Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun teidän mies tulee tänään töistä mun luo

Vierailija
19.09.2014 |

Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:33"]

Vai niin. Huono mielikuvitus sulla. Keksi jotain parempaa. Mä menen paskalle. Heippa!

[/quote]

Heikki kerro mitä tuli pottaan?

Vierailija
22/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun en tee miehellä yhtään mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:28"]

Eikö Anton vaimo ole vieläkään eronnut siitä ääliöstä?? Voi miten säälittävää.

[/quote]

Ei olla erottu Anton kanssa! Sitä paitsi Antto ON hyvä sängyssä ja sillä on hyvä palkka. Ihan mukavaa sitä Anttoa on myös katsella, ilo silmälle. Sitä paitsi aina se palaa mun luo kuitenkin näiltä reissuiltaan.

T:vaimo

Vierailija
24/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko treenata niitä lantiopohjalihaksiasi, jookos? Viime kerran jälkeen miehelläni oli niin paha mieli kun oli odottanut nuorta oravaa ja olikin ihan muun tuntuista. Hän lupasi kokeilla vielä kerran, kun selitin, että (r)asia saattaa vielä muuttua paremmaksi. Hänellä on ollut viime aikoina tosi rankkaa töissä. Mielestäni sinun pitää yrittää nyt enemmän.

Vierailija
25/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo luki palstaa ja keksi jonkun katastrofin, että miehen oli pakko jättää urheilut tältä perjantailta väliin?

Vierailija
26/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko sillä nykyään kehutaan, että ollaan se toinen nainen?! No. Ehkä joku pitää sitä ansiona että on saanut vokoteltua varatun miehen......Onneks olkoon vaan, olet tosiaan se toinen nainen, ja jos miehen pitää valita niin yleensä vaimo ja perhe voittaa. Sääliksi käy ihan teitä kaikkia osapuolia, tuossa tilanteessa ei oikeasti voittajia ole, paitsi ehkä se vaimo jos se pääsee pettäjästä eroon. En vaan ymmärrä miten ihmiset turruttaa järkensä ja tunteensa ja alistuvat tuollaiseen. Ehkä se on se yksinäisyyden, epätoivoisuuden ja seikkaulunhalun kaipuu.

Vierailija
27/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti mökille kaverin kanssa....
Vai lähtikö sittenkään!
:D

Vierailija
28/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:52"]

Nyt nopeesti vastaan vielä, että se, joka sanoi, että mulla on suttunen meikki, niin mä en sitten tapaile sun miestä. En oikeastaan käytä meikkiä, urheilun vuoksi. Huulikiiltoa tai -punaa joo. Meikkityylini on about tällainen:

http://www.gettyimages.in/detail/photo/beauty-image-of-blonde-smiling-high-res-stock-photography/151375128

Ja mitäs muuta. Oikean miehen nimeä ei ole näkynyt, että olkaa rauhassa, en se ainakaan minä ole, jonka kanssa sun mies viettää tänään muutamia tunteja. Ja tiedän kyllä, että miehellä on vaimo ja lapset.

[/quote]

Hei ap ootsa muuten ton linkin naisen näkönen? Täydellinen.

Vierailija
29/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:19"]

Hitto, mies soitti ja sanoi, että pakko mennä kotiin, kun siellä joku ongelma. Eilen just sovittiin, että tää iltapv sopii.

[/quote]

Noin ne tekee aina siinä vaiheessa kun ne ei enää saa sulle stondaan. Sori :(

[/quote]

Onko jääny sulta joku tieto väliin, koska miehillä stondaa aina oli kuka nainen kyseessä :D

[/quote]

Really?

Vierailija
30/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]

No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D 

Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.

[/quote]

Tosipaikan tullen kaikki miehet ajattelevat kullinpäällä. Se on y-kromosomin tuoma ominaisuus, ei vika.

Vierailija
31/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen aika tavallista, muistakaa naiset vaatia miehiltä kondoomin käyttöä, niin kaikki voivat jatkaa elämäänsä tyytyväisinä :-)

Vierailija
32/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:28"]

[/quote]

Ei olla erottu Anton kanssa! Sitä paitsi Antto ON hyvä sängyssä ja sillä on hyvä palkka. Ihan mukavaa sitä Anttoa on myös katsella, ilo silmälle. Sitä paitsi aina se palaa mun luo kuitenkin näiltä reissuiltaan.

[/quote]

Mä en ottaisi tuollaista takaisin vaikka palaisikin. Et taida arvostaa itseäsi kovinkaan paljon :(

Vierailija
33/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:12"]

Pettäminen aika tavallista, muistakaa naiset vaatia miehiltä kondoomin käyttöä, niin kaikki voivat jatkaa elämäänsä tyytyväisinä :-)

[/quote]

Kuka tässä mistään naisita on mitään puhunut? -ap

Vierailija
34/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osaa pitää kotimme puhtaana ja harmonisena yhdessä minun kanssani. Luonasi käy siis joku sika, joka odottaa naisilta palvelua?

Vierailija
35/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]

No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D 

Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.

[/quote]

Kuinka naiiveja te vakisuhteessa olevat naiset olette? Liki puolet suhteessa olevista miehistä pettää - on täysin käsittämätöntä, että tuolla logiikalla puolet suomalaismiehistäkin olisi tuolla mittarilla huonoja miehiä.

Teidän miehet pettää, ja se siitä. 

[/quote]"Liki puolet"?? Tämän palstan perusteella 100% miehistä pettää:).

Vierailija
36/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miesten välinen rakkaus ole naisilta pois?

Vierailija
37/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käy sinun luonasi saunassa, sano sille, että lähettää viestin mulle, kun me kerran sovittiin, että mä lämmitän saunan, kun se tulee töistä. Ja muistuta vielä, että tulee sitten hiljaa, kun todennäköisesti olen just saanut vauvan nukkumaan siihen aikaan. Jos te meinaatte kovastikin pämpätä, ota avaimet pois, ettei mene kännissä rattiin. Silleen se toinenkin nainen tekee. Niin siis tiesithän, että sinä olet vasta kolmas nainen? Tai itse asiassa neljäs, jos meidän pilttikin lasketaan. Se tulee ihan ekana.

Kiitti muuten, tuo lapsenhoito on niin raskasta, etten jaksaiskaan antaa pimppaa enää iltayhdeltätoista, kun on se miehen kotiintuloaika töistä. Jos teillä on kumminkin vain aikomus ryypätä ja ihastella hiljaista kotia, laita se sinne toisen naisen luo kotimatkalla, se hoitaa sen seksipuolen todella loistavasti.

Vierailija
38/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:28"]

[/quote]

[/quote]

Jos olet rahan ja seksin perässä niin miksi menit naimisiin? : O

Miksi ihmeessä jotkut naiset tyytyvät olemaan miehen lattiamatto??

Vierailija
39/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan raikas koti? Olet joku hysteerinen siivousneurootikko ja teet kaikkesi miellyttääksesi miestä huonon itsetuntosi vuoksi. Säälittävä.

Vierailija
40/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te onnettomat vaimot, kannattaa jo lopettaa tuo hyökkäävä puolustelu ja alkaa elää. Hyvä suhde on mahdollista mutta ensin pitää luopua vanhasta.

Monilla teistä on huono itsetunto ja siihen saa apua terapiasta. Kaikkea ei tarvitse sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi