Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette ei-monogamisesta suhteesta?

N24Hki
23.08.2021 |

Olin itse jo pitkään halunnut kokea ei-monogamisen suhteen kun moni julkisuuden nainen oli siitä puhunut eli suhteen joka ei ole yksiaviollinen vaan voi olla muidenkin kun yhden miehen kanssa ja nyt on tullut oltua tässä kaksi kuukautta ja täytyy sanoa että tämä tuntuu täydellisestä, että voi mennä sänkyyn muidenkin kuin oman miehen kanssa.

Miesystävä oli aluksi vastaan paljon, mutta sain hänet ylipuhuttua, kun ilmoitin että tämä on minulle niin tärkeää etten pysty suhdetta muuten jatkamaan. Hän tosin ei ole muiden kuin minun kanssasi, mutta minulle tämä järjestely käy.

Varsinkin ne miespuoliset ystävät joidenka kanssa olen alkanut viettämään pitkiä öitä ovat innolla lähteneet mukaan ja tuntuu että se vaan syventää ystävyyttä, kun on toisen kanssa intiimistikkin.

Saa jatkuvasti sitä suhteen alussa olevaa alkuhuumaa kokea kun tapailee mahdollisimman monia miehiä. Yökerhostakin olen monesti lähtenyt toisen miehen kanssa.

Mitä mieltä te olette ei-monogamisesta suhdemuodosta ja haluatteko kysyä jotain?

N24Hki

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkyä EI! Kyllä tavallinen heterosuhde riittää meille normaaleille ihmisille.

Vierailija
22/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita seksuaaliasioita pitää tuputtaa nyt joka tuutista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä noin 90 miehen kanssa elämäni aikana. En todellakaan kaipaa enää enempää seksiä, missä pitää olla lähes hysteerisen tarkka kumin käytöstä ja jossa ei voi toisen kanssa ihan vain relata ja nauttia.

Vierailija
24/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikentää yhteiskunnallista koheesiota ja se on hunajaa sosialistiseen vallankumoukseen pyrkiville tahoille. (Vihreät, vasemmistoliitto, SDP)

Muahhahhaa, vai oikein sosialistinen vallankumous? Ja se tehdään paneskelemalla?

70-luku soitti ja halusi olkiukkonsa takaisin.

25/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taplaa tyylillään mutta eipä noista julkisuudessa olleista polygamisten suhteiden puolestapuhujista kovin tasapainoinen ja "ehjä" olo tule. Näin siis tällaisen keittiöpsykologin arvion mukaan. 

Vierailija
26/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä noin 90 miehen kanssa elämäni aikana. En todellakaan kaipaa enää enempää seksiä, missä pitää olla lähes hysteerisen tarkka kumin käytöstä ja jossa ei voi toisen kanssa ihan vain relata ja nauttia.

Suosittelen että valitset seksikumppaneita sen perusteella, että voit luottaa tarviiko kumia käyttää. Ainahan voi myös mieheltä pyytää tuoreen todistuksen sukupuolitautitestistä.

Vierailija
27/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikentää yhteiskunnallista koheesiota ja se on hunajaa sosialistiseen vallankumoukseen pyrkiville tahoille. (Vihreät, vasemmistoliitto, SDP)

Muahhahhaa, vai oikein sosialistinen vallankumous? Ja se tehdään paneskelemalla?

70-luku soitti ja halusi olkiukkonsa takaisin.

Jos se olisi ollut pelkkä olkiukko, sitä ei olisi poistettu :)

Vierailija
28/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kökkö termi. Miksi et voi sano suomeksi että yksiavioinen tai moniavioinen?

Vierailija
29/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos sopii kaikille osapuolille eikä ole mitään hyväksikäyttöä, painostusta, valehtelua tilanteesta jne. Itse en halua, mutta ihan sama mitä muut aikuiset ihmiset keskenään tekee jos edellämainitut jutut täyttyy. Oma asiansa, jos he sitä aidosti haluavat en näe miksi minun pitäisi siihen puuttua.

Vierailija
30/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen outoa touhua, ja en katselisi päivääkään tollasta sekoilua.

Vierailija
31/189 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei ole kirjoittanut mikään ”N24Hki” vaan joku kilttis-Repe 46 v Sorvankylältä, kai te nyt sen tajuatte jopa naisvihakiimassanne.

Et vissiin ole katsonut TLC kanavaa paljoakaan? Siellä tulee se sarja "sisarvaimot" joka kertoo monogaamisista suhteista, tosin näissä tapauksissa on miehellä monta emäntää. Mutta varmasti kun ihmiset on ensin saatu totutettua ajatukseen tuolla sarjalla, seuraa perästä vastaava sarja, jossa naisella on monta miestä. Onhan Suomessakin ollut jotain lehtijuttuja naisista, joilla on monta poikaystävää samanaikaisesti. 

Tää on tätä nykyaikaa! Ihmiset saa olla sitä mitä oikeasti ovat. 

Tarkoitatko, että polygamia on 2000-luvun keksintöä? Eipä ole.

Vierailija
32/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa tekee tästä niin suuren haloon?

Miten se teidän elämää haittaa jos osa naisista haluaa ei-monogamisen suhteen tai elää sellaisessa? Eihän teidän ole pakko.. antaa kaikkien kukkien kukkia ja nauttikoon jokainen elämästään juuri niin kuin tykkää

Vierailija
33/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tota polygamian henkistä puolta ja voiko olla niin, että siinä ollaan koukussa just niihin moniin ihastumisen tunteisiin ja todennäköisyys sille, että oikeasti pitäisi kohdata rakkaudettomuutta ja yksinäisyyttä, on melko pieni? Onko siinä lohduttaja koko ajan vierellä? Jos johonkin niistä suhteista liittyy rakkautta niin miltä tuntuu, kun se suhde päättyy? Käsitelläänkö sitä ja miten se tehdään?

Vierailija
34/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan luontoni puolesta polyamorinen, mutta en ole valitettavasti kohdannut ketään kelle sellainen sopisi myös. Nykyisen kanssa lähdettiin siitä tilanteesta, että pidimme jonkinlaista poly- tai avointa kuviota mahdollisena kunhan tämä suhde olisi muodostunut vakaaksi. En olisi muuten ryhtynyt tähän suhteeseen. Nyt parin vuoden jälkeen mies on ottanut takapakkia puheidensa suhteen valitettavasti.

Pian on aika nostaa kissa pöydälle ja katsoa onko tällä suhteella tulevaisuutta. Tuntuu vähän huijatulta koska tein alussa selväksi millainen olen ja mitä suhteelta toivon. Toisaalta ymmärrän että tunteet ja mielipiteet voi muuttua.

Vierailija
35/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan luontoni puolesta polyamorinen, mutta en ole valitettavasti kohdannut ketään kelle sellainen sopisi myös. Nykyisen kanssa lähdettiin siitä tilanteesta, että pidimme jonkinlaista poly- tai avointa kuviota mahdollisena kunhan tämä suhde olisi muodostunut vakaaksi. En olisi muuten ryhtynyt tähän suhteeseen. Nyt parin vuoden jälkeen mies on ottanut takapakkia puheidensa suhteen valitettavasti.

Pian on aika nostaa kissa pöydälle ja katsoa onko tällä suhteella tulevaisuutta. Tuntuu vähän huijatulta koska tein alussa selväksi millainen olen ja mitä suhteelta toivon. Toisaalta ymmärrän että tunteet ja mielipiteet voi muuttua.

Muistuta miestäsi, että hän itse lähti tähän vapaaehtoisesti mukaan ja on suoraselkäistä toimintaa noudattaa yhteistä sopimusta.

Itse elän onnellisesti polymorisessa suhteessa. Joskus miehet vain luonnostaan tarvitsevat vähän kevyttä painostusta, kun muuten saattavat jäädä juumpajampailemaan.

Nyt on naisten aikakausi ja meillä on oikeudet!

Vierailija
36/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kokeilla, mutta mietityttää suostuisiko mies ja miten reagoisi kun sanon hänelle..

Vierailija
37/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamorisissa suhteissa elävät ovat aina vähän outoja. En itse luottaisi mieheen, jonka mielestä on ok, että vaimolla on muita hoitoja, en vaikka olisi omani :)

En usko, että naisten seksuaalisuus on samanalaista, kuin miesten, vaikka nykyään niin uskotellaan kovasti. Säälittäviä ovat kaikki nämä voimaantujat.

Vierailija
38/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista puhutaan liikaa.

Vierailija
39/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos julkisuudessa esille olleille naisille tästä. Itsekkin olen halunnut tälläiseen vapaampaan suhteeseen, mutta en ole ennen uskaltanut, mutta nyt kun julkisuudessa on ollut useampi julkkis esikuva asiaa mainostamassa niin olen saanut rohkeutta, että seuraavalla kumppanille ehdotan asiaa. Vauvojakin olisi kiva hankkia jo nuorena, mutta siitä huolimatta olla usean miehen kanssa.

N18

Vierailija
40/189 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polyamorisissa suhteissa elävät ovat aina vähän outoja. En itse luottaisi mieheen, jonka mielestä on ok, että vaimolla on muita hoitoja, en vaikka olisi omani :)

En usko, että naisten seksuaalisuus on samanalaista, kuin miesten, vaikka nykyään niin uskotellaan kovasti. Säälittäviä ovat kaikki nämä voimaantujat.

Kuule, nyt ei enää eletä 1200-luvulla. Meillä naisilla on oltava ihan samat oikeudet kuin miehelläkin kaikkia asioita koskien, myös avointa seksuaalisuutta ja suhteita. Itse uskon että monet meistä naisista luulee vain että meidän pitäisi elää hillitymmin yhden kanssa, koska meille on pienestä pitäen niin opetettu ja näytetty esimerkkiä, vaikka moni meistä sisimmässään haluaa olla useiden miesten kanssa samaan aikaan ja kokea sitä ihanaa alkuihastumista yhä uudelleen ja uudelleen. Näen tämän yhtenä tärkeänä tasa-arvon asiana ja iso arvostus niille vahvoille naisille. jotka ovat uskaltaneet omilla kasvoilla tulla asian tiimoilta julkisuuteen.