Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan viitsii tuhlata monta tuhatta euroa vain häiden vuoksi?

Vierailija
25.08.2021 |

Yksi päivä juhlitaan, ja puolet vieraista humalassa senkin ajan.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on sen verran, että 1000€ kerran elämässä tapahtuvaan juttuun ei kaada taloutta.

Vierailija
2/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän someen saada leuhkia kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästähän kaikki myöntää, että laittoivat häihin liikaa rahaa.

Me ei laitettu, 5 vierasta, olisko mennyt 2000 euroa kaikkineen + häämatka.

Vierailija
4/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämän tärkein juhla, meillä taisi mennä reilu 10000€.

Vierailija
5/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle tuo ei ole kovin suuri summa, eli miksi ei.

Vierailija
6/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on köyhä niin kaikki on kallista.

Vierailija
7/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei moni käytäkään, pyörähtää maistraatissa, ehkä ok jos ei ole ensimmäinen kerta

yhtä hyvin voi sitten kysyä että miksi käyttää rahaa tai järjestää mitään kokemuksia tai ylipäänsä elää

Vierailija
8/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kulttuurista johtuva tapa. Villit ovat kuin suuria lapsia.

Vierailija
9/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle se kuitenkin on useamman kuukauden palkka. Kaikki av:llakaan eivät tee asiantuntijatöitä kuuden tonnin kk-palkalla. 

Vierailija
10/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle se kuitenkin on useamman kuukauden palkka. Kaikki av:llakaan eivät tee asiantuntijatöitä kuuden tonnin kk-palkalla. 

Niin, entä sitten? Samalla tavoin ihmiset käyvät lomamatkoilla, harrastavat, laittavat rahaa kalliisiin huonekaluihin, jne. Valintoja. 

Vierailija
11/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt samaa. Toinen asia on, että miksi häitä kutsutaan morsiamen päiväksi. Eikö se ole myös sulhasen päivä? Jos ei, mihin sitä sulhasta sitten tarvitaan? Naisethan voisivat järjestää ihan omia morsianpäiviään. 

Miksi aina edellytetään, että mies ostelee huomenlahjoja, hääpäivälahjoja ja muita muistamisia? Miksei mies saa lahjoja naiselta?

Itse olen nainen, jos epäilitte. 

Vierailija
12/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi useimmilla on telkkuohjelmissa nuo samat naurettavat hääleikit, kaulin heiluu, alapäävitsit lentää ja siideriä kittaava morsian ryöstetään sukka päässä. Pöydät koristeltu pinkillä tyllillä ja simpukoilla. Yhteisiin tatskoihin menee useampi satanen. Täyttä rahan haaskausta.

Joskus sentään on arvokas ja tyylillä hoidettu tilaisuus, missä silti näyttäis olevan leppoisa tunnelma.

Vierailija
13/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi useimmilla on telkkuohjelmissa nuo samat naurettavat hääleikit, kaulin heiluu, alapäävitsit lentää ja siideriä kittaava morsian ryöstetään sukka päässä. Pöydät koristeltu pinkillä tyllillä ja simpukoilla. Yhteisiin tatskoihin menee useampi satanen. Täyttä rahan haaskausta.

Joskus sentään on arvokas ja tyylillä hoidettu tilaisuus, missä silti näyttäis olevan leppoisa tunnelma.

Varmaankin siksi, että tv-ohjelmiin valikoituu tietynlaisia pareja.

Vierailija
14/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, no sinne hakee ne köyhemmät.

Ohjelmasta saa vissiin jotain extraa.

Kun vertaa jenkkien ohjelmaan niin tasoero on huima.

Vierailija
15/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi elämän tärkein juhla, meillä taisi mennä reilu 10000€.

Minulle lasten syntymät oli huomattavasti suurempi tapahtuma/juhla, mutt ei niihin silti tarvinnut  tavallaan laittaa rahaa ollenkaan.

Olen kyllä niitä ihmisiä, joille rahan törsääminen häihin on hukkaan heitettyä rahaa. Vähemmälläkin pääsee naimisiin.

Mutta toisaalta, ihminen käyttää rahaa sellaiseen asiaan mitä hän arvostaa. Toinen laittaa rahaa häihin, toinen autoon tai sisustukseen. Kukin tavallaan.

Vierailija
16/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen junttikavereita teillä on kun ajattelette häisen olevan joku ryyppyjuhla?

Toki häissä viiniä ja skumppaa kuluu mutta ainakin omassa lähipiirissäni kaikki juovat sivistyneesti.

Vierailija
17/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli aikalailla sellaiset kerran elämässä bileet, joten oli ihan kiva panostaa. Ei tollaisia tule kuitenkaan koskaan enää järkättyä. Ja eipä se rahanmeno kovinkaan kauaa taloudessa näkynyt. Jospa annetaan jokaisen juhlia tai olla juhlimatta tavallaan. 

Vierailija
18/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, entä sitten? Samalla tavoin ihmiset käyvät lomamatkoilla, harrastavat, laittavat rahaa kalliisiin huonekaluihin, jne. Valintoja. 

Sitä sitten, että se on useille iso summa. Ja kyllä, tuosta olen samaa mieltä, että jokainen valitsee oman mihin rahansa syytää. 

Vierailija
19/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt samaa. Toinen asia on, että miksi häitä kutsutaan morsiamen päiväksi. Eikö se ole myös sulhasen päivä? Jos ei, mihin sitä sulhasta sitten tarvitaan? Naisethan voisivat järjestää ihan omia morsianpäiviään. 

Miksi aina edellytetään, että mies ostelee huomenlahjoja, hääpäivälahjoja ja muita muistamisia? Miksei mies saa lahjoja naiselta?

Itse olen nainen, jos epäilitte. 

Joillekin se voi olla olevinaan morsiamenpäivä, mutta meille se oli nimenomaan MEIDÄN päivä.

Kyllähän miehillekin ostetaan lahjoja. Kyllä itsekin annoin huomenlahjan ja muistetaan toisiamme hääpäivinä ja synttäreinä ihan puolin ja toisin. Mistä nää sun yleistykset tulee?

Vierailija
20/102 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, no lapsiin menee rahaa toki huomattavasti enemmän kuin häihimme ; )

Silloin ei vielä ollut lapsia meillä että halusimme nauttia päivästä ja myös että kaikki vieraat nauttii.

Meillä oli aika hienossa paikassa häät joka nosti hintaa ruokineen ja juomineen mutta mitä sitten ?

Halusimme ikimuistoiset juhlat elämämme YHTENÄ tärkeänä päivänä.

Ei lasten saaminen poissulje asiaa että että omat häät eivät saisi olla tärkeät.

Kyllä meidän lapsiinkin on vuosien aikana mennyt kyllä aika paljon enemmän rahaa, mutta me emme ajattele paljon maksaa asiat vaan tarjotaan myös lapsille asioita mitä meillä on mahdollista tarjota.