Mitä tavaraa ET ostaisi käytettynä kirpparilta?
Eli otsikossa kysymys, tietysti näitä on vaikka mitä, mutta itse en ostaisi jalkakylpylaitetta. Oksettaa ajatuskin tarttuvasta kynsisienestä tai silsasta.
Kommentit (494)
Ehkäisyvälineitä ja vessapaperia.
Suosin kierrätystä mutta samalla pelkään kuollakseeni luteita. Olen silti tehnyt päätöksen että ostan suurimman osan vaatteista kierrätettynä ympäristösyistä. Paitsi alusvaatteet, sukat ja kengät. Pakastus ja muutama pesu. Varsinkin merkki ja ulkoiluvaatteet ostan kierrätettynä.
Huonekaluja en uskalla ostaa ehkä jonkun pöydän tai lipaston...
Kirjoja ja pienempiä sisustustavaroita ostan, kaikki käy pakastimen kautta.
Raha säästyy ja on parempi omatunto ja lisäksi hyvä olo kun kierrätetty tavara saa uuden kodin.
Kirpparista en ostaisi käytettyjä kenkiä, tai jotain hupparia, tai no, ylipäätän vaatejuttujuja. Vaan voihan se muuttua jos oma lompakko on tyhjentymässä. Käytetyt kengät ei kyllä nappaa ollenkaan.
Olen ostanut ja käyttänyt melkotavalla kaikkea muuta kuin hammasharjaa sekä hygieniatuotteita muutenkaan.
Sukat ja alusvaatteet olen ostanut mikäli siistiä.
Vesi pesee liat.
Eikä muuten ole taloudellisesti pakko ostaa.
En osta kenkiä->kynsisieni enkä hammasharjaa->hammasmätä
En voisi ostaa yhtään mitään. En voi sietää kirppiksiä. Siellä on aivan järkky haju.
Ruokaa en ainakaan ostaisi käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa en ainakaan ostaisi käytettynä.
Kirpputorilla ei edes saa myydä ruokaa saati kertaalleen syötyä.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi kenkiä koska kynsisieni
Vessapaperia en ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia en ostaisi.
Miksi et?
Kirpputorilla voi kuule olla joku tuonut paketin myyntiin.
En ostaisi pyöräilykypärää. Yksikin kaatuminen ja se kypärä ei enää ole kunnollinen.
Aika paljon erilaisia tavaroita olen kirpparilta ostanut. Jopa puoliksi käytettyjä hiustenhoitotuotteita, tosin silloin olen kyllä hyvin tarkasti katsonut pöydän yleisilmeen, että on siisti ja asiallinen. Alusvaatteita en ostaisi enkä ruokaa, tosin pullaa ostan usein mökkipaikkakunnan kirpparilta, vakkarimyyjältä jonka pullat tiedän makoisiksi ja laadukkaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jalkakylpylaitteen voi desinfioida ja pestä kloriinilla , tyhmät.
Kato peiliin daiju
Pesen kengätkin 60 asteessa pesukoneessa, tuli vain mieleen kun moni pelkää kynsisientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia en ostaisi.
Miksi et?
Kirpputorilla voi kuule olla joku tuonut paketin myyntiin.
Ketjun otsikko on "Mitä tavaraa ET ostaisi käytettynä kirpparilta?" Nyt oli kysymys kirpparilla myytävistä käytetystä tuotteista. Vaan eihän sitä tiedä, ehkä käytetylle kakkaiselle vessapaperillekin on kysyntää. Senhän voi pakata minigrip-pakastepusseihin. Ne on helppo sulkea ja haju ei leviä.
Kävisiköhän kaupaksi käytetyt tampoonit. En kyllä itse ostaisi.
Käytetyt alusvaatteet, kengät, patjat, sohvat yms kankaiset huonekalut
Sähkölaitteet (esim monissa patteripesät mitä vastaan tullut pilalla ja turvallisuusriski)
Käytetyt peruukit, meikit, tekoripsipakkaukset yms
Käytetyt kestovaipat
Tosi isot pehmolelut (joita hankala pestä ja niitäkin nähnyt koita ja hometta olevina versioina)
Isot palapelit
Alusvaatteet, kosmetiikka/meikit ja kengät... Ja hatutkin on vähän niin ja näin
Jalkakylpylaitteen voi desinfioida ja pestä kloriinilla , tyhmät.