Kauanko meni, että tulit raskaaksi?
Kun aloitte yrittää raskautta, niin miten pian onnistui? Ikäsi?
Kommentit (74)
Eka raskaus: 37 v., vähän toista kuukautta.
Toinen raskaus: 39 v., pari kuukautta.
Kolmas raskaus: 41 v., tätä yritettiin peräti melkein kolme kuukautta, tuloksena olikin sitten tuplat...
24 samantien, kesken meni rv 12. Hetvoerään uudestaan, onnistui. 28heti, 29 heti, 37 heti
8 kk ehkäisyn pois jättämisestä, mutta varsinaista yritysta oli noin 3kk. Ikää 20v.
Noin vuoden yritys.olin 26 kun tulin raskaaksi.
Eka raskaus: Heti tärppäsi, kun jätin pillerit pois. Ikä silloin 24v.
Toinen raskaus: 6 kk. Ikä 28v.
Kolmas raskaus: 2 kk. Ikä 32v.
Ekaa yritettiin 1,5v. Olin tuollon 22v. Toinen tärppäs toisesta kierrosta, ikää 25v.
Ovulaation aikaan yhdyntää välttämällä ja muina aikoina keskeytettyä yhdyntää käyttäen 6kk. Ihan silkka vahinko, mutta silti ihana yllätys. Esikoistani odotan.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:28"]Ovulaation aikaan yhdyntää välttämällä ja muina aikoina keskeytettyä yhdyntää käyttäen 6kk. Ihan silkka vahinko, mutta silti ihana yllätys. Esikoistani odotan.
[/quote] ja ikäni on 29.
Kuusi vuotta, eikä raskautta vieläkään. Ja aloitimme kun minä olin 22.
Ja lääkärit luovuttivat viiden vuoden yrittämisen kohdalla. Ei toivoa.
ensimmäisellä yrittämällä 20 vuotiaana
ensimmäisellä yrittämällä 21 vuotiaana
3kk yrittämisellä 24vuotiaana
4kk yrittämisellä 27 vuotiaana
ensimmäisellä yrittämisellä 29vuotiaana
ensimmäisellä yrittämisellä 31 vuotiaana
odotan tällä hetkellä tuota kuudetta lasta
Eka oli vahinko, 19-vuotiaana. Seuraava vielä isompi vahinko, 20-vuotiaana. Kuopusta tehtiin 1kk mutta olinkin jo 24v. vanha. Nyt olen 30+, ei tule lapsia enää.
Kiitos vastauksista! Oon ite 32v. ja mietin, että varmaan ois hyvä alkaa pikkuhiljaa miettimään lastenhankintaa, kun niitä kerta haluaa jossain vaiheessa ja kun ei koskaan tiedä, miten tärppää. Ei olla jätetty ehkäisyä vielä pois.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:09"]
3 minuuttia
[/quote]
Enpä usko. Raskaana on vasta silloin kun solut ovat yhtyneet ja alkio kiinnittynyt ja napanuora alkanut hoitaa hommiaan. Kolmessa minuutissa tämä ei onnistu vaan vie vähintään viikon.
Ensimmäistä raskautta yritettiin seitsemän vuotta. Tästä raskaudesta meillä ei kuitenkaan ole elävää lasta. Seuraavan kerran kun alettiin yrittämään meni vuosi ja tämän raskauden tuloksena tuolla nukkuu 1 vuotias pikku tirppa. Ikää nyt 30v
Ensimmäisellä kerralla, oltiin kyllä varauduttu että voi mennä kauemminkin mutta
ei se mitään.
19v olen ja siis nyt raskaana, pian 20v.
Heti, mutta meni kesken rv 6. Keskenmenon jälkeen heti uudestaan. Ei menkkoja välissä. Ikä oli 22