Miehet, oletteko ihastuneet saavuttamattomaan?
Aina saa lukea näitä juttuja, miten nainen on ihastunut johonkin hottiin mieheen työpaikalla tai harrastuksessa tai muualla ja haaveilee vaan siitä miehestä. Onko miehet realistisempia ja ihastuu vain naisiin, joihin heillä on oikeasti "mahiksia"?
Kommentit (22)
Miten voisi olla, kyllä miehen ihastumisen tietää, koska jos mies on kiinnostunut se tekee aloitteen.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:16"]
Miten voisi olla, kyllä miehen ihastumisen tietää, koska jos mies on kiinnostunut se tekee aloitteen.
[/quote]
Luin hätäisesti. Siis tietysti miehet ihastuu naisiin, musta miehet on vielä enemmän tunnettuja tästä 'ihastuu saavuttamattomaan' kuin saavutettavissa olevaan.
Tietenkin. Lapsena - ja nuorenakin.
Aikuisiällä en ole varsinaisesti ihastunut. En saavuttamattomaan enkä saavutettavaan.
Tietenkin olen. En osaa sanoa mitä olisi tapahtunut jos saavuttamaton olisikin muuttunut saavutettavaksi edes yhdeksi yöksi. Luultavasti olisin tullut maailman onnellisimmaksi ihmiseksi.
jos mies on kiinnostunut se tekee aloitteen.
[/quote]
Sinulta on jäänyt moni mies kokematta jos tuon paskavammasen ohjeen varassa toimit!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:31"]
jos mies on kiinnostunut se tekee aloitteen.
[/quote]
Sinulta on jäänyt moni mies kokematta jos tuon paskavammasen ohjeen varassa toimit!
[/quote]
Tehkööt ite vaan jos haluaa, ne joille oon tehnyt aloitteen elämässäni ei koskaan olleet oikeesti ees kiinnostuneita :-)
Yhellä povekkaalla parturilla tulee käytyä jotta pääsee nättiä puskuria lähelle. Saavuttamaton on. Ei tietoa mitä bruukais ehdotella.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:41"]
Yhellä povekkaalla parturilla tulee käytyä jotta pääsee nättiä puskuria lähelle. Saavuttamaton on. Ei tietoa mitä bruukais ehdotella.
[/quote] Tuhma ori olet
Turhaan olen yrittänyt vongata naisystävän bestikseltä, mutta ei anna, ei. Kaillle muille tuntuu jakavan värkkiään.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:24"]
En osaa sanoa mitä olisi tapahtunut jos saavuttamaton olisikin muuttunut saavutettavaksi edes yhdeksi yöksi. Luultavasti olisin tullut maailman onnellisimmaksi ihmiseksi.
[/quote]
Moni nainen ei aavistakaan miten onnelliseksi voisi tehdä miehen! Eipä se kenenkään velvollisuus silti ole mennä sänkyyn jos ei kiiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:49"]Luulin olevani, mutta sainkin.
[/quote] Eihän se ole saavuttamaton jos sait sen.
Moni mies ihastuu nuorena jos koulunsa opettajissa on hyvännäköisiä, ja usein on. Ne on täysin saavuttamattomissa.
Teini-iässä monta kertaa, jopa kivuliaita, vuosikausia kestäneitä ihastumisia. Nykyään en huolisi ketään noista ja mulla on nainen josta nuo muut olisivat kateellisia. Karuinta on että silloin olin paljon kiltimpi tyyppi ja ei kelvannut. Myöhemmin olen aukonut päätä, tehnyt kaikenlaista pikkurikosta, kostanut vihamiehille jne. ja kummasti on viime vuosina kiinnostuneita naisia ollut ympärillä vähintäänkin kymmeniä. Silloin kun olin kiltti niin kukaan ei kiinnostunut.
Vaimon sisko kiinnostaa vaimoa enemmän. On kun vaimo nuorempana, tiukka perse ja naama paremmassa kuosissa. Kun pääsisi tosta vaimosta siististi eroon, niin en montaa kertaa miettisi mitä teen.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:04"]
Teini-iässä monta kertaa, jopa kivuliaita, vuosikausia kestäneitä ihastumisia. Nykyään en huolisi ketään noista ja mulla on nainen josta nuo muut olisivat kateellisia. Karuinta on että silloin olin paljon kiltimpi tyyppi ja ei kelvannut. Myöhemmin olen aukonut päätä, tehnyt kaikenlaista pikkurikosta, kostanut vihamiehille jne. ja kummasti on viime vuosina kiinnostuneita naisia ollut ympärillä vähintäänkin kymmeniä. Silloin kun olin kiltti niin kukaan ei kiinnostunut.
[/quote]
Hyshys... jos et ole naista saanut, se johtuu siitä että olet huono mies.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 20:21"]Tietenkin. Lapsena - ja nuorenakin.
Aikuisiällä en ole varsinaisesti ihastunut. En saavuttamattomaan enkä saavutettavaan.
[/quote]
Mikset :(...?
"Miehet, oletteko ihastuneet saavuttamattomaan?"
Juu, tietenkin. Joka päivä. Eilinen ihastuksen kohde oli joku bikinimalli jonka löysin netistä, nimeä en enää muista. Tänään ihastuin Seol Hyuniin AOA-ryhmästä koska niiden viimeisimmässä videossa hän on niin kuuma nahka-asussaan.
Luin 'savuttomaan'