Mitä tavaraa ET ostaisi käytettynä kirpparilta?
Eli otsikossa kysymys, tietysti näitä on vaikka mitä, mutta itse en ostaisi jalkakylpylaitetta. Oksettaa ajatuskin tarttuvasta kynsisienestä tai silsasta.
Kommentit (494)
ET ostaisi discovery channel -videoita, ymmärtääkseen paremmin maan asukkeja
Vierailija kirjoitti:
Merkki / laatu kengät menee kaupaksi, hyväkuntoiset siistit tietysti ( nähty on)
Aine on keksitty millä sienet tuhotaan mm. Kengistä.
Meinaatko että kaupan uusi kenkä on täysin steriili aina?
Ostan kenkiä jotka hyviä, mutta lapselle en jalkavirheiden takia.
Yllättävän useinkin on osunut silmiin nippuja poikien käytettyjä, haalistuneita boksereita ja vaikka melkein kaikki pojan vaatteet on ostettu käytettynä ni pikkarit ja sukat ostan uutena.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki Kataisen suomalaisten rahoilla tilaamaa ja Pekka Himasen kirjoittamaa Kukoistuksen käsikirjan ensipainosta.
Tuota en ostaisi minäkään vaikka minulle maksettaisiin ostamisesta !
ET ostaisi varmaan jotakin elektroniikkaa jolla soittaa kotiin.
Sänkyä, elektroniikkaa, kenkiä (jalkasilsa, sieni ja kynsisieni. Lapsilla jalan virheasennot fyssari maksaa enemmän kuin uudet kengät) alusvaatteita ja leikkuu lautaa.
Itse olen hyvintoimeentuleva ja voisin ostaa kirpparilta ja olenkin ostanut vaatteita.
Minulle on jäänyt jotenkin sellainen kuva kirpputori- kävijöistä, että ovat hyvätuloisia.
Eli mietitään tarkkaan mihin kannattaa satsata.
Ennemmin kerään lapsilleni selvää rahaa tilille,
olen tarkka rahasta.
Entä alusvaatteet, jotka ovat kuin uusia? Onhan kaupasta ostettujakin voinut joku jo sovittaa?
Vierailija kirjoitti:
En osta käytettynä:
Jalkakylpylaitetta, kenkiä, sukkia, alusvaatteita, uima-asuja, kosmetiikkaa, hattuja tai pipoja jne
Jatkan listaa mitä en osta kirpparilta: kypäriä, turvaistuimia, keinokuituisia tekstiilejä, tekstiilihuonekaluja, useita hajusteilla pestyjä vaatteita, homeelle tai ummehtuneelle haisevia tavaroita, muoviastioita, hammasharjoja, kihartimia tmv...
Sänky, sohva, nojatuoli, avatut meikkituotteet ja hajuvedet, vanhat kengät, lasten turvaistuin
Kenkiä enkä tietenkään alusvaatteita enkä uimapukuja, pyyhkeitä enkä kosmetiikkaa.
Enkä mitään TEKSTIILEJÄ jos niitä ei voi pestä 60*.
Homevaara.
Tiedän erään naisen joka osti kauniit verhot , eikä pessyt ( ei kai voinut pestä 60*), ja hänen huusholliinsa tuli HOMETTA.
Kun ostaa tekstiilejä ne pitää pestä 2 kertaa, 60*.
Ja sitten suositellaan vielä pitämään muovipussissa pakastimessa vuorokausi.
Huonekalujen osto on siis riskipeliä. Jos ei pääse heidän kotoa tuotetta hakemaan.
Onko homekoti ? Vai eikö ?