Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun teidän mies tulee tänään töistä mun luo

Vierailija
19.09.2014 |

Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset pysty tarjoamaan sitä oikeaa rakkautta. Tervetuloa Paavo miesten saunaan!

Vierailija
42/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!se on mun naapurin Marko, joka on peräkammarin poikia pers.häiriöiden takia.Tykkää leikkiä mun miestä saadakseen piparia ja sulta myös kakkosta,kun muuten ei oikeen lohkea. Mutta lähimmäisenrakkaus on näköjään sulle tärkeää,pointsit sille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:58"]

Hei!se on mun naapurin Marko, joka on peräkammarin poikia pers.häiriöiden takia.Tykkää leikkiä mun miestä saadakseen piparia ja sulta myös kakkosta,kun muuten ei oikeen lohkea. Mutta lähimmäisenrakkaus on näköjään sulle tärkeää,pointsit sille!

[/quote]

Voi Marko sua! Marko katsoi minua vakavana silmiin, kumartui ja kaappasi minut jämäkkään halaukseen. Hänen huulensa näykkivät korvalehteäni, poskeani, silmiäni ja lopulta painautuivat minun huuliini. Minä, iso korsto, vapisin kuin haavanlehti ja vastasin suudelmaan varovasti. Lopulta hullu kiima otti minut valtaansa ja itsehillintäni petti täydellisesti. Kiedoin käteni Kallen ympärille ja puristin voimieni takaa kuin olisin halunnut kiskoa hänet ihoni sisään. Suutelu muuttui raivoisaksi, kuolaavaksi kielitaisteluksi. Ärisimme ja urisimme vimmaisina kuin villipedot. Kourat puristelivat toistemme tiukkoja lihaksia. Molempien kullit sojottivat räjähtämäisillään. Ilma oli paksuna testosteronista.

Vierailija
44/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sairasta millaisissa suhteissa naiset suostuvat elämään. 

Vierailija
45/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee näistä niin paha mieli... :(

Vierailija
46/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:28"] Eikö Anton vaimo ole vieläkään eronnut siitä ääliöstä?? Voi miten säälittävää. [/quote]   Ei olla erottu Anton kanssa! Sitä paitsi Antto ON hyvä sängyssä ja sillä on hyvä palkka. Ihan mukavaa sitä Anttoa on myös katsella, ilo silmälle. Sitä paitsi aina se palaa mun luo kuitenkin näiltä reissuiltaan. T:vaimo [/quote] Jos olet rahan ja seksin perässä niin miksi menit naimisiin? : O Miksi ihmeessä jotkut naiset tyytyvät olemaan miehen lattiamatto??

[/quote]

Niinpä. Todella surullista. Mies elää kuin sika pellossa ja joku sitä vielä puolustelee täällä! 

Vierailija
47/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:28"] Eikö Anton vaimo ole vieläkään eronnut siitä ääliöstä?? Voi miten säälittävää. [/quote]   Ei olla erottu Anton kanssa! Sitä paitsi Antto ON hyvä sängyssä ja sillä on hyvä palkka. Ihan mukavaa sitä Anttoa on myös katsella, ilo silmälle. Sitä paitsi aina se palaa mun luo kuitenkin näiltä reissuiltaan. T:vaimo [/quote] Jos olet rahan ja seksin perässä niin miksi menit naimisiin? : O Miksi ihmeessä jotkut naiset tyytyvät olemaan miehen lattiamatto??

[/quote]

Niinpä. Todella surullista. Mies elää kuin sika pellossa ja joku sitä vielä puolustelee täällä! 

[/quote]

Mun Make on vaan niin ihana!

Vierailija
48/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos se on mun mies niin toivottavasti ootte muistanut kortsun, sillä on kondylooma (jonka on saanut multa)!

Vierailija
49/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä millainen mies arvostaa vaimoa joka sallii sivusuhteet...

Vierailija
50/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitte lopettaa voivottelun. Rakastan Anttoani. Mitä haittaa pikku sivuvipinästä? Jos ei se meitä haittaa. Nytkin olisin saanut vapaan vkonlopun jos Antto perskules ei olisi mennyt perumaan saunailtaa ap:n kanssa.

t:vaimo

Vierailija
51/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:39"]Mun velipuoli (joo, se on sika) sanoi, että naisia lakoaa kuin heinää kun esittää olevansa ukkomies. On kuulemma koko kaveriporukalla käytössä sama kikka. Siinä pääsee puhtaanpehmeille pahmoille pelmuuttamaan eikä tarvitse sitoutua mihinkään kun eivät (vielä?) ole sellaisesta kiinnostuneet. Moni on käynyt varta vasten ostamassa itselleen sormuksen nimettömään, ei kuulemma tarvitse kuin muka vahingossa nostaa sormuskädellä oluttuoppia niin jo pörrää Maijaa kuin hunajapurnukan ympärillä. Olen vähän kysellyt homman eettisen puolen perään, mutta kuulemma kumpikin osapuoli nauttii niin mikäs siinä sitten.
[/quote]

Luin näitä miehelleni ääneen ja hän kertoi tuon saman! On kuulemma yleistä, että sinkut laittaa sormuksen sormeen, koska silloin käy paljon parempi flaxi.

Vierailija
52/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]

No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D 

Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.

[/quote]

Kuinka naiiveja te vakisuhteessa olevat naiset olette? Liki puolet suhteessa olevista miehistä pettää - on täysin käsittämätöntä, että tuolla logiikalla puolet suomalaismiehistäkin olisi tuolla mittarilla huonoja miehiä.

Teidän miehet pettää, ja se siitä. 
[/quote]

Ei kun puolet niistä pettää. Itse niin kirjoitit.

Vierailija
53/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:12"]

Nyt voitte lopettaa voivottelun. Rakastan Anttoani. Mitä haittaa pikku sivuvipinästä? Jos ei se meitä haittaa. Nytkin olisin saanut vapaan vkonlopun jos Antto perskules ei olisi mennyt perumaan saunailtaa ap:n kanssa. t:vaimo

[/quote]

Ei se haittaakaan. Sä olet jo käsite tällä palstalla :D

"Anton vaimo"... :DDD Kerro ihmeessä lisää! 

Vierailija
54/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton on jotain mitä te luuskat ette koskaan saa! Ei siinä auta itkeä, sori vaan.

Vierailija
55/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun mies. Se on ollu tänään etätöissä täällä kotona ja koti-ilta on myös suunnitteilla.

Vierailija
56/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:28"]

Anton on jotain mitä te luuskat ette koskaan saa! Ei siinä auta itkeä, sori vaan.

[/quote]

Anton onkin laatumies toisin kuin Antto. Antto on kaikkien luuserinaisten mies :)

Vierailija
57/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat siitä että jonkun mies tulee luoksesi? Tykkäätkö passata? Koetko kenties olevasi jotenkin haluttu? Onko voittajaolo?

Vierailija
58/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:24"]Ensin ap sanoi että iltapäiväpanot peruuntui ja nyt laittoi että pitää mennä ovikello soi kohta. Hmmm....?
[/quote]

Eipä ap:ta enää aloituksen jälkeen näkynyt. Trolli oli ja monta sivua on sitä jatkunut

Vierailija
59/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:28"]

Eikö Anton vaimo ole vieläkään eronnut siitä ääliöstä?? Voi miten säälittävää.

[/quote]

Ei olla erottu Anton kanssa! Sitä paitsi Antto ON hyvä sängyssä ja sillä on hyvä palkka. Ihan mukavaa sitä Anttoa on myös katsella, ilo silmälle. Sitä paitsi aina se palaa mun luo kuitenkin näiltä reissuiltaan.

T:vaimo

[/quote]

Sua ei haittaisi toisen naisen raskaus? 

Vierailija
60/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa! Voi Antto minkä teit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi