Millainen on tuntemasi ihminen jolla on silikonit?
Itse tunnen neljä ihmistä. Kaikki ovat muutoinkin pinnallisia ja tarkkoja ulkonäöstään, ovat myös jokseekin mukavia. Näistä kaksi ovat yksinkertaisia ja elävät ihan jossain ihme maailmassa missä näytellään rintoja ja täytellään huulia. Ikää on reilu 20 vuotta. Heillä myös facebook täynnä kuvia itsetään bikineissä ja yrittävät päästä julkisuuteen osallistumalla esim. suomen seksikkäin tavis kilpailuihin.
Mutta kaksi heistä ovat jo vanhempia, eivätkä ole ikinä pitäneet numeroa rintojen ottamisesta. En edes tiedä tietääkö kaikki etteivät ole luomuja. Ovat muutoinkin jalat maassa-tyyppejä.
Kommentit (31)
Ihana, paras ystäväni, jolta kahden lapsen imetys vei rinnat. Ystäväni on tavallinen perheenäiti, jonka nykyiset rinnat vastaavat entistä kuppikokoa (pieni B).
Tiedän yhden. Kaunis, noin 50-vuotias nainen. Nuorena ollut varmasti superkaunis.
Ja onhan ne... melkoiset pallot :O
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:30"]
Hyvä ystävä, joka sairasti rintasyövän. Silikonit ei aina kerro pinnallisuudesta, taustalla voi olla sairaus ja korjausleikkaus.
[/quote]
Eivät toki, mutta valitettavan moni leimaa jokaisen pinnalliseksi. Itselläni on rinnat AA ja toine A -kuppi jotka nyt olen menossa korjauttamaan. Valitettavan moni on haukkunut aikeitani ja jopa anoppi tuominnut minut. Kun on aina ollut lähes rinnaton on muiden vaikea ymmärtää toisten kokemuksia. Tätä vielä kuormittaa se että olen muutenkin kaunis ja tyylikäs joten minut luokitellaan nyt pinnalliseksi pissikseksi vaikka oikeaa syytä eivät muut tiedä koska aina olen käyttänyt topattuja liivejä niin monikaan ei tiedä miltä alasti näytän, se näky ei ole kaunis. Olen jo nyt saanut ihmettelyä asiasta vaikka en ole kuin muutamalle asiasta sanonut, mutta se on levinnyt kuin kulovalkea.
Tunnen neljä. Kaikkia näitä on yhdistänyt ja yhdistää epävarmuus.
Vähän hassua, ajattelisi että se on klisee, mutta näissä pitää paikkansa. Hyvin epävarmoja itsestään. Tarkkoja ulkonäöstään muutenkin, käyttävät paljon rahaa kauneushoitoihin ja merkkivaatteisiin. Miettivät sitä, millaisen vaikutelman antavat ja pyrkivät aktiivisesti vaikuttamaan siihen.
Toinen yhdistävä tekijä kaikilla on matala koulutus. Ammattikoulu, opisto tms. korkeimpana, ei amk/yliopistotaustaa. Ainakin kaksi ovat rahoittaneet silikonit lainalla, yksi säästi etukäteen, yhdeltä en ole kysynyt.
Ihan mukavia ja symppiksiä ihmisiä kuitenkin, eivät erityisen pinnallisia tai itsekeskeisiä.
tunnen vain yhden, entisen työkaverin. Nykyään 33v. Todella nätti, pienikokoinen ja siro. Oli täysi lauta, ihan siis pikkupojan kroppa. Hankki A- kupit jo parikymppisenä. Näyttää ihan luonnolliselta ja kivalta. Juuri kukaan ei tiedä koko asiasta. Kiva ja fiksu nainen.
Erittin hoikka, mallinmitoissa, urheilullinen, tarkka ulkonäöstään. Hoikkuudwn myötä ei ollut myöskään tissejä. Lasten syntymän jälkeen hankki b-kupin rinnat. Mukava ihminen, mutta ehkä joo hieman pinnallinen ulkonäön suhteen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:30"]
Hyvä ystävä, joka sairasti rintasyövän. Silikonit ei aina kerro pinnallisuudesta, taustalla voi olla sairaus ja korjausleikkaus.
[/quote]
Eivät toki, mutta valitettavan moni leimaa jokaisen pinnalliseksi. Itselläni on rinnat AA ja toine A -kuppi jotka nyt olen menossa korjauttamaan. Valitettavan moni on haukkunut aikeitani ja jopa anoppi tuominnut minut. Kun on aina ollut lähes rinnaton on muiden vaikea ymmärtää toisten kokemuksia. Tätä vielä kuormittaa se että olen muutenkin kaunis ja tyylikäs joten minut luokitellaan nyt pinnalliseksi pissikseksi vaikka oikeaa syytä eivät muut tiedä koska aina olen käyttänyt topattuja liivejä niin monikaan ei tiedä miltä alasti näytän, se näky ei ole kaunis. Olen jo nyt saanut ihmettelyä asiasta vaikka en ole kuin muutamalle asiasta sanonut, mutta se on levinnyt kuin kulovalkea.
[/quote]
Olen varmaan samanlainen, mullakin on aa-a. Vielä sellaiset kolmionmuotoiset, tyhjät. Onneksi ovat pystyt. En kuitenkaan mene korjauttamaan näitä, pushupeilla mennään. Puhun tällaisista rinnoista: http://www.docweinstein.com/wp-content/newpics/2012/11/99905-2982.jpg Mikään paita ei näytä päälläni yhtään miltään ilman toppausta.
Njams! Nuossa ei kyllä ole mitään korjattavaa.
M29
En tunne ketään jolla olisi silikonit. Mutta en asukaan enää Helsingissä, ja siihen aikaan kun asuin ne oli vielä niin harvinaisia. En ole tässä keskikokoisessa kaupungissa koskaan törmännyt kaupungilla ihmiseen josta katsoisin että varmaan on silikonit, toki joillain nuorilla naisilla on isohkot tissit, mutta en epäile että tavalliset ihmiset silikoneneja hommaisivat, ne nyt maksaakin niin paljon. Silikonitissit on niin kaukana mun elämästä että ne tuntuu epätodelliselta sadulta jota näkee vaan telkkarista, ja nekin yleensä ulkomailta.