Miksen laihdu? Syön päivässä 2 sivua ruispalaa, ohut kerros voita ja pari sokeritonta jugurttia
Juon lasillisen piimää, litran vettä ja lasillisen viinimarjamehua. Olen 34v 164cm/64kg. Liikun päivittäin lenkkeilen 2-4 km päivästä riippuen ja päälle kotona 45 min juoksumattotreeni (nopeaa kävelyä) nyt omenasadon aikaan lisäksi olen syönyt pari pientä kotiomenaa päivässä.
Kommentit (87)
Takuulla laihdut, jos tuossa oli kaikki päivän syömiset. Kauanko olet ollut tällä ruokavaliolla?
Tuossahan se syy on.Proteiinit nollissa ja sokerilla eteenpäin ja niitäkin aivan liian vähän.Jos sulla on varaa palkkaa personal traineri tai ravintovalmentaja koska sun juttu on niin pielessä etten usko että itse saat sen korjattua
*tilliä, ennenkuin koko keskustelu menee vi tuiksi Ap
Elimistö säästöliekillä? Miten noin vähällä jaksaa tehdä mitään?
Mad Max kirjoitti:
Tuossahan se syy on.Proteiinit nollissa ja sokerilla eteenpäin ja niitäkin aivan liian vähän.Jos sulla on varaa palkkaa personal traineri tai ravintovalmentaja koska sun juttu on niin pielessä etten usko että itse saat sen korjattua
Höpsis, tuollaisella kitukuurilla ilman proteiinia kyllä laihtuu, mutta menettää myös lihasmassaa
Syöt liian vähän. Elimistö on säästöliekillä. Ala syömään enemmän niin laihdut.
Vierailija kirjoitti:
Takuulla laihdut, jos tuossa oli kaikki päivän syömiset. Kauanko olet ollut tällä ruokavaliolla?
Siitä lähtien kun isäni kuoli. Masennuksen myötä ei maistu mikään. Tästä aikaa se puolisen vuotta. Ap
Käytkö kaksulla? Toimiiko suoli harvemmin kuin aikaisemmin?
Jos olet vuoden tuolla ruokavaliolla huijaamatta, niin varmasti laihdut. Käsittämätöntä että ihmiset luulee ettei vähän syömällä laihdu... Ei ne anorektikotkaan mitään syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä lähtien kun isäni kuoli. Masennuksen myötä ei maistu mikään. Tästä aikaa se puolisen vuotta. Ap
Nyt en kyllä usko.
En mielellään edes antaisi laihdutusvinkkejä normaalipainoiselle.
Surutyökin vielä.
"säästóliekkiä" ei ole olemassakaan. Se on painonhallintaongelmaisten keksimä satu sille miksei painonsa putoa millään dieetillä. Vaikka kulman takana vedetään sipsejä ja siideriä lenkkitossujen pölyyntyessä kaapissa.
Aineenvaihdunnan hidastuminen on se toinen satu, se kun ei muutu ikävuosien 20-60 välillä.
Et taida olla ihan rehellinen itsellesi syömisten ja juomisten suhteen.
Kotiomena. Enpä ole aikaisemmin kuullut.
Sähän olet normaalipainoinen, joten miksi pitäisi laihtua.
Lisää liikuntaa!
Itse laihdutin 78-->68kg parissa kuukaudessa
Ei aamupalaa
Lounas 2 paahtoleipää kinkulla
Päivällisellä 1 rasvaton viili
5x vko tunnin reipas vaunulenkki, 3xvko uiminen 1h,sekä täysimetys
Aivan sairaita kitukuureja. Mitä niiden jälkeen sitten?
Vierailija kirjoitti:
"säästóliekkiä" ei ole olemassakaan. Se on painonhallintaongelmaisten keksimä satu sille miksei painonsa putoa millään dieetillä. Vaikka kulman takana vedetään sipsejä ja siideriä lenkkitossujen pölyyntyessä kaapissa.
Aineenvaihdunnan hidastuminen on se toinen satu, se kun ei muutu ikävuosien 20-60 välillä.
Stressaantunut keski-ikäinen ihminen ei laihdu. Mulla on yksi todella särmä tuttava joka osti jonkun Jutan dietin ja teki juuri niin kuin käskettiin. Puolivälissä jaksoa joutui ottamaan yhteyttä lafkaan kun mitään ei tapahtunut ja jo ennestään matalat kalorit laskettiin muistaakseni kahdeksaansataan. Sillä sitten saatiin loppuajasta pois muutama hassu kilo. Joo, kyllähän kaveri tosiaan laihtui sen kolme kiloa tms. Mutta ei vaativaa asiantuntijatyötä tekevä ihminen voi elää kuukausikaupalla tai vuoden 800 kalorilla päivässä. Ei ihminen jaksa sitä, terveys menee.
Keinomakeat jugurtit. Oikeaa sokeria koneeseen, niin alkaa tapahtumaan!
Vierailija kirjoitti:
Lisää liikuntaa!
Itse laihdutin 78-->68kg parissa kuukaudessaEi aamupalaa
Lounas 2 paahtoleipää kinkulla
Päivällisellä 1 rasvaton viili5x vko tunnin reipas vaunulenkki, 3xvko uiminen 1h,sekä täysimetys
Tuosta ei saa juuri mitään ravintoaineita, joita keho tarvitsee. Tuo menee jo mielestäni anoreksian puolelle, varsinkin kun on noin paljon liikuntaa ja vielä täysimetys. Ei todellakaan ole terveellinen ruokavalio.
Ja siis leivän päällä ohut suikale graavilohta ja tuoretta tiiliä. Ap