Jonkun teidän mies tulee tänään töistä mun luo
Lähtee vähän aikaisemmin töistä ja menee muka urheilemaan. No, voi sitä tietty urheiluksikin kutsua. Ensin käydään saunassa ja juodaan oluet ja sitten jotain muuta. Mies on niin onnellinen, kun pääsee nauttimaan luonani rennosta ja kauniista seurasta sekä puhtaan raikkaasta, harmonisesta, hiljaisesta kodista. Sillä se jaksaa perhe-elämää seuraavan viikon.
Kommentit (125)
Tiedän kyllä, että Make on luonasi. Olemme sopineet, että hän peseytyy hyvin sen jälkeen. Homma OK.
T: Kalervo
Mun mies ei juo olutta. Mutta mitä muuta meinasitte siis juoda oluen jälkeen? Voisin kokeilla jos se on jotain uutta.
Mun velipuoli (joo, se on sika) sanoi, että naisia lakoaa kuin heinää kun esittää olevansa ukkomies. On kuulemma koko kaveriporukalla käytössä sama kikka. Siinä pääsee puhtaanpehmeille pahmoille pelmuuttamaan eikä tarvitse sitoutua mihinkään kun eivät (vielä?) ole sellaisesta kiinnostuneet. Moni on käynyt varta vasten ostamassa itselleen sormuksen nimettömään, ei kuulemma tarvitse kuin muka vahingossa nostaa sormuskädellä oluttuoppia niin jo pörrää Maijaa kuin hunajapurnukan ympärillä. Olen vähän kysellyt homman eettisen puolen perään, mutta kuulemma kumpikin osapuoli nauttii niin mikäs siinä sitten.
Nyt nopeesti vastaan vielä, että se, joka sanoi, että mulla on suttunen meikki, niin mä en sitten tapaile sun miestä. En oikeastaan käytä meikkiä, urheilun vuoksi. Huulikiiltoa tai -punaa joo. Meikkityylini on about tällainen:
Ja mitäs muuta. Oikean miehen nimeä ei ole näkynyt, että olkaa rauhassa, en se ainakaan minä ole, jonka kanssa sun mies viettää tänään muutamia tunteja. Ja tiedän kyllä, että miehellä on vaimo ja lapset.
Mulla on tuolla jääkaapissa eilen tehtyä kana-chorizojambalayaa, voin tarjota sitä miehelle, jos hänellä on nälkä. On sitä syönyt kerran aiemminkin, muistaakseni otti kaksi kertaa lisää, kun se oli niin "saatanan hyvää". Niin, mulla on ikää vasta 22, nautin nyt tästä, kuten mieskin. Alkukesällä tavattiin ja ymmärrän kyllä, että tää voi loppua lyhyeen. Suren sitten, kun on sen aika. Carpe diem.