Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun teidän mies tulee tänään töistä mun luo

Vierailija
19.09.2014 |

Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:58"]

No luulempa ettei noista moraalittomista "vain pillu mielessä" miehistä niin suurta tappelua tule että pidä vain hyvänäsi ja nauti hienosta miehestä. :D 

Ja ei, ei ole minun mies, sillä hän oli silloin siinä jonossa jossa jaettiin järkeä ja ajattelukykyä.

[/quote]

Kuinka naiiveja te vakisuhteessa olevat naiset olette? Liki puolet suhteessa olevista miehistä pettää - on täysin käsittämätöntä, että tuolla logiikalla puolet suomalaismiehistäkin olisi tuolla mittarilla huonoja miehiä.

Teidän miehet pettää, ja se siitä. 

Vierailija
82/125 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkän matkan päästä se äijä tulee, kun ei ole vieläkään ehtinyt perille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton vaimo voisi tulla taas kertomasn juttuja miehestään!!! :)

Vierailija
84/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Jari teille?

Vierailija
85/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun mies. Se kun on sellaisen kyttäyksen alla 24 tuntia vuorokaudessa, ettei töistäkään pääse lähtemään mun tietämättäni. Joutuu nimittäin kävelemään mun ohitse, jos meinaa työovesta ulos astua.

Vierailija
86/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:45"]Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
[/quote]Ota vaan ja pidä hyvänäsi

Vierailija
87/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa.

Vierailija
88/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mies, urheilukohdassa meni jo pahasti pieleen

Vierailija
89/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:45"]Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
[/quote]Et sit ole omaa ukkoa löytänyt, jos pitää toisten vikitellä. Et niin kaunis ole? Pettäjän koti on ain harmooninen:)

Vierailija
90/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Enkeli?

Vierailija
91/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps! Pidä hyvänäs, oletpa oikein saaliin itsellesi saanutkin :)

Vierailija
92/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Käy paslla sun sisustetussa vessassa

Vierailija
93/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, en tarvitse ottaa suihin tänään.

Vierailija
94/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan varma että miehen vaimo palstailee? No, mun mies se ei ole. Tosiaan meni jo tuossa urheilukohdassa pieleen..

Vierailija
95/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:45"]Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
[/quote]Käy paslla sun sisustetussa vessassa
[/quote]paskalla

Vierailija
96/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että ilmoittaisit asiasta suoraan mulle jotta pääsisin paskasta eroon mahdollisimman pian! Please!

Vierailija
97/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Pääsee neljältä töistä, polkee seitsemän kilsaa fillarilla ja on suunnilleen puoli viideltä kotona. Matkaan menee aina tuo sama aika, kulkee sitten fillarilla, bussilla tai autolla. Tämä on tätä ruuhkaisen kaupungin hassua elämää, tämä.

Vierailija
98/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että muistaa tuoda minulle sitä kreikkalaista jukurttia!

Vierailija
99/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa oikeen sydämen kyllyydestä!

Vierailija
100/125 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että salapanosi vaimo täällä palstailee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä