Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUN Tapailu vakavoituu.. sinä mies tai nainen..

Vierailija
23.08.2021 |

Miten suhde on mennyt tapailuun? Mistä sen tietää? Koitko epävarmuutta tapaileeko toinen muita?...
...Kerro mitä olet sanonut sen hetkiselle kiinnostuksellesi että toinen on tajunnut teidän tapailevan/mitä olet tehnyt/miten osoittanut.. Mitä on tapailu milestäsi? Nyt kaikki vinkin ja ehdotukset sekä kokemukset tänne! :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?!

Vierailija
2/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm olen kokenut epävarmuutta ja ahdisti siksi. Omasta mielestä tapailu on sitä kun nähdään säännöllisesti, toinen kiinnostaa.. mutta en tiedä sitten mikä on oikeaa tapailua eikä vaan et tavataan pari kertaa... Ehkä se kun toinen sanoo että hän ei halua tiestä puhuttavan muille ennen kun katsotte mikä juttu on mutta sit tapailu etenee vaikka yökyläilyyn? Vai? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on sitä, että vasta kartoitetaan eri vaihtoehtoja. Tapailu muuttuu seurusteluksi kun siitä yhteisesti sovitaan ja määritellään ne parisuhteen säännöt. Esim lopetetaan muiden tapailu.

Vierailija
4/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tapailtiin lukiossa, siittä se lähti. Nyt naimisissa 20 vuotta. Silloin tuli mietittyä jos tuo minut heivaa mutta tässä sitä ollaan

Vierailija
5/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on sitä, että vasta kartoitetaan eri vaihtoehtoja. Tapailu muuttuu seurusteluksi kun siitä yhteisesti sovitaan ja määritellään ne parisuhteen säännöt. Esim lopetetaan muiden tapailu.

Me emme sopineet että muiden tapailu lopetetaan exän kanssa. eteni vain seurusteluun. En tiedä oliko muita, itselläni ei ollut..

M34

Vierailija
6/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu loppuu mun mielestä siinä kohtaa kun aletaan suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja tutustutetaan sukulaisten kanssa.

Vierailija
7/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tapaillut koskaan joten ei hajua

N28

Vierailija
8/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tapaile samaan aikaan useita, keskityn tutustumaan yhteen. Jos vastapuoli haluaa tapailla useita, niin siitä vaan, mutta minä en jatka tapailua hänen kanssaan.

Vierailija
9/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu loppuu mun mielestä siinä kohtaa kun aletaan suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja tutustutetaan sukulaisten kanssa.

Missä kohtaa alkaa? Jos ei yhdessä sovita, hei onks tää nyt tapailua/tapaillaanko? eikö tuo pidä itse tulkita koska näkeminen on tapailua? Mistä sen tietää et on tapailua? itsellä tullut väärin käsitys kun näin kaveri jätkääni joka sitten oli luullut kun oltiin kaks kertaa nähty vaan muuten vaan et tapaillaan

Vierailija
10/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eteni niin, että puhuimme heti alussa selväksi sen, että kummallakaan ei ole mitään virityksiä menossa, ja että tapailemme vain toisiamme. Jossain vaiheessa tapailu sitten syveni sitoutuneeksi seurusteluksi ja parisuhteeksi.

Se lienee makuasia miten toimii, mutta meille sopi hitaasti eteneminen ja eksklusiivinen tapailuvaihe, ilman huolta siitä että toinen pyörittää useampaa säätöä samanaikaisesti.

Vierailija
11/24 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko toiselta ottaa selvää näkeekö muita hirveesti? Ja onko se ihan ok et sit vasta kerrotaan muille toisitamme kun ollaan tossa vaihees et esitellään sukulaisille ja seurtustellaan? Kun tapaillaan ei kerrota tyyliin hirveesti muille, kavereille ym? Vaan pidetään omana tietona?

Vierailija
12/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itse olevani nyt tapailuvaiheessa miehen kanssa. Olemme tutustuneet jokusen viikon ajan ja sovimme juuri, ettemme tapaile muita. Pidämme päivittäin yhteyttä ja tapaamme useamman kerran viikossa.

Omille lapsilleni ja sukulaisille en vielä tässä vaiheessa aio kertoa mitään, ystävillekin lähinnä salamyhkäisesti hymyillen olen ohimennen maininnut löytäneeni ihan mukavaa seuraa.

Seurustelun näen jotenkin enemmän julkisena, avoimena ja tulevaisuuteen suuntautuvana vaiheena, jossa ei enää salaa tapailla, vaan ollaan yhdessä.

Vierailija
13/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tapaile samaan aikaan useita, keskityn tutustumaan yhteen. Jos vastapuoli haluaa tapailla useita, niin siitä vaan, mutta minä en jatka tapailua hänen kanssaan.

Sama. Kerran tapailin miestä, joka tapaili muitakin (valehteli, ettei ole muita) ja tästä kiinni jäätyään sanoin, ettei enää jatketa. Jos se on joku pikkujuttu, että pyörittää useita samaan aikaan, niin miksi siitä pitää valehdella? Ehkei se mikään pikkujuttu olekaan.

Vierailija
14/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen itse olevani nyt tapailuvaiheessa miehen kanssa. Olemme tutustuneet jokusen viikon ajan ja sovimme juuri, ettemme tapaile muita. Pidämme päivittäin yhteyttä ja tapaamme useamman kerran viikossa.

Omille lapsilleni ja sukulaisille en vielä tässä vaiheessa aio kertoa mitään, ystävillekin lähinnä salamyhkäisesti hymyillen olen ohimennen maininnut löytäneeni ihan mukavaa seuraa.

Seurustelun näen jotenkin enemmän julkisena, avoimena ja tulevaisuuteen suuntautuvana vaiheena, jossa ei enää salaa tapailla, vaan ollaan yhdessä.

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
15/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma täysin henkilökohtainen kaava tähän asiaan, ja noudatan sitä. 

Tapailu.

Tutustun mukavaan mieheen, ja jompi kumpi ehdottaa tapaamista. Sitten tapaamisen päätteeksi jompi kumpi ehdottaa uutta tapaamista, tai sovitaan siitä myöhemmässä vaiheessa esim. soittamalla/viestillä.

Tapailu on uuteen ihmiseen tutustumista, eikä estä tutustumista muihin ihmisiin samalla. En hylkää kaikkea sosiaalista elämääni uuden ihmisen takia, jota en edes tunne juurikaan, joten en myöskään lopeta parin kerran tapaamisen perusteella mahdollisia muita tapailuita, tai esim. pitkään jatkunutta s-suhdetta, enkä vaadi tätä toiseltakaan, enkä itse asiassa edes halua tietää onko toisella jotain muita juttuja meneillään.

Seurustelu.

Seurustelu vaatii kohdallani aina erikseen sopimisen. Sitä ehdottaa jompi kumpi, tai tilanne ajautuu tuon asian käsittelyyn ja pohtimiseen yhdessä. Ehdotan itse eksklusiivistä suhdetta kyllä, jos sellaisen haluan, joten en jää odottelemaan.

Tykkään siitä että asiat ovat selviä, eikä niitä tarvitse jatkuvasti pyöritellä mielessään epävarmana.

Tapailu kestää kohdallani yleensä kauan, puhutaan kuukausista, eikä päivistä tai viikoista. Mikäli mies ei ole tähän halukas, vaan vaatii seurustelua nopeasti, niin tapailu loppuu siihen. Mikäli tapailuun liittyy s-juttuja, niin s-jutut jatkuvat yhteisellä sopimuksella mikäli molemmat niin tahtovat, vaikka tapailusta ei seuraisikaan seurustelua. Jos jompi kumpi ei tätä hahlua, niin on vapaa tietenkin päättämään suhteen. 

Yleensä mies on halunnut nopeammin siirtyä seurusteluun, ilmeisesti siksi etten vain tapaisi muita samaan aikaan, ikään kuin varata minut vain itselleen yksinoikeudella siksi aikaa että katselee tuleeko meistä mitään. Itse haluan olla jo aika varma että seurustelu etenee myöhempiinkin vaiheisiin ennen seurustelun aloittamista, koska en halua tilanteeseen jossa pyörin mieheltä toiselle aina jättäen "kaiken" kulloisenkin miehen takia vain huomatakseni että mies ei "ollutkaan lopulta valmis" vakavampaan.

Seurustelu on siis minulle vakava juttu, ja siihen kuuluu yksinoikeuden lisäksi jo paljon muutakin. Mikäli mies ei ole valmis kanssani tähän kaikkeen muuhun, en ala seurustelemaan, vaan joko tapailuaste jatkuu, tai sitten jompi kumpi, tai yhdessä lopetetaan sekin.

Vierailija
16/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kohdalla en epäröinyt, ihastuin jo ensimmäisellä tapaamisella tuohon kummalliseen mieheen. Mieheen jollaista en koskaan ennen ollut tavannut. Mieheen joka kunnioitti naisia ja kaikkia muitakin kanssaeläjiään.

Tein selväksi että hän kiinnostaa, ja hän teki selväksi että minä kiinnostan. Tapailtiin muutama viikko jonka jälkeen mies kysyi että seurustellaanko me.

Vierailija
17/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut missään vaiheessa tarvetta määritellä suhdetta ennen kuin muutimme yhteen ja myöhemmin tietysti allekirjoitimme paperit maistraatissa. 

Vierailija
18/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittely kannattaa. Ei tule sitten kohtaanto-ongelmia myöhemmin.

Vierailija
19/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te sovitte jos saan kysyä? Suoraanko kysyit? Meillä mies ei halua huudella hirveästi tapailusta tässä vaiheessa ja näin ja on ottanut selvää onko mulla muita aina kuvioissa ym. Mulle sopisi se ettei nähdä muita mut miten tätä ehdotan niin ettei mies ahdistu tai pelästy et rajoitan häntä kun en tiedä mitä mieltä hän tosiaan on siittä tässä kohtaa?

Vierailija
20/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailu kumppani haluaa joka kerta tietää onko mulla ollut muita välissä eli hän haluaisi olla tietoinen ettei ole ainoa jos näin olisi😅 epävarmuutta? Miten voin ehdottaa että mulle sopii mikäli hänelle sopii et ei tapailla muita. Tapailu siis alussa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi