Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi ihminen jolla on silikonit?

Vierailija
21.09.2014 |

Itse tunnen neljä ihmistä. Kaikki ovat muutoinkin pinnallisia ja tarkkoja ulkonäöstään, ovat myös jokseekin mukavia. Näistä kaksi ovat yksinkertaisia ja elävät ihan jossain ihme maailmassa missä näytellään rintoja ja täytellään huulia. Ikää on reilu 20 vuotta. Heillä myös facebook täynnä kuvia itsetään bikineissä ja yrittävät päästä julkisuuteen osallistumalla esim. suomen seksikkäin tavis kilpailuihin.

Mutta kaksi heistä ovat jo vanhempia, eivätkä ole ikinä pitäneet numeroa rintojen ottamisesta. En edes tiedä tietääkö kaikki etteivät ole luomuja. Ovat muutoinkin jalat maassa-tyyppejä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on. Tosin on 20-vuotias ja on käynyt myös huulensa täyttämässä. Lähihoitaja on ja vanhuksia hoitaa avonainen toppi päällä ja rintavarustus ei ole pienimmästä päästä. Viime vuonna oli vielä lauta ja pukeutui asiallisesti. Tyhmä tyhjäpää.

Kaverini äidillä on. Erosi ja on 53-vuotias mukava tavallinen nainen. Eipä kukaan varmaan tiedä että rinnat kävi laitattamassa sillä oli jo valtavat rinnat entuudestaan. Samalla kuulemma kohotettiin. :)

Vierailija
2/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: tuollaiset rinnathan ovat kauniit, eivät roiku.

T: nainen, B75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tunnen.itseni mukaanlukien.kaikki hyvin erilaisisia ja eri elämänvaiheessa olevia,
Kukaan ei tee numeroa rinnoistaan se taitaa olla ainoa yhdistävä tekijä.

Vierailija
4/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunnen, erittäin mukava, fiksu, kouluttautunut ja ihana persoona. Kolmekymppinen, rinnat laitettu jo parikymppisenä. Muuten todella kiva kroppainen, mutta täysin rinnaton ja ihan tästä syystä laitettu ihan peruskokoset rinnat, ettei tarvi miettiä ja hävetä koko ajan. Näyttää täysin normaalilta, en tietäisi silareiksi jos ei olisi kertonut joskus. Mielestäni tämä on täysin ok. Pumpatut epäaidot silikonibimbot on erikseen, eipä mua toki sellasetkaa häiritse, ei oo multa pois. Olen itse miettinyt, että jos lasten ja imetyksen jälkeen rinnat on nahkapussit, niin olisin itsekin valmis palauttamaan ne samankaltaisiksi kuin ennen raskautta, tämä ihan itsetunnollisista syistä.

Vierailija
5/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, joka neljän synnytyksen ja imetyksen jälkeen täytti rintojen kohdalla olevat tyhjät nahkapussit pienillä A-koon implanteilla. Se on minusta aivan ok.

itse olen aina ollut A koko, ja siihen tyytyväinen. En laita implanttia edes nyt, kun toinen rintani poistettiin. Miksi laittaisin?

Vierailija
6/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen huora, nykyään vanha akka jonka naamasta kyllä menneisyys näkyy. Ihan mukava kuitenkin.

Vierailija
7/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ihan tavallinen ja ihana. Käynyt läpi rintasyövän. Eli syyt ovat aika selvät. Toinen sitten.. No.. Pakko oli saada isommat tissit, ihan pakko. Pakko myös että ripset ja kynnet on kunnossa ja kainalossa LV:n "muoti"laukku.

Vierailija
8/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sekä parhailla ystävilläni on. Olemme eri ammateista, kolme on lähihoitaja opiskelijaa ja pari kaupallisella alalla. Olemme toki pinnallisia mutta kuitenkin ihan tavallisia. Osa tehnyt rinnoista kunnon numeron, osa taas ei esittele eikä kaikki edes tiedä etteivät ole omat.

Vierailija
9/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:30"]

Hyvä ystävä, joka sairasti rintasyövän. Silikonit ei aina kerro pinnallisuudesta, taustalla voi olla sairaus ja korjausleikkaus.

[/quote]

Mitenköhän ihmeessä saisi myös muut ihmiset ymmärtämään tämän? Itselläni rinnat jäivät AA-kupeiksi eli rintaa oli n. 0,5 dl ja olen 180 cm pitkä ja lantionki leveys 110 cm. Siinä voi miettiä miltä näyttää yläkroppa kun alakroppa on valtava runsaalla takapuolella. Kiusattiin koko koulun kuullen rinnattomuudesta. Silti olen muiden mielestä nyt pinnallinen tyrkky kuin menin implantit ottamaan. Onko kateutta vai mitä tämä kiusaus? En edes ole rintoja esitellyt missään!

Vierailija
10/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistähän tuo katselee.

Vierailija
11/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:12"]

Itse tunnen neljä ihmistä. Kaikki ovat muutoinkin pinnallisia ja tarkkoja ulkonäöstään, ovat myös jokseekin mukavia. Näistä kaksi ovat yksinkertaisia ja elävät ihan jossain ihme maailmassa missä näytellään rintoja ja täytellään huulia. Ikää on reilu 20 vuotta. Heillä myös facebook täynnä kuvia itsetään bikineissä ja yrittävät päästä julkisuuteen osallistumalla esim. suomen seksikkäin tavis kilpailuihin.

Mutta kaksi heistä ovat jo vanhempia, eivätkä ole ikinä pitäneet numeroa rintojen ottamisesta. En edes tiedä tietääkö kaikki etteivät ole luomuja. Ovat muutoinkin jalat maassa-tyyppejä.

[/quote]

Tunnen kolme.

Kaksi ottivat silikonit jo nuorena. Heillä oli hyvin pienet rinnat aikaisemmin (mutta todella kauniit). He ovat sisaruksia ja kovin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ovat olleet aina. Kaikki ei varmaankaan tiedä mitään heidän silikooneistaan, sillä ottivat suhteellisen järkevän kokoiset. Mutta edelleen kymmeniä vuosia myöhemmin ovat erittäin pinnallisia naisia.

Yksi otti silkoonit lasten saannin jälkeen. Hänen miehensä osittain painosti siihen. Ihaili aina kovaan ääneen isorintaisia naisia. No tämä nainen sitten otti ne ja kävi vielä pian isontamassa isommaksi. Hänellä ne eivät jää mitenkään "piiloon" että on silikoonit. Tyhmempikin sen huomaa. Rinnat ovat jotenkin todella irralliset muusta kropasta. Ja liian isot. Tämä nainen myös kovin pinnallinen.  

Vierailija
12/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:33"]

Hyvä ystävä, joka sairasti rintasyövän. Silikonit ei aina kerro pinnallisuudesta, taustalla voi olla sairaus ja korjausleikkaus.

[/quote]

Eivät toki, mutta valitettavan moni leimaa jokaisen pinnalliseksi. Itselläni on rinnat AA ja toine A -kuppi jotka nyt olen menossa korjauttamaan. Valitettavan moni on haukkunut aikeitani ja jopa anoppi tuominnut minut. Kun on aina ollut lähes rinnaton on muiden vaikea ymmärtää toisten kokemuksia. Tätä vielä kuormittaa se että olen muutenkin kaunis ja tyylikäs joten minut luokitellaan nyt pinnalliseksi pissikseksi vaikka oikeaa syytä eivät muut tiedä koska aina olen käyttänyt topattuja liivejä niin monikaan ei tiedä miltä alasti näytän, se näky ei ole kaunis. Olen jo nyt saanut ihmettelyä asiasta vaikka en ole kuin muutamalle asiasta sanonut, mutta se on levinnyt kuin kulovalkea.

[/quote]

Tottakai anoppi tuomitsee. Sinä olet hänen tulevien lastenlastensa äiti. (ellet ole jo?) Ei tietenkään halua lapsenlapsiaan imetettävän silkoonitisseillä. Eikä halua lapsenlapsiensa esikuvaksi silkoonitissistä naista. 

Vierailija
13/31 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Eivät toki, mutta valitettavan moni leimaa jokaisen pinnalliseksi. Itselläni on rinnat AA ja toine A -kuppi jotka nyt olen menossa korjauttamaan. Valitettavan moni on haukkunut aikeitani ja jopa anoppi tuominnut minut. Kun on aina ollut lähes rinnaton on muiden vaikea ymmärtää toisten kokemuksia. Tätä vielä kuormittaa se että olen muutenkin kaunis ja tyylikäs joten minut luokitellaan nyt pinnalliseksi pissikseksi vaikka oikeaa syytä eivät muut tiedä koska aina olen käyttänyt topattuja liivejä niin monikaan ei tiedä miltä alasti näytän, se näky ei ole kaunis. Olen jo nyt saanut ihmettelyä asiasta vaikka en ole kuin muutamalle asiasta sanonut, mutta se on levinnyt kuin kulovalkea.

[/quote]

Tottakai anoppi tuomitsee. Sinä olet hänen tulevien lastenlastensa äiti. (ellet ole jo?) Ei tietenkään halua lapsenlapsiaan imetettävän silkoonitisseillä. Eikä halua lapsenlapsiensa esikuvaksi silkoonitissistä naista. 

[/quote]

Silikoneillahan voi imettää?! Se on kumma juttu että ihminen joka huolehtii omasta ulkoisesta olemuksestaan niin lasketaan huonoksi? Sehän on myös kohteliasuus myös muita ihmisiä kohtaan näyttää hyvältä. Moni anoppi olisi mielissään että oman pojan tyttöstävä on kaunis.

Vierailija
14/31 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäaito jo teininä. Kade muille. Tissit hommas, mut luonne pysyi samana. Tosi läpinäkyvää.

Pilasi maineensa nussimalla jopa pomonsa tyttären miestä. Kamala huora ja tyhjäpää. Mutta, kullakin tapansa nostaa arvoaan...joillakin se vain tuppaa laskemaan;D

Vierailija
15/31 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen moniakin mutta yksi näistä on kyllä ihan yli muiden. Hän siis on hippi jolla rastat päässä ja elää todella vaatimatonta ja henkistä elämää. Hän ei meikkaa eikä muutenkaan kiinnitä huomioita ulkoiseen olemukseen. Hänelle myös rinnat olivat vain niin suuri osa naiseutta että halusi ne ja ne vaikuttivat huomattavasti hänen elämänlaatuunsa. Eli jos vain tekin tietäisitte kenellä kaikilla tutuistanne on silikonit niin järkyttyisitte!

Vierailija
16/31 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työkaveriani, heistäkään en olisi tiennyt ellei olisi tullut heidän kanssa puheeksi. Ihan tavallisa tarhatätejä ovat.

Vierailija
17/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunnen. Entinen strippari, tienas kyl luomuna paremmin.

Vierailija
18/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain yhden. Sellainen stereotypinen silikonibimbo. Tunkee kaikenmaailman tähtityttö-juttuihin ja face aivan täynnä herutuskuviaan. Lisäksi haukkuu tavallisia naisia (siis yleisesti) miten rumia jne. kun eivät pidä itsestään huolta=laita silikonitissejä, tekoripsiä, tekokynsiä, hiuslisäkkeitä, feikkirusketusta jne. No avunsa kullakin...

Vierailija
19/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ja lihava perheenäiti. Hänen rintansa ovat vähän samanlaiset kuin Tuksulla, eri roikkuvat ja suuret. Sellaiset toki olivat jo ennen implantteja, mutta halusi vielä lisää kokoa. Ihan tavallinen ihminen kaikinpuolin. Eivät kyllä muutkaan ikinä tajua että silarit on. En tiedä onko muille kertonut kun minulle.

Vierailija
20/31 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionkipeä, aina avonainen kaula-aukko ja paljasteleva muutenkin. Tosin on sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi