisen paikan.

Jostain syystä tällainen reppuselkä pyörii vielä aina kuin hyrrä jos se joutuu seisomaan käytävällä.

Vierailija
38/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän reppua vain treenikamoille. Onnea sille, joka varastaa hikiset jumppapöksyni.

Vierailija
39/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuntee juntin?

Itse taidat olla juntti kun tyylitajusi on jostain viime vuosituhannelta. Itse olen saanut kaupungilla monesti jopa kehuja pradan ja fendin repuistani. Jotkut vaellusreput varmaan eri asia, eikai sellaisia kukaan täyspäinen kaupungille valitse asukokonaisuuden osaksi.

Eikö sitä yleensä olla menossa johonkin? Ja kamat mukana. Se on täyspäisempää kuin pyöriä tyhjänpanttina jonkun asukokonaisuuden takia.

Vierailija
40/110 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vetänyt sukkahousut repun päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän