Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 30-vuotiaasta miehestä joka...

Vierailija
22.09.2014 |

...on harrastanut viimeksi seksiä n. kymmenen vuotta sitten? Samoin silloin viimeksi seurustellut?
Onko mahdollista löytää enää elämänkumppania vai onko aivan toivoton tapaus?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kerro kenellekään...    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä olet sentään harrastanut seksiä, minä olen 30 vuotias neitsyt mies, mutta en pidä itseäni menetettynä tapauksena siitäkään huolimatta.

Vierailija
4/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuollaista kertoa naiselle.

Jos on kuitenkin luonnostaan hyvä seksissä niin kaipa asia on ehkä OK. Enemmän olisin huolestunut siitä, ettei aikuinen mies ole ollut parisuhteessa 10 vuoteen.

Vierailija
5/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:55"]

älä kerro kenellekään...    

[/quote]Samaa mieltä.

Toivoton et pelkästään tämän takia ole, eri asia sitten mitkä syyt sen taustalla, kunhan et paljasta asiaa kuin korkeintaan terapeutille tai muulle vaitiolovelvolliselle auttajalle tai nimettömänä netissä. 

Näyttele normaalia ja kerro valheita. 

Vierailija
6/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se elämänkumppanin löytyminen tuosta asiasta ole kiinni vaan muista ominaisuuksista. 

Omalla kohdallani 10 vuoden selibaatti tekisi kiinnostavasta miehestä vieläkin kiinnostavamman. 

Vierailija
7/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Armeija, pitkät opiskelut & uran luominen. Oikeaa naista ei ole osunut tähän päivään mennessä kohdalle, mutta enpä ole nähnyt vaivaakaan sen eteen. - ap

Vierailija
8/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erakolle tyyppi tuntuisi jos tuollaista kertoisi. En hyppisi innostuksesta vaan saattaisin vähän perääntyä ja miettiä mitä kauheaa miehestä paljastuukaan jos on ollut elämänsä parhaimmat vuodet selibaatissa. En lähtisi miehen kanssa pois julkiselta paikalta ennenkuin olisin täysin varma, että tämä on normaalien kirjoissa.

Vierailija
9/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:14"]

Vähän erakolle tyyppi tuntuisi jos tuollaista kertoisi. En hyppisi innostuksesta vaan saattaisin vähän perääntyä ja miettiä mitä kauheaa miehestä paljastuukaan jos on ollut elämänsä parhaimmat vuodet selibaatissa. En lähtisi miehen kanssa pois julkiselta paikalta ennenkuin olisin täysin varma, että tämä on normaalien kirjoissa.

[/quote]

Miksi ihmeessä tuo seksin harrastamattomuus yhdistetään aina noin negatiivisiin mielikuviin?

Mitä jos tutustuisit mieheen, jonka kanssa synkkaa ym, tapaisitte useita kertoja, tulisitte hyvin toimeen, kiinnostuisit ja haluaisit seksiä ja sitten kuulisit että hän on neitsyt? Eikö vieläkään ymmärrystä löytyisi? Tuo yksi asiako menisi kaiken niiden omakohtaisten kokemustesi edelle mitä olet hänestä saanut ja pilaisi kaiken? Onko todella niin?

Vierailija
10/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:06"]

6: Armeija, pitkät opiskelut & uran luominen. Oikeaa naista ei ole osunut tähän päivään mennessä kohdalle, mutta enpä ole nähnyt vaivaakaan sen eteen. - ap

[/quote]

Sori vaan mutta kaveriporukassani kaikki kundit ovat käyneet pitkät opiskelut (tiedekorkeakoulu), kävivät armeijassakin suurin osa vuoden heilumassa ja tekevät hyvin uraa. Naisia niillä tuntuu riittävän enemmän kun omiin tarpeisiin.

Vierailija
11/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:24"]

Mitä jos tutustuisit mieheen, jonka kanssa synkkaa ym, tapaisitte useita kertoja, tulisitte hyvin toimeen, kiinnostuisit ja haluaisit seksiä ja sitten kuulisit että hän on neitsyt? Eikö vieläkään ymmärrystä löytyisi? Tuo yksi asiako menisi kaiken niiden omakohtaisten kokemustesi edelle mitä olet hänestä saanut ja pilaisi kaiken? Onko todella niin?

[/quote]

Koska tavalliset ihmiset omaa jonkinnäköisen seksuaalisuuden, jota haluaa toteuttaa ja siihen löytyy aina draivi sekä mahdollisuus, jos omaa sosiaaliset taidot ja ulkonäköä: oli se sitten yhden illan jutut tai jotain pitempiaikaista.

Itse en jatkaisi juttua yhtään sen edemmäs, jos miehen kokemus parisuhteista ja seksistä tuona aikana olisi nolla, etenkin kun kyse ikävuosista 20-30. Itse olen parisuhdeihminen ja seksuaalisuus on tärkeä osa parisuhdetta, miehen tulee omata samanlainen näkemys asiasta. 

Vierailija
12/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:24"]

[/quote]

Koska tavalliset ihmiset omaa jonkinnäköisen seksuaalisuuden, jota haluaa toteuttaa ja siihen löytyy aina draivi sekä mahdollisuus, jos omaa sosiaaliset taidot ja ulkonäköä: oli se sitten yhden illan jutut tai jotain pitempiaikaista.

Itse en jatkaisi juttua yhtään sen edemmäs, jos miehen kokemus parisuhteista ja seksistä tuona aikana olisi nolla, etenkin kun kyse ikävuosista 20-30. Itse olen parisuhdeihminen ja seksuaalisuus on tärkeä osa parisuhdetta, miehen tulee omata samanlainen näkemys asiasta. 

[/quote]

Voi voi, olet kyllä aika kapeakatseinen ihminen. Minä koen olevani seksuaalinen ihminen ja haluan myös parisuhteen. Olen myös aika sosiaalinen ihminen, riippuu toki aina vähän tilanteesta ja seurasta, mutta en mikään tuppisuu. Olen käynyt festareilla ja baareissa ja keikoillakin, matkustellutkin hieman, eli en ole linnoittautunut kotiin. Olen ihan elänyt tätä elämää, vaikken seksiä olekaan harrastanut.

En ole tähän mennessä sitä parisuhdetta kovin aktiivisesti etsinyt, ei ole ollut pakollista tarvetta seurustella, olen pärjännyt sinkkunakin ja opiskelut ovat vieneet oman aikansa, mutta olen toki ollut ajatukselle avoin. Yhdenillan jutut minua ei ole niin paljon kiinnostanut, että olisin lähtenyt niitä varta vasten etsimään, en olisi kyllä kieltäytynytkään jos olisi sopiva tilaisuus tullut ja miellyttävä nainen, mutta ei ole tullut kohdalle. Jotenkin olen ajatellut niistä koituvan enemmän morkkista kuin iloa. Haluaisin tuntea naista kohtaan jotain muutakin kuin pelkkää panetusta ennen seksiä. Haluaisin kunnolla ihastua. Kiva kuulla että on täysin menetetty tapaus joidenkin mielestä. Täytyy toivoa että joku ajattelisi vähän toisella tavalla.

T: 4 ja 10.

Vierailija
13/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:51"]

Voi voi, olet kyllä aika kapeakatseinen ihminen. Minä koen olevani seksuaalinen ihminen ja haluan myös parisuhteen. Olen myös aika sosiaalinen ihminen, riippuu toki aina vähän tilanteesta ja seurasta, mutta en mikään tuppisuu. Olen käynyt festareilla ja baareissa ja keikoillakin, matkustellutkin hieman, eli en ole linnoittautunut kotiin. Olen ihan elänyt tätä elämää, vaikken seksiä olekaan harrastanut.

En ole tähän mennessä sitä parisuhdetta kovin aktiivisesti etsinyt, ei ole ollut pakollista tarvetta seurustella, olen pärjännyt sinkkunakin ja opiskelut ovat vieneet oman aikansa, mutta olen toki ollut ajatukselle avoin. Yhdenillan jutut minua ei ole niin paljon kiinnostanut, että olisin lähtenyt niitä varta vasten etsimään, en olisi kyllä kieltäytynytkään jos olisi sopiva tilaisuus tullut ja miellyttävä nainen, mutta ei ole tullut kohdalle. Jotenkin olen ajatellut niistä koituvan enemmän morkkista kuin iloa. Haluaisin tuntea naista kohtaan jotain muutakin kuin pelkkää panetusta ennen seksiä. Haluaisin kunnolla ihastua. Kiva kuulla että on täysin menetetty tapaus joidenkin mielestä. Täytyy toivoa että joku ajattelisi vähän toisella tavalla.

[/quote]

Minä en ole kertonut kuin oman mielipiteeni.

Kuten varmasti olet perillä asiasta, niin parisuhdemarkkinoilla yleensä samalla tavalla ajattelevat ihmiset valitsevat toisensa. Se, että minulla on eri kriteerit seksiin ja parisuhteeseen ei tee vain minua kapeakatseisemmaksi. Voisin halutessani syyttää yhtälailla sinua kapeakatseiseksi ihmiseksi, sillä voisin halutessani jatkaa johtopäätöksiä pidemmälle väittäen, että tapa jolla näet seksin on erittäin rajoittunut - seksi voi olla helvetin hyvää ilman tunteita eikä vaadi ihastumista. En kuitenkaan tee niin, sillä sinäkin olet oikeutettu omiin mielipiteisiisi ilman, että joku tuntematon tulee kritisoimaan kapeakatseiseksi. 

Vierailija
14/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:14"]mitä kauheaa miehestä paljastuukaan jos on ollut elämänsä parhaimmat vuodet selibaatissa.

[/quote]

Jos on asenne tuo, niin parempi, että poistut takavasemmalle. Miksi muutenkaan haluaisit olla miehen kanssa, joka on omasta mielestäsi jo elänyt "elämänsä parhaat vuodet"? Ihan kuin pitäisit 3-kymppistä ikäloppuna, jolla jo toinen jalka haudassa.

Jos sinulla olisi parempi asenne, niin ajattelisit, että sinun kanssasi hän saa viettää ne parhaat vuodet.

Vierailija
15/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:51"]

[/quote]

Minä en ole kertonut kuin oman mielipiteeni.

Kuten varmasti olet perillä asiasta, niin parisuhdemarkkinoilla yleensä samalla tavalla ajattelevat ihmiset valitsevat toisensa. Se, että minulla on eri kriteerit seksiin ja parisuhteeseen ei tee vain minua kapeakatseisemmaksi. Voisin halutessani syyttää yhtälailla sinua kapeakatseiseksi ihmiseksi, sillä voisin halutessani jatkaa johtopäätöksiä pidemmälle väittäen, että tapa jolla näet seksin on erittäin rajoittunut - seksi voi olla helvetin hyvää ilman tunteita eikä vaadi ihastumista. En kuitenkaan tee niin, sillä sinäkin olet oikeutettu omiin mielipiteisiisi ilman, että joku tuntematon tulee kritisoimaan kapeakatseiseksi. 

[/quote]

Miksi väität koko ajan, että ajattelen asioista niin eri tavalla kuin sinäkin? Eri kriteerit seksiin ja parisuhteeseen?? Mitä helvettiä, ihan samat kriteerit minullakin on, vaikka en aiemmin ole seksiä harrastanutkaan. Ei seksitön menneisyyteni määrittele minua koko loppuelämäkseni. Sitä minä tarkoitin sinun kapeakatseisuudellasi, helvetin ylimielistä puhetta.

En minä toivo elämäni jatkuvan yhtä kuivalla linjalla seksin suhteen, kuin mitä se on ollut, normaalia seksielämää minä itselleni toivon, mutta en koe myöskään menneeni pilalle vielä sen takia. Ja ymmärrän senkin, että seksi voi olla hyvää ilman tunteitakin ja niinkuin sanoin, en sellaisesta kieltäytyisi, jos se kohdalle osuisi, mutta en sellaista oikein osaa lähteä etsimään. Siihen se kokemattomuus ehkä vaikuttaa, että olen hieman ujo sen suhteen. Sitä en kuitenkaan epäile hetkeäkään, etteikö se asia olisi korjattavissa.

Vierailija
16/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä parikin tuollaista 5-10v sinkkuna pyörinyttä miestä, jotka eivät myöskään harrasta yhden yön juttuja. Yhdistävät tekijät on se etteivät käy lainkaan ns yöelämässä. Toinen ei juuri yritäkään aktiivisesti löytää ketään (vaikka kyllä vaimon ja perheen tahtoisi), pyörii kuitenkin paljon ihmisten ilmoilla ja menoissa mukana ja toinen taas yrittää aktiivisesti netissä, mutta sosiaalinen elämä irl taas on aika suppea. Kumpikaan ei kiinnitä niin huomiota ulkonäköönsä (puhtauteen kyllä, tyylitaju vähän niin ja näin) ja ovat sosiaalisesti ehkä vähän kömpelöitä. Tosi hyväntahtoisia, mukavia ja ihania ihmisiä kyllä, heistä tulisi tosi hyvät miehet jollekin kun vain me naisetkin joskus katsottaisiin sen pelkän ensivaikutelman ohi sinne kokonaisuuteen! :)

Vierailija
17/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:21"]

Miksi väität koko ajan, että ajattelen asioista niin eri tavalla kuin sinäkin? Eri kriteerit seksiin ja parisuhteeseen?? Mitä helvettiä, ihan samat kriteerit minullakin on, vaikka en aiemmin ole seksiä harrastanutkaan. Ei seksitön menneisyyteni määrittele minua koko loppuelämäkseni. Sitä minä tarkoitin sinun kapeakatseisuudellasi, helvetin ylimielistä puhetta.

En minä toivo elämäni jatkuvan yhtä kuivalla linjalla seksin suhteen, kuin mitä se on ollut, normaalia seksielämää minä itselleni toivon, mutta en koe myöskään menneeni pilalle vielä sen takia. Ja ymmärrän senkin, että seksi voi olla hyvää ilman tunteitakin ja niinkuin sanoin, en sellaisesta kieltäytyisi, jos se kohdalle osuisi, mutta en sellaista oikein osaa lähteä etsimään. Siihen se kokemattomuus ehkä vaikuttaa, että olen hieman ujo sen suhteen. Sitä en kuitenkaan epäile hetkeäkään, etteikö se asia olisi korjattavissa.

[/quote]

Koska syytät minua kapeakatseiseksi asioista, jotka ovat omia kriteerejäni ja täysin henkilökohtaisia. Minun tunnereaktioni on negatiivinen kokemattomuuteen ja onneksi tässä maassa on kaikilla valinnanvapaus pariutua ja harrastaa seksiä aivan vapaasti niiden kanssa kenet valitsee ilman, että joku kertoo minulle että pitäisi suhtautua ok-tavalla johonkin aikuiseen joka ei ole harrastanut seksiä vuosikausiin. Yhtälailla perhetausta ja esim. henkilön yleinen tausta vaikuttaa siihen, katsonko jonkun itselleni sopivaksi. Sama seksihistorian suhteen. Ei nää ole mitään tän vakavampia juttuja, sinäkin varmasti tulet löytämään useita, joille asia ei olisi ongelma. 

Huomaapa vielä, että sinä olet tässä ollut se ainut osapuoli, joka syyttää toista kapeakatseiseksi ja toisen sanomia helvetin ylimielisiksi. Ei kauhean mukava kuva sinusta todellakaan muodostu.

Vierailija
18/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:21"]

[/quote]

Koska syytät minua kapeakatseiseksi asioista, jotka ovat omia kriteerejäni ja täysin henkilökohtaisia. Minun tunnereaktioni on negatiivinen kokemattomuuteen ja onneksi tässä maassa on kaikilla valinnanvapaus pariutua ja harrastaa seksiä aivan vapaasti niiden kanssa kenet valitsee ilman, että joku kertoo minulle että pitäisi suhtautua ok-tavalla johonkin aikuiseen joka ei ole harrastanut seksiä vuosikausiin. Yhtälailla perhetausta ja esim. henkilön yleinen tausta vaikuttaa siihen, katsonko jonkun itselleni sopivaksi. Sama seksihistorian suhteen. Ei nää ole mitään tän vakavampia juttuja, sinäkin varmasti tulet löytämään useita, joille asia ei olisi ongelma. 

Huomaapa vielä, että sinä olet tässä ollut se ainut osapuoli, joka syyttää toista kapeakatseiseksi ja toisen sanomia helvetin ylimielisiksi. Ei kauhean mukava kuva sinusta todellakaan muodostu.

[/quote]

No anteeksi jos loukkasin tunteitasi, mutta en haukkuisi ylimieliseksi, jos en puheistasi sitä käsitystä saisi. Sinä vaan perustelematta alennat minut joksikin vajakiksi sen perusteella, että olen kokematon. Puhut eri kriteereistä ja näkemyksistä, vaikket tiedä minun näkemyksistäni mitään. Minun näkemykseni tulevaisuudelle voivat olla täysin samanlaiset, vaikka en sellaista elämää olekaan vielä kokenut. Tuomitset siis ihmisen hänen menneisyytensä perusteella, riippumatta siitä millainen ihminen on muuten kyseessä. Et näe muuta vaihtoehtoa kuin sen, että tämän täytyy olla oleellisesti erilainen jopa jotenkin viallinen ihminen kuin sinä vain siksi ettei ole harrastanut seksiä.

Sen voin sanoa, että olisin voinut ehkä päätyä elämässäni parisuhteeseen, jos olisin ottanut ihmisen josta en ollut kiinnostunut. Olisiko se sinun standardiesi mukaan ollut parempi?

Vierailija
19/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:50"]

No anteeksi jos loukkasin tunteitasi, mutta en haukkuisi ylimieliseksi, jos en puheistasi sitä käsitystä saisi. Sinä vaan perustelematta alennat minut joksikin vajakiksi sen perusteella, että olen kokematon. Puhut eri kriteereistä ja näkemyksistä, vaikket tiedä minun näkemyksistäni mitään. Minun näkemykseni tulevaisuudelle voivat olla täysin samanlaiset, vaikka en sellaista elämää olekaan vielä kokenut. Tuomitset siis ihmisen hänen menneisyytensä perusteella, riippumatta siitä millainen ihminen on muuten kyseessä. Et näe muuta vaihtoehtoa kuin sen, että tämän täytyy olla oleellisesti erilainen jopa jotenkin viallinen ihminen kuin sinä vain siksi ettei ole harrastanut seksiä.

Sen voin sanoa, että olisin voinut ehkä päätyä elämässäni parisuhteeseen, jos olisin ottanut ihmisen josta en ollut kiinnostunut. Olisiko se sinun standardiesi mukaan ollut parempi?

[/quote]

Tarkoituksenani ei ollut antaa kuvaa mistään vajakkiudesta kuitenkaan, pikemminkin epäsopivuudesta. Sinulla on omat käsitykset ja omani on se, että toisella tulee olla kokemusta. Minut itseni on tuomittu ja tullaan tuomitsemaan minusta täysin riippumattomista syistä parisuhdemielessä, mutta se on aina tarkoittanut, että jossain vaiheessa tulen löytämään henkilön jolle nuo asiat eivät ole mikään ongelma. Nuo mainitsemani seikat eivät edes liity minuun henkilönä, mutta esimerkkinä tekijöistä, joita kyllä katsotaan kun punnitaan sitä miten joku henkilö sopii itselle.

Ei tietenkään olisi parempi. Pointtinahan mulla on ollut, että valinnanvapaus ja omat kriteerit. Tärkeintä on, että on itse onnellinen tai ainakin yrittää siihen pyrkiä ja tulee tapaamaan ihmisiä, jotka on itselle sopivia.

Vierailija
20/30 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstan logiikka:

- Vastaavassa tilanteessa oleva nainen: Vahva nainen, joka vain odottaa sitä oikeaa.

- Mies taas surkea ja säälittävä ikisinkku. "Lassukkakin" varmaan.

Lopputulema -> Kumpikin sinkkuja loppuelämänsä isolla todennäköisyydellä, myös se nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi