Kauanko meni, että tulit raskaaksi?
Kun aloitte yrittää raskautta, niin miten pian onnistui? Ikäsi?
Kommentit (74)
1. 29v 2kk. Tuulimuna
2. 31v noin 1½v syntyi kuolleena
3. 32v 6kk
4. 34v heti kun ehkäisy jätettiin pois
5. 36v suunnittelematon. Mulla ikä 36, BMI 36, takana kaksi sektiota, mies oli edellisen jälkeen sairastanut kivespussitulehduksen - kaiken järjen mukaan olisi pitänyt raskautua vain hoitojen tuloksena mutta niin vain kävi ehkäisystä huolimatta. Totesimme, että tämä lapsi on raivannut niin monta estettä tieltään, että sen syntymällä on jokin tarkoitus.
1vuosi 2kk ja edelleen yritetään. 23&26
24v, yritettiin 4,5v ja meni kesken. Toinenkin 24v, 5kk edellisestä ja kesken meni. Uutta ei ole nyt puoleen vuoteen yritetty ja en tiedä yritetäänkö koskaan.
24v, 4,5v yritystä ja kesken meni. 4kk päästä uudelleen, 24v sillonkin ja sekin meni kesken. Puoli vuotta edellisestä ja en tiedä yritämmekö enää koskaan.
Ekassa raskaudessa taisi mennä alle puoli vuotta ja seksiä oli vain viikonloppuisin (asuttiin viikot miehen kanssa ei kaupungeissa). Päättyi keskenmenoon. Seuravaavan raskauteen meni vähän pidempään, n. 8kk keskenemenosta, sitäkään ei yritetty mitenkään erityisesti. Olin ekalla kerralla 37 ja tokalla 38.
Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, ekat ja ainoat menkat tuli helmikuussa ja huhtikuun alussa tulin raskaaksi. Eli periaatteessa kai toisesta kierrosta? joka tosin venyi aika hemmetin pitkäksi :D
1. Puolikkaasta kierrosta, kuparikierukka poistettiin ovulaatiopäivänä ja 2vko poistosta olin raskaana, ikää 20v
2. Ei vielä tietoa, juuri lopetin pillerit, en odota moista ihmeraskautumista, ikää 24v.
Heti: 29 vuotiaana ja 34-vuotiaana.
7 vuotta yritetty enkä ole vieläkään raskaana, aloitettiin kun olin 24. Ainoa lääkäreiden keksimä syy on: "Teillä nyt vaan menee tähän vähän kauemmin."
Pari sekuntia. Meillä ei ole yhtäkään lastaa "tehty" kertalaakista lähteneet kaikki.
Eka kierto, meni kesken. Yhdet menkat odotettiin ja sitten onneksi heti tärppäsi. 22v olin.