Ai kun oli vihaisia naisia baarissa. Menkkahirmut pysykää kotonanne,
Ei päässyt juttuun ollenkaan, kun olivat heti huutamassa/vttuilemassa. Pitääkö sinne mennä, jos on menkat? Pysykää kotonanne ja syökää suklaata
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:53"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:39"] Täällä taas joku egoistinen ääliö kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. [/quote] Puhutko ääliö isästäsi? Olen ihan vtun komee mies. Taitaa sua vain käydä kateeks, kun mä oon niin vtun komee. oletko lyllerö? [/quote] Ihan sama miltä sä näytät mutta jos käytökses on tollasta oikeeskin elämäs niin nauraisin sulle päin naamaa. [/quote] Niin no sä nyt et ole mikään penaalin terävin kynä etkä kedon kaunein kukka muutenkaa. Joten so what? [/quote] Mistäs tiedät miltä mä näytän? Ja sä täällä teet ittestäs tyhmän. Ei kukaan muu. [/quote] Sun ei tarvi tehdä. Sä oot jo. [/quote] Eikö muuten hävetä yläpeukuttaa omia kommentteja? :)
[/quote]
Sun mummoas varmaan hävettää ja faijaas varmaan myös vtuttaa.
[/quote]
Sä oot tainnut jäädä lapsen tasolle. Yksikään aikuinen ei puhuisi noin. :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:11"]Ei päässyt juttuun ollenkaan, kun olivat heti huutamassa/vttuilemassa. Pitääkö sinne mennä, jos on menkat? Pysykää kotonanne ja syökää suklaata [/quote] Jos ei flaksi käy niin ei siinä ole syynä naisten menkat vaan se että sinä ihan itsenäsi olet niin ärsyttävä.
[/quote]
Älä puhu pskaa. Kyllä siellä muitakin oli jotka sai ihan täysin asialliseen lähestymiseen pskan ja epäoikeudenmukaisen kohtelun.
Miellyttävä ja omilla jaloillaan seisova, ei-epätoivoinen mies kelpaa aika monelle ja tulee torjutuksi hienotunteisemmin jos on vaikka varattu tai muuten ei natsaa. Miehellä ulkonäkö on toissijainen meriitti luonteen ja käyttäytymisen jälkeen, kaunis nainen voi saadakin ensi alkuun vähän enemmän anteeksi. Egoistinen mulkku ja epätoivoinen itsensätyrkyttäjä on pian yksinäinen mies, vaikka olisi maailman komein ilmestys, ellei tyydy tosi epäitsevarmaan naiseen joka sietää heikkoakin käytöstä kun pelkää, että muuten jää kokonaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:20"]
Taas joku moukka, joka yrittää 10 x tasoaan parempia naisia.
[/quote]
Kymmenen tasoo sul on ukko housuissas. Mä oon ihan vtun komee mies.
[/quote]
Ja siksi kulutat lauantai-iltapäivää vauvapalstalla.
[/quote]
Totaalinen REPS! :-D