Merkitsetkö kalenteriin ylös yhdyntäsi?
Kommentit (75)
Vittu. Pitäisiköhän vain lopettaa aloitteiden teko.... ap
Viimeksi sain neljä viikkoa sitten, vittu että vituttaa lukea näitä "kolme kertaa päivässä" viestejä... Runkkaan kolme kertaa päivässä.
t. mies
Kun yritnettiin raskautta niin merkkasin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:22"]En, silloin merkitsin kun oli vauvanyritysajat päällä.
[/quote] no mun ei silloin tarvinnut merkata, kun oli lähes joka päivä kuukauden ajan. Vauva motivoi miestäkin panemaan. Ap
Ei kalenteriin vaan puukolla sängynpäätyyn tukkimiehen kirjanpidolla!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 06:33"]
6 siis ap. Merkitsen siksi, että olen sopinut itseni kanssa, että en skitsoile asiasta, jos edes kerran viikossa on seksiä. Sitten kun alkaa olla säännöllisesti vähintään kolme kertaa, ehkä lopetan merkitsemisen. Jos nyt enää ikinä niin onnellinen tilanne tulee. Ap
[/quote]
Mä merkkailen siksi, että näkisin milloin tulee ennätys seksittömyydelle. Meillä on hyvä jos edes kerran kuussa saa. Ja nimenomaan siksi että mies ei halua. Sille pelaaminen ym. on tärkeämpää. Taitaa olla kohta niin että naiset ei pihtaa vaan sen tekee miehet.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 06:33"]
6 siis ap. Merkitsen siksi, että olen sopinut itseni kanssa, että en skitsoile asiasta, jos edes kerran viikossa on seksiä. Sitten kun alkaa olla säännöllisesti vähintään kolme kertaa, ehkä lopetan merkitsemisen. Jos nyt enää ikinä niin onnellinen tilanne tulee. Ap
[/quote]
Mä merkkailen siksi, että näkisin milloin tulee ennätys seksittömyydelle. Meillä on hyvä jos edes kerran kuussa saa. Ja nimenomaan siksi että mies ei halua. Sille pelaaminen ym. on tärkeämpää. Taitaa olla kohta niin että naiset ei pihtaa vaan sen tekee miehet.
[/quote] se on nyt jo niin. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:22"]
En, silloin merkitsin kun oli vauvanyritysajat päällä.
[/quote]
Sama.