Naapuri valittaa että meidän kissa juoksee liian lujaa.
Välillä se kyllä spurttailee mutta eihän siitä niin kova meteli voi kuulua, että alakertaan kuuluu? Se ei pudottele eikä kaada tavaroita, juoksee vain polkuanturoillaan.
Kommentit (46)
Ei se ole lihava vain sporttisen notkea!
T. Ap
No kyllä se kuuluu. Itsekin ihmettelin, mitä kolinaa kuuluu yläkerrasta, kun yläkerrassa kissat juoksi. Selvisi jossain vaiheessa, että kissojen iltajuoksut:D
Esittelepä kissa naapurillesi ja kehota itse käskemään, että kissa ei juokse.:)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:47"]
Katti laiharille.
[/quote]
Säästäkää nyt edes kissat laihdutusterroriltanne!
Kissoista kuuluu "koppoti koppoti" kun ne juoksee niillä pehmeillä käpälillään. Oli yllätys mullekin kuunnella kun miesystävän kissat sai yöhepuleita. Mut sun naapurin ei auta muu kuin kestää... Milläs kissan hiljaiseksi saa? Paikoilleen sitomalla?
Kyllä niistä kuuluu. Yläkerrassani asuu _pieni_ kissa ja sen spurtit kuuluu tänne hyvin. Onneks mä en häiriinny, kun mulla on omakin kissa harrastamassa samaa. Onneksi ainoa seinänaapuri sanoi, että ei kuulu heille, koska kummallakin on sauna yhteisen seinän puolella eikä ne siellä mellasta.
Meillä valitti kerran naapuri kun meidän koira istui pöydällä ja katseli ikkunasta ulos...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:27"]
Meillä valitti kerran naapuri kun meidän koira istui pöydällä ja katseli ikkunasta ulos...
[/quote]
Koirastalkkeri! Kertoo sitten koirapuistossa jutut eteenpäin!
Missä ihmeen slummisss te asutte jos noin pienetkin äänet kuuluu? Varmaan kuuluu sitten myös nukkuvien korahdukset ja vessa törähdykset myös, voi hyvää päivää ...
Ei sentään slummissa mutta meillä on puulattiat. Kai ne sit jymisee kun niillä temmeltää.
Minustakin valitettiin, että kissani juoksevat pitkin luhtitalon kattoja. Mulla ei ole kuin yksi kissa ja se tykkää kesäisin istua parvekkeen kaiteella. Ikinä ole siitä mihinkään lähtenyt pomppimaan, arka kun on. Jotkut vaan vihaa kissoja.
Meillekin valitettiin kissan metelöinnistä - "tapahtui" vaan viikonloppuna, jolloin olimme kissan kanssa reissussa eli kämppä tyhjänä. :D
Kyllähän siitä voi ääntä kuulua, mutta tuskin voimakkuudeltaan sellaista melua, joka normaalia ihmistä häiritsee.
Jos naapurisi kaipaa äänetöntä ympäristöä, ei hänen paikkansa ole kerrostalossa.
Heh heh, sun naapuris pitäisi saada lapsiperhe yläpuolelleen asumaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:47"]Katti laiharille.
[/quote] Lihavat kissat ei just juokse. Tai jos juoksee niin kuuluu pienempi ääni kuin sellaisesta sporttikissasta.
T. 7-kiloisen kissan omistaja
Katti laiharille.