Merkitsetkö kalenteriin ylös yhdyntäsi?
Kommentit (75)
En kalenteriin, mutta mulla on muistiossa lista panopäivistä :D On ollut ensimmäisestä kerrasta alkaen, ja välillä kirjoitan jtn pieniä lauseita jos on ollut erityisen hyvä pano, tai ollaan poikaystävän kanssa kokeiltu jotain uutta. Poikaystävä ei tiedä mun listasta :'D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 06:37"]Voin vain kuvitella romantiikan kukoistavan AP:n kotona:
- kulta, anna nyt.
- Katso kalenterista, sait jo eilen.
- Se oli toissapäivä kalenterin mukaan.
- no kai mun sitte pitää antaa...
[/quote] en ole edes kertonut miehelle merkitsemisestä. Ap
Noniin ap kohtalontoveri! :) Ihan samoista syistä kun sullakin niin käytetään kalenteria. Itseasiassa se on ollut toimiva teko, ei oo jäänyt deksin harrastaminen. Joskus nimittäin meillä ollut pitkiäkin taukoja. :)
nro 5
Paitsi et me merkitään miehen kanssa yhdessä, mies vielä innokkaammin :D
Niin ja kellä on hirveästi romantiikkaa yli 10v suhde & 2 lasta tilanteessa? Enkä edes kaipaa mitään romantiikkaa vaan enemmän ja parempaa seksiä! ! Ap
Merkitsen, laitan ylös myös kerrat kun mut torjutaan tai on luvattu mutta unohduttu telkun ääreen.
Saan noin kerran viikossa ja se ei riitä mulle.
No ei mullekaan riitä kerran viikossa, mutta se lienee sen verran normaali määrä, ettei ole oikeutettua nostaa meteliä, jos sen saa. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:45"]
Viimeksi sain neljä viikkoa sitten, vittu että vituttaa lukea näitä "kolme kertaa päivässä" viestejä... Runkkaan kolme kertaa päivässä.
t. mies
[/quote]
Kohta 2kk ilman. Kaikeen tottuu.
t. 39v. nainen
Ja mieshän ei pysty jos ei halua. Toisin kuin nainen. Ap
Merkkaan, olen merkannut jo 10 vuotta. Tykkään tämmöisestä tilastoinnista, ja merkkaamia myös menkat ja kaikki pms-oireet puhelimen applikaatioon. Nää halutrendit on sen verran syklisiä ja ihmisen muisti valikoiva, etten usko kovin monella olevan oikeasti realistista kuvaa keskiarvosta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:45"]
Viimeksi sain neljä viikkoa sitten, vittu että vituttaa lukea näitä "kolme kertaa päivässä" viestejä... Runkkaan kolme kertaa päivässä.
t. mies
[/quote]
t. 39v. nainen
[/quote] ei muuten totu. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:45"]
t. mies
[/quote]
t. 39v. nainen
[/quote]Meillähän olisi yhteinen ongema jonkan voisimme ratkaista... Missä päin asut?
t. mies (43v)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:20"]no huhhuh.
[/quote] mitäs siellä huhhuttelet? Ap
En, silloin merkitsin kun oli vauvanyritysajat päällä.
No en :D Jos markitsisin niin saisin rastittaa joka päivän ja joillekin päiville useammankin rastin. Yksittäisiä päiviä jää väliin, mutta ei esim. kuukautisten takia. Ja lapsia 3.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:26"]No en :D Jos markitsisin niin saisin rastittaa joka päivän ja joillekin päiville useammankin rastin. Yksittäisiä päiviä jää väliin, mutta ei esim. kuukautisten takia. Ja lapsia 3.
[/quote] teillä on varmasti mies halukkaampi, eikö? Ap
Ei, kyllä me itse asiassa ollaan molemmat ihan yhtä halukkaita :)
Merkkailin joskus viisi vuotta sitten kahden viikon ajan. Kertoja tuli tuona aikana 16. Lapset olivat 1-, 3- ja 5-v. Sittemmin on tullut pari lasta lisää. Lukema olisi varmaan jotakuinkin sama tänäkin päivänä.
Voin vain kuvitella romantiikan kukoistavan AP:n kotona:
- kulta, anna nyt.
- Katso kalenterista, sait jo eilen.
- Se oli toissapäivä kalenterin mukaan.
- no kai mun sitte pitää antaa...