Mitä ajatuksia herättää jos 36v miehen deittiprofiilissa lukee lasten kohdalla "Kyllä, joskus tulevaisuudessa"
Jos mies olisi muuten erittäin houkutteleva tapaus
Kommentit (84)
Mieheni tuli isäksi ensimmäistä kertaa 48-vuotiaana. On asiasta hyvin onnellinen. Tätä ennen hän on matkustellut paljon, elänyt ulkomailla, kerännyt varallisuutta. Hänellä on nykyään paljon vapaa-aikaa, jonka pyhittää lapselleen. Hänen vanhempansa olivat n. 20-vuotiaita tullessaan vanhemmiksi. Sanookin usein, että haluaa antaa lapselleen enemmän niin taloudellisesti kuin ajallisesti, mitä itse sai vanhemmiltaan kotoa.
Hohhoijaa minkälaista paasausta ja vouhotusta jälleen kerran
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuli isäksi ensimmäistä kertaa 48-vuotiaana. On asiasta hyvin onnellinen. Tätä ennen hän on matkustellut paljon, elänyt ulkomailla, kerännyt varallisuutta. Hänellä on nykyään paljon vapaa-aikaa, jonka pyhittää lapselleen. Hänen vanhempansa olivat n. 20-vuotiaita tullessaan vanhemmiksi. Sanookin usein, että haluaa antaa lapselleen enemmän niin taloudellisesti kuin ajallisesti, mitä itse sai vanhemmiltaan kotoa.
Oletko nyt iloinen?
Kun lapsi muuttaa pois kotoa 22-vuotiaana, mies on 70!
Miehillä on aina se, että vanhanakin mies voi vaimon hakea myös ulkomailta. Ja perustaa vielä sen perheen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina se, että vanhanakin mies voi vaimon hakea myös ulkomailta. Ja perustaa vielä sen perheen.
Ja naisena voin ihan vilpittömästi sanoa, että hienoa, että noin on. Tosin en ymmärrä, miksei sitä perhettä voisi perustaa jo nuorempana, hakea sen vaimon ulkomailta jo kolmekymppisenä.
Itse nautin siitä, ettei enää tarvitse murehtia ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kyseinen mies tiedostaa, että oma biologinen, ihan perinteisin menetelmin aikaansaatu lapsi on hänelle mahdollinen vielä vuosikymmeniä. Äitiys on naiselle mahdollista vain pienen aikaikkunan verran. Isyys on taas mahdollista lähes koko miehen elämän. Naiset, teidän täytyy vaan kestää tämä ero sukupuolissa.
Tämä on yksi suurimmista ulinan ja kateuden aiheista tällä palstalla.
Vaikka naiset kuinka pomppisivat tasajalkaa inttäen muuta, ei biologinen fakta järky.
Toinen asia onkin, haluaako kukaan nuori nainen ikäloppua miestä, joka mahdollisen lapsen ollessa teini-ikäinen, onkin jo eläkkeellä kaikkine selkävaivoineen ja alkavine dementiaoireineen.
Itseäni ainakin ällöttäisi perustaa perhe jonkun 20-30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Sellainen suhde ei ikinä tule olemaan tasavertainen.
N27
Ajatellaan että 36v mies löytää naisen, ja saa lapsen ollessaan 38v.
Teini-ikä on 13-19v.
Lapsi olisi siis teini-iässä miehen ollessa 51-57vMelko harva tuossa iässä on eläkkeellä, ja vielä harvemmalla on dementioita yms. vanhuuden vaivoja joita mainitsit.
Puhut ikään kuin mies olisi joku 75+ lapsen ollessa teini.Tahallista totuuden vääristelyä, vai pelkästään ajatuskulun ahtautta?
Sinun esimerkissä pari saa sitten aloittaa lapsen yrittämistä melkein heti tavattuaan. Ei ne raskaudet ala melkein heti, kun ehkäisy on jätetty pois. Lapsen teini-ikä iskee päälle samaan aikaan kuin miehen vaihdevuodet. Tosi kivalta kuulostaa, not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättää sellaisia ajatuksia, että äijä elää jossain harhakuvitelmissa itsestään ja varmaan olettaa saavansa parikymppisen, hedelmällisen nuoren naisen sitten 40-50veenä, kun yhtäkkiä haluaakin lapsia.
Toinen vaihtoehto on, että haluaa vaan seksiä, mutta saa näillä ”ehkä joskus” jutuilla pidettyä toiveikkaan naisen otteessaan pidempään.Ällöttävää joka tapauksessa.
N27
No mies oli 36-vuotias eli ihan todennäköistä että esim sinun ikäinen nainen kiinnostuu. 9 vuoden ikäero ei ole paha.
Itse ajattelisin että mies haluaa lapsia tulevaisuudessa kuten kirjoitti.
En ajattele sitä että etsii nyt s-seuraa ja haluaa niitä lapsia sitten seuraavan kumppanin kanssa. Ihme ajatus.
Mies ilmeisesti haluaa perheen ja tällä tavalla karsii ne jotka ei lapsia halua koska veloja on aika paljon tai sellaisia joilla jo on lapsia eikä halua lisää.Tiesitkö että nelikymppisellä naisella on vielä hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi? Eli hyvin on aikaa vaikka löytäisi ikäisensäkin naisen.
Millä perusteella on "ihan todennäköistä", että 27-vuotias nainen kiinnostuu 36-vuotiaasta? Yhdeksän vuoden ikäero ei tosiaan välttämättä ole paha, mutta pitää muistaa, että sen 9 vuotta vanhemman pitää kuitenkin herättää kiinnostus. Ei riitä, että on olemassa. Koska pääsääntöisesti ihmiset pariutuvat suunnilleen samanikäisen kanssa (olisiko joku + - 5 vuotta omasta iästä) täytyy tätä vanhempien onnistua olemaan kiinnostavampia kuin ne suunnilleen samanikäiset. Tällaisia tapauksia on kyllä sekä naisissa että miehissä, mutta yleisellä tasolla ei se "ihan todennäköistä" ole. Voidaan sanoa, että se on "mahdollista", mutta sekin aina tapauskohtaisesti.
No ei kai se nyt niin harvinaistakaan ole että on esim 9 vuoden ikäero? Varsinkaan tuossa iässä jos pariutuu.
Minulla ja miehelläni on 10 vuotta ikäeroa enkä pidä sitä mitenkään pahana tai ihmettelyn aiheena. Ollaan 38- ja 48-vuotiaat eikä kukaan varmaan arvaisi että ikäeroa on 10 vuotta. Ollaan oltu 12 vuotta yhdessä eikä se ollut outoa silloinkaan kun tavattiin. Lapsettomia oltiin kumpikin.
Myös näin 38-vuotiaan naisen näkökulmasta 36-vuotiaat miehet näyttää aika nuorilta vielä.
Ja kuten kirjoitin niin vaikka mies pariutuisi 36-vuotiaan naisen kanssa niin aikaa on ihan hyvin tehdä niitä lapsia tulevaisuudessa.
En nyt ajatellut että tästä tulee kinaa saako 36-vuotias mies 27-vuotiaan naisen 😆 Saa tai on saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt iloinen?
Olen iloinen. Miksi lapsi asuisi noin pitkään kotona? Ellei sitten käy koulua lähellä. Ostamme lapselle asunnon heti sieltä, mihin hän haluaa muuttaa. :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…
”Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.”
Lisäksi iäkkäät vanhemmat nostavat lapsen riskiä perinnöllisiin sairauksiin.
Jotkut miehet kuvittelevat, että kaikki naiset ovat kiinnostuneita 20-30 vuotta vanhemmista miehistä, kun onhan miesjulkkiksuakin, joilla on huomattavasti nuorempi vaimo,esim. Mikko Leppilammella on 16 vuotta nuorempi vaimo, mutta ei se sitä tarkoita, että kaikilla 42-vuotiailla miehillä olisi tsäänssi saada alle kolmekymppinen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Miten helppoa sen vaimon hakeminen ulkomailta on vanhana, kun ei se tunnu onnistuvan nuorempanakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…
”Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.”
Lisäksi iäkkäät vanhemmat nostavat lapsen riskiä perinnöllisiin sairauksiin.
Isän ikä nostaa riksiä lapsen mielenterveysongelmiin ja tarkkaavaisuushäiriöhin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt iloinen?
Ja mitä sitten?
Ajattelitko ettei jaksa hoitaa mahdollisia lapsenlapsia?
Mies voi hyvin elää hyväkuntoisena vielä seuraavat 20 vuotta sen jälkeen kun on täyttänyt 70. Kukaan ei tiedä milloin aikamme täällä päättyy. Joku joka tullut isäksi 20-vuotiaana voi kuolla 30-vuotiaana tai aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun 52-vuotias isäni on yhä työelmässä. En keksi miten hänellä olisi enemmän aikaa lapselle nyt kuin 25 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt iloinen?
Olen iloinen. Miksi lapsi asuisi noin pitkään kotona? Ellei sitten käy koulua lähellä. Ostamme lapselle asunnon heti sieltä, mihin hän haluaa muuttaa. :)
Jos lapsi käy ulkomailla vaihdossa lukioiässä, menee sitten armeijaan ja opiskelupaikkakaan ei irtoa ensimmäisellä yrittämällä, niin lapsi voi olla tuotakin vanhempi. Moni tietää vasta opiskelupaikan saatuaan minne muuttaa.
Ajattelisin että no deal, koska en halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 52-vuotias isäni on yhä työelmässä. En keksi miten hänellä olisi enemmän aikaa lapselle nyt kuin 25 vuotta sitten.
Mieheni jätti palkkatyöt, perusti firman ja määrää nyt itse vapaa-ajastaan. Tekee hyvin vähän töitä per viikko.
Mies voi siittää lapsia vaikka kuinka vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni jätti palkkatyöt, perusti firman ja määrää nyt itse vapaa-ajastaan. Tekee hyvin vähän töitä per viikko.
Niin eli ikä ei liity mitenkään siihen mitä hänelle on tarjota lapselle.
Siitä tulee mieleen tasavallan presidentti ja Danny.