Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun teidän mies tulee tänään töistä mun luo

Vierailija
19.09.2014 |

Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ruokkia se ennen lähtöä. Ja muistuta,että ottaa syyhylääkkeensä!

Vierailija
2/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]

No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D 

Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.

[/quote]

Kuinka naiiveja te vakisuhteessa olevat naiset olette? Liki puolet suhteessa olevista miehistä pettää - on täysin käsittämätöntä, että tuolla logiikalla puolet suomalaismiehistäkin olisi tuolla mittarilla huonoja miehiä.

Teidän miehet pettää, ja se siitä. 

[/quote]

Kyllähän mies voi olla hyvä muuten kuin puolisona, mutta pettävä mies on aina huono puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mähän en oo sille sen jälkeen antanut kun ei tullut kotiin ajoissa ja myöhemmin sillä todettiin klamydia. :)

Vierailija
4/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähtee aikaisemmin tänään töistä kotiin, mutta tuo urheilu ei täsmää ;) Ja mieheni jaksaa kyllä perhe-elämää, vaikka meillä on 3 vilkasta lasta :)

Vierailija
5/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]

No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D 

Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.

[/quote]

Kuinka naiiveja te vakisuhteessa olevat naiset olette? Liki puolet suhteessa olevista miehistä pettää - on täysin käsittämätöntä, että tuolla logiikalla puolet suomalaismiehistäkin olisi tuolla mittarilla huonoja miehiä.

Teidän miehet pettää, ja se siitä. 

[/quote]

Kyllähän mies voi olla hyvä muuten kuin puolisona, mutta pettävä mies on aina huono puoliso.

[/quote]

Joo, eikö nuo luvut tulleet sieltä "pettäjäsivustolta". Olisin ollut yllättynyt, jos ne olisivat antaneet jonkin toisen luvun. Saattaisin jopa kokeilla tuotetta, jossa lukisi "50% käyttäjistä olleet tyytyväisiä" :D

Vierailija
6/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei syyhyt, täit, luteet tai madot pelota :) Nyt pitää mennä, ovikello soi kohta.

Vierailija
7/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se esittää, että me ollaan yhä yhdessä? Ei todellakaan olla, sen tavarat on viruneet jätesäkeissä katoksen alla jo neljättä kuukautta. Ihmeen saamatonta touhua -tässä asiassa- kun ei yhtä varastokoppia edes saa hankituksi. Asunnottomuuden kyllä ymmärtää tällaisina aikoina. Pelivelkojensa ja pikavippiensä vuoksi koko perhe meinasi menettää kotinsa. Luihu mikä luihu, harvoin se yläpää on alapäätä siveämpi. Olisi vaan pitänyt aiemmin tajuta. Töihin hän tuskin koskaan oikeasti menee, koska joutuisi sitten maksamaan velkojensa lisäksi myös elatusmaksuja.

Jos olisimme vielä naimisissa, pyytäisin sinua antamaan hänelle niin kovaa kyytiä, että pumppu pettäisi ja saisimme edes henkivakuutusrahat.

Vierailija
8/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missa mina olla? Harmoni kotoa? Anneli?

Vierailija
9/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mies soitti ja sanoi, että pakko mennä kotiin, kun siellä joku ongelma. Eilen just sovittiin, että tää iltapv sopii.

Vierailija
10/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:52"]

Nyt nopeesti vastaan vielä, että se, joka sanoi, että mulla on suttunen meikki, niin mä en sitten tapaile sun miestä. En oikeastaan käytä meikkiä, urheilun vuoksi. Huulikiiltoa tai -punaa joo. Meikkityylini on about tällainen:

http://www.gettyimages.in/detail/photo/beauty-image-of-blonde-smiling-high-res-stock-photography/151375128

Ja mitäs muuta. Oikean miehen nimeä ei ole näkynyt, että olkaa rauhassa, en se ainakaan minä ole, jonka kanssa sun mies viettää tänään muutamia tunteja. Ja tiedän kyllä, että miehellä on vaimo ja lapset.

[/quote]

Sori, tuli väärä kuva. Siis tämä.

Vierailija
11/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pidä hyvänäsi vaan! Voit samalla kertoa että olen jo hakemassa toista asuntoa lapsen kanssa. Voidaan hoitaa juttelut muutenkin tämän palstan kautta niin ei tarvitse naamakkain jutella. Se miehen kynsisieni ei muuten parane millään lääkkeellä joten kannattaa itsekin olla vähän varuillaan!

Vierailija
12/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:19"]

Hitto, mies soitti ja sanoi, että pakko mennä kotiin, kun siellä joku ongelma. Eilen just sovittiin, että tää iltapv sopii.

[/quote]

Noin ne tekee aina siinä vaiheessa kun ne ei enää saa sulle stondaan. Sori :(

Vierailija
13/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mun mies, ota, pliiiiiis!!!

Vierailija
14/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:06"]Mua ei syyhyt, täit, luteet tai madot pelota :) Nyt pitää mennä, ovikello soi kohta.
[/quote]

Olet siis ap??

Vierailija
15/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ap sanoi että iltapäiväpanot peruuntui ja nyt laittoi että pitää mennä ovikello soi kohta. Hmmm....?

Vierailija
16/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies se ei ainakaan ole. Makaa sohvalla, katsoo ikivanhaa Hanoi Rocks dvd:tä ja potee keuhkoputken tulehdusta.

Vierailija
17/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Miten se voi olla pensakoneella?

Vierailija
18/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:19"]

[/quote]

Noin ne tekee aina siinä vaiheessa kun ne ei enää saa sulle stondaan. Sori :(

[/quote]

Onko jääny sulta joku tieto väliin, koska miehillä stondaa aina oli kuka nainen kyseessä :D

Vierailija
19/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpa sen pelin voitti!

Vierailija
20/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Huono mielikuvitus sulla. Keksi jotain parempaa. Mä menen paskalle. Heippa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi