Ai kun oli vihaisia naisia baarissa. Menkkahirmut pysykää kotonanne,
Ei päässyt juttuun ollenkaan, kun olivat heti huutamassa/vttuilemassa. Pitääkö sinne mennä, jos on menkat? Pysykää kotonanne ja syökää suklaata
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:20"]
Taas joku moukka, joka yrittää 10 x tasoaan parempia naisia.
[/quote]
Kymmenen tasoo sul on ukko housuissas. Mä oon ihan vtun komee mies.
[/quote]
Ja siksi kulutat lauantai-iltapäivää vauvapalstalla.
Vaikutat kuitenkin itsekin aika epämiellyttävältä ihmiseltä, ainakin mitä katsoo suurinta osaa vastauksistasi. Että niin. Toivottavasti tuo on vai internet käytöstäsi, että oikeassa elämässä olisit mukavampi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:20"]
Taas joku moukka, joka yrittää 10 x tasoaan parempia naisia.
[/quote]
Kymmenen tasoo sul on ukko housuissas. Mä oon ihan vtun komee mies.
[/quote]
Niin, omasta mielestäsi. Totuus onkin sitten ihan toinen :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:18"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:13"] Itse varattuna en ainakaan tahdo ketään limaista äijää juttuihin. Kohteliaasti kyllä kieltäydyn seurasta muttei yleensä mee jakeluun niin alan sitten vittuilemaan. [/quote] Limat sul on housuissas. Mitä hvettiä sä sinne varattuna muutenkaan menet? Pysy kotona ukkos kanssa. Kiukuttele vaikka sille. [/quote] Miksi mun pitäis kotona olla? Yhdessä yleensä käydään baarissa ja jos jään vaikka pöytään odottaan kun mies käy tiskillä hakees meille juotavaa niin aika äkkiä siihen tulee joku limanen äijä eikä ymmärrä lähteä. [/quote] Vttuako sinne pyötään jäät? Äkkiä ja äkkiä. mene vessaan äkkiä ripulipaskalle. [/quote] Pitäskö mun muka kiehnätä miehen kyljes kiinni kun tämä hakee meille juotavaa kun ihan hyvin voisin varata pöytää.
[/quote]
kaikkien kannalta parempi, kun pysyisit kotonas.
Totuus on se että riittävän komea mies ei baarista saa menkka-angstin kourissa kärvistelevää av-mammaa. Mitäpä arvon mammat aikovat tehdä tälle surulliselle asiain laidalle?
Täällä taas joku egoistinen ääliö kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:18"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:13"] Itse varattuna en ainakaan tahdo ketään limaista äijää juttuihin. Kohteliaasti kyllä kieltäydyn seurasta muttei yleensä mee jakeluun niin alan sitten vittuilemaan. [/quote] Limat sul on housuissas. Mitä hvettiä sä sinne varattuna muutenkaan menet? Pysy kotona ukkos kanssa. Kiukuttele vaikka sille. [/quote] Miksi mun pitäis kotona olla? Yhdessä yleensä käydään baarissa ja jos jään vaikka pöytään odottaan kun mies käy tiskillä hakees meille juotavaa niin aika äkkiä siihen tulee joku limanen äijä eikä ymmärrä lähteä. [/quote] Vttuako sinne pyötään jäät? Äkkiä ja äkkiä. mene vessaan äkkiä ripulipaskalle. [/quote] Pitäskö mun muka kiehnätä miehen kyljes kiinni kun tämä hakee meille juotavaa kun ihan hyvin voisin varata pöytää.
[/quote]
kaikkien kannalta parempi, kun pysyisit kotonas.
[/quote]
Ja miksiköhän? Siksi kun sä et saisi multa ja sit joutusit yksin kotiin itkemään?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:13"]Jos minulle alat vittuilemaan niin saatat löytää itsesi pakettiautosta missä sinua pannaan väkisin perseeseen.
[/quote]
Hyvä, että tällaiset viestit pitää pitää täällä moden mielestä, mutta esim. se menkkasideviesti poistettiin :D
Todella looginen ja hyvä linja teillä modet, not.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"]
[/quote]
Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"]
[/quote]
Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö?
[/quote]
Ihan sama miltä sä näytät mutta jos käytökses on tollasta oikeeskin elämäs niin nauraisin sulle päin naamaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"]
[/quote]
Siis sun ääliö mummos vai? Joo ei ole jumalan lahja se.
Haluaisin oikaista yleisen käsityksen kuukautisista. Omalla kohdallani on niin, että pari päivää ennen kuukautisia voi olo olla vähän kireä, mutta niiden aikana olen energinen, iloinen ja aikaansaapa. PMS nimenomaan iskee (kenelle iskee) ennen kuukautisia ei niiden aikana. Koskaan kuukautiset eivät ole olleet minulle ongelma tai syy äkäisyyteen, muita syitä elämässä riittää muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"] Täällä taas joku egoistinen ääliö kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. [/quote] Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö? [/quote] Ihan sama miltä sä näytät mutta jos käytökses on tollasta oikeeskin elämäs niin nauraisin sulle päin naamaa.
[/quote]
Niin no sä nyt et ole mikään penaalin terävin kynä etkä kedon kaunein kukka muutenkaa. Joten so what?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"] Täällä taas joku egoistinen ääliö kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. [/quote] Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö? [/quote] Ihan sama miltä sä näytät mutta jos käytökses on tollasta oikeeskin elämäs niin nauraisin sulle päin naamaa.
[/quote]
Niin no sä nyt et ole mikään penaalin terävin kynä etkä kedon kaunein kukka muutenkaa. Joten so what?
[/quote]
Mistäs tiedät miltä mä näytän? Ja sä täällä teet ittestäs tyhmän. Ei kukaan muu.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"] Täällä taas joku egoistinen ääliö kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. [/quote] Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö? [/quote] Ihan sama miltä sä näytät mutta jos käytökses on tollasta oikeeskin elämäs niin nauraisin sulle päin naamaa. [/quote] Niin no sä nyt et ole mikään penaalin terävin kynä etkä kedon kaunein kukka muutenkaa. Joten so what? [/quote] Mistäs tiedät miltä mä näytän? Ja sä täällä teet ittestäs tyhmän. Ei kukaan muu.
[/quote]
Sun ei tarvi tehdä. Sä oot jo.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"] Täällä taas joku egoistinen ääliö kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. [/quote] Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö? [/quote] Ihan sama miltä sä näytät mutta jos käytökses on tollasta oikeeskin elämäs niin nauraisin sulle päin naamaa. [/quote] Niin no sä nyt et ole mikään penaalin terävin kynä etkä kedon kaunein kukka muutenkaa. Joten so what? [/quote] Mistäs tiedät miltä mä näytän? Ja sä täällä teet ittestäs tyhmän. Ei kukaan muu.
[/quote]
[/quote]
Sähän aikuinen oot. :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:53"]
[/quote]
[/quote]
Eikö muuten hävetä yläpeukuttaa omia kommentteja? :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:11"]Ei päässyt juttuun ollenkaan, kun olivat heti huutamassa/vttuilemassa. Pitääkö sinne mennä, jos on menkat? Pysykää kotonanne ja syökää suklaata
[/quote]
Jos ei flaksi käy niin ei siinä ole syynä naisten menkat vaan se että sinä ihan itsenäsi olet niin ärsyttävä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:53"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"] Täällä taas joku egoistinen ääliö kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. [/quote] Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö? [/quote] Ihan sama miltä sä näytät mutta jos käytökses on tollasta oikeeskin elämäs niin nauraisin sulle päin naamaa. [/quote] Niin no sä nyt et ole mikään penaalin terävin kynä etkä kedon kaunein kukka muutenkaa. Joten so what? [/quote] Mistäs tiedät miltä mä näytän? Ja sä täällä teet ittestäs tyhmän. Ei kukaan muu. [/quote] Sun ei tarvi tehdä. Sä oot jo. [/quote] Eikö muuten hävetä yläpeukuttaa omia kommentteja? :)
[/quote]
Sun mummoas varmaan hävettää ja faijaas varmaan myös vtuttaa.
Sellaisia me mammat olemme baarissa :(