Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette ei-monogamisesta suhteesta?

N24Hki
23.08.2021 |

Olin itse jo pitkään halunnut kokea ei-monogamisen suhteen kun moni julkisuuden nainen oli siitä puhunut eli suhteen joka ei ole yksiaviollinen vaan voi olla muidenkin kun yhden miehen kanssa ja nyt on tullut oltua tässä kaksi kuukautta ja täytyy sanoa että tämä tuntuu täydellisestä, että voi mennä sänkyyn muidenkin kuin oman miehen kanssa.

Miesystävä oli aluksi vastaan paljon, mutta sain hänet ylipuhuttua, kun ilmoitin että tämä on minulle niin tärkeää etten pysty suhdetta muuten jatkamaan. Hän tosin ei ole muiden kuin minun kanssasi, mutta minulle tämä järjestely käy.

Varsinkin ne miespuoliset ystävät joidenka kanssa olen alkanut viettämään pitkiä öitä ovat innolla lähteneet mukaan ja tuntuu että se vaan syventää ystävyyttä, kun on toisen kanssa intiimistikkin.

Saa jatkuvasti sitä suhteen alussa olevaa alkuhuumaa kokea kun tapailee mahdollisimman monia miehiä. Yökerhostakin olen monesti lähtenyt toisen miehen kanssa.

Mitä mieltä te olette ei-monogamisesta suhdemuodosta ja haluatteko kysyä jotain?

N24Hki

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla panemaan sinua Ap?

Olen vapaamielinen sinkku

Vierailija
182/189 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan monilla rikkailla miljardööreilläkin paljon naisia ja vaimoja, niin miksei meillä naisillakin saisi olla useampi mies?

Moni julkkis nainen tullut esiin viime vuosina tosiaan asian tiimoilta

Ketkäs tästä ovat tulleet esiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla panemaan sinua Ap?

Olen vapaamielinen sinkku

Olethan varmasti polygaaaaminen?

Vierailija
184/189 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koraani sallii neljä vaimoa.

Ei kuitenkaan ihan kenelle hyvänsä.

Idis on se että uuden saa ottaa kunhan ottaa vastatkseen edellisen elareista. En ole ihan varma duunataanko niitä yhtö aikaaa.

Vierailija
185/189 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on kökkö termi. Miksi et voi sano suomeksi että yksiavioinen tai moniavioinen?

Yksiavioinen ja moniavioinen ovat tosiaan monogamisen ja polygamisen suomennokset. Kummastakaan ei tässä kuitenkaan ole kyse vaan luvan kanssa huoraamisesta.

Vierailija
186/189 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijjumalauta, miten rikki ihmiset ovat nykyään. Sekä naiset että miehet.

Vierailija
187/189 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että täysi-ikäiset saavat vapaasti sekstailla niin monen kanssa kuin haluavat. (muiden osapuolten suostumuksella tietenkin) Tauteja ei saa levittää. Eikä toisten tunteilla saa leikkiä, eli pettäminen on väärin ja jos kyse on pelkästä seksistä on väärin antaa toisen ymmärtää muuta.

Lapsia ei missään nimessä, jos seksi vaihtelevien kumppanien on elämässä etusijalla.

Siitä voidaan myös keskustella milloin seksiriippuvuuden kriteerit täyttyvät, ja onko ihan terveellistä ja kehittävää heittäytyä täysin seksuaalivietin vietäväksi.

Vierailija
188/189 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koraani sallii neljä vaimoa.

Ei kuitenkaan ihan kenelle hyvänsä.

Idis on se että uuden saa ottaa kunhan ottaa vastatkseen edellisen elareista. En ole ihan varma duunataanko niitä yhtö aikaaa.

Koraani sallii neljä vaimoa sillä ehdolla että kohtelee kaikkia tasapuolisesti ja huolehtii kaikista. Että jos lompakko sallii ja löytyy innokkaita vaimoja niin siitä vaan kääntymään muslimiksi.

Vierailija
189/189 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on kökkö termi. Miksi et voi sano suomeksi että yksiavioinen tai moniavioinen?

Yksiavioinen ja moniavioinen ovat tosiaan monogamisen ja polygamisen suomennokset. Kummastakaan ei tässä kuitenkaan ole kyse vaan luvan kanssa huoraamisesta.

Jospa kyse ei olekaan aviosta vaan muista suhteista? Eettinen monisuhteilua on kattava suomenkielinen yleiskäsite. Polyamoria painottaa rakkautta. Avoin suhde voi olla yksi vakisuhde ja sen ohella seksiä muiden kanssa, tai jotain muuta mitä asianosaiset sopivat. Huoraamiseen taas liittyy raha, josta tässä ei ole kyse .