Mitä tavaraa ET ostaisi käytettynä kirpparilta?
Eli otsikossa kysymys, tietysti näitä on vaikka mitä, mutta itse en ostaisi jalkakylpylaitetta. Oksettaa ajatuskin tarttuvasta kynsisienestä tai silsasta.
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ennemmin, että on aika vähissä tuotteet, joita voin ostaa käytettynä tai ainakin hyvin harvoin löytyy. Esimerkiksi vaatteista jotain takkeja, farkkuja tai paitoja, jotka voi kunnolla vesipestä ennen käyttöä. Ja huonekaluista sekä kodintarvikkeista vain 'kovia' tuotteita. Eli en ostaisi ikinä vaikkapa sänkyä tai sohvaa käytettynä, koska on jotenkin epähygienistä, eikä niitä voi pestä (hiet, silsat, luteet ja hajut).
Nykyään on pirun huono myydä huonekaluja missään, koska niiden ludeongelma ym. kauhutarinoiden takia on yleistetty, että kaikki käytetyt sohvat ja sängyt ovat luteisia paskoja. Varmaan on myös ihan puhtaita ja luteettomiakin niissä käytetyissä. Ei kaikki ole samaa.
Paskan myyjät ovat pilanneet kaikkien maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet. On jopa laitonta myydä niitä, mutta silti noitakin näkee.
Olen ostanut avaamattomia vitamiinitablettipurkkeja, joissa päiväystä. Avattua en uskaltaisi tietenkään ostaa.
Vitamiinivalmisteet eivät ole lääkkeitä, joten niitä saakin kirppiksellä myydä.
Vitamiineja käytettynä? Joku vähän imeskellyt niitä tabuja ja sylkäissyt takas purkkiin?
Itse en osta mitään, koska en käy kirppareilla. Mieluummin lahjoitan tavaraa kierrätykseen. Puoliso osti paikkalliselta kesätorilta vanhalta mummelilta melko uuden trumpetin, muttei ole soittanut sillä kertaakaan.. Olen useasti sanonut, että lahjoitetaan trumpetti jollekin nuorelle jolla ole varaa ostaa, mutta haluaisi kuitenkin harrastaa trumpetin soittoa. Kellarista kun löytyy muutenkin soittokoneita omaan tarpeeseen.
Verenpainemittari, palovaroitin, kaikki sähkölaitteet on nounou.
Itse en ostaisi käytettyjä meikkejä, mutta yllävän moni ostaa.
Merkki / laatu kengät menee kaupaksi, hyväkuntoiset siistit tietysti ( nähty on)
Aine on keksitty millä sienet tuhotaan mm. Kengistä.
Meinaatko että kaupan uusi kenkä on täysin steriili aina?
Onko teillä hotelleissa oma sänky, peitot, tyynyt mukana?
En osta mitään. Olen sitten mielummin vaikka kokonaan ilman.
YH-mammoja sillä ne on löppuun käytettyjä hooorooja
Vierailija kirjoitti:
Itse en ostaisi käytettyjä meikkejä, mutta yllävän moni ostaa.
Eihän ne ole käytettyjä. Tuskin kukaan varistaa puuterit poskilta takaisin illan päätteeksi puuterirasiaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet. On jopa laitonta myydä niitä, mutta silti noitakin näkee.
Olen ostanut avaamattomia vitamiinitablettipurkkeja, joissa päiväystä. Avattua en uskaltaisi tietenkään ostaa.
Vitamiinivalmisteet eivät ole lääkkeitä, joten niitä saakin kirppiksellä myydä.
Vitamiineja käytettynä? Joku vähän imeskellyt niitä tabuja ja sylkäissyt takas purkkiin?
Ties millä paskatassuilla niitä on kopeloitu, plus joku irvileuka on voinut tiputtaa sinne yllätyspillerin tai vaikka sylkäistä (joku muu kuin myyjä siis, satunnainen ilkeä asiakas vaikka)
Mitään semmoista, mikä on ollut jonkun suussa, kuten hammasharjat. Myös kosmetiikkaa tai alusvaatteita en osta.
Sänkyä, alusvaatteita tai kangassohvaa.
En ostaisi huuhteluaineelta haisevia vaatteita enkä muutakaan tekstiiliä. Kerran erehdyin ostamaan pienen tuoksuvan maton, eikä se haju lähtenyt pesussakaan pois. Jouduin heittämään roskiin.
hammasharja, tamponi