Jonkun teidän mies tulee tänään töistä mun luo
Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
Kommentit (125)
Miten pitkän matkan päästä se äijä tulee, kun ei ole vieläkään ehtinyt perille?
Anton vaimo voisi tulla taas kertomasn juttuja miehestään!!! :)
Ei ainakaan mun mies. Se kun on sellaisen kyttäyksen alla 24 tuntia vuorokaudessa, ettei töistäkään pääse lähtemään mun tietämättäni. Joutuu nimittäin kävelemään mun ohitse, jos meinaa työovesta ulos astua.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:45"]Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
[/quote]Ota vaan ja pidä hyvänäsi
ei mun mies, urheilukohdassa meni jo pahasti pieleen
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:45"]Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
[/quote]Et sit ole omaa ukkoa löytänyt, jos pitää toisten vikitellä. Et niin kaunis ole? Pettäjän koti on ain harmooninen:)
Jeps! Pidä hyvänäs, oletpa oikein saaliin itsellesi saanutkin :)
[/quote]Käy paslla sun sisustetussa vessassa
Hyvä on, en tarvitse ottaa suihin tänään.
Oot ihan varma että miehen vaimo palstailee? No, mun mies se ei ole. Tosiaan meni jo tuossa urheilukohdassa pieleen..
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:45"]Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
[/quote]Käy paslla sun sisustetussa vessassa
[/quote]paskalla
Toivoisin että ilmoittaisit asiasta suoraan mulle jotta pääsisin paskasta eroon mahdollisimman pian! Please!
Ei tule. Pääsee neljältä töistä, polkee seitsemän kilsaa fillarilla ja on suunnilleen puoli viideltä kotona. Matkaan menee aina tuo sama aika, kulkee sitten fillarilla, bussilla tai autolla. Tämä on tätä ruuhkaisen kaupungin hassua elämää, tämä.
Sano sille, että muistaa tuoda minulle sitä kreikkalaista jukurttia!
Nussikaa oikeen sydämen kyllyydestä!
Mistä tiedät että salapanosi vaimo täällä palstailee?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]
No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D
Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.
[/quote]
Kuinka naiiveja te vakisuhteessa olevat naiset olette? Liki puolet suhteessa olevista miehistä pettää - on täysin käsittämätöntä, että tuolla logiikalla puolet suomalaismiehistäkin olisi tuolla mittarilla huonoja miehiä.
Teidän miehet pettää, ja se siitä.