Anoppi saunassa neljättä tuntia!
Anoppi tuli viikonlopuksi meille. Rannassa oleva sauna ollut löylyvalmis viisi tuntia. Anoppi meni saunaan viittä vaille viisi. Itse menisin jo katsomaan mutta mies (anopin poika) toppuuttelee...
Kommentit (61)
Miehesi taitaa toivoa pikaista perintöä..?
Jos aloitus ei ole vitsi, niin menkää nyt jo ihmeessä huhuilemaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miksette ole saunassa hänen kanssaan?
Mun naapurissa vanha rouva oli kuollut saunaan. Kukaan ei tullut ajoissa kysymään tilannetta.
Miehen mielestä on ennenkin ollut pitkään.
Anoppi ihmettelee kun nka kauan miniällä kestää saunaseuraksi tulemisessa.
Ettei ole mennyt saunasta uimaan, saanut suonebvetokohtausta ja hukkunut ? Muuten antakaa nauttia rauhassa.
No mies lähti nyt katsomaan. Sauna ei näy ikkunasta. Metsää ja pajukkoa välissä.
Apuaapuaapua-hullu keksinyt taas tarinan
Hih. Kuka on neljä tuntia saunassa? Nukahtanut se on.
Kyllä mä annan tästä 3/5. Oikeastaan pitäisi antaa 2/5 kun nuo lisävastaukser vie uskottavuutta.
Kuka tulis tänne ihmettelemään anopin saunomista??? Puppuahan tää on.
Mies lähti katsomaan. Otti puhelimen mukaan. Ei vastaa.
Anopin puhelin on piirongin päällä vierashuoneessa. Kuulostelin ovelta tuonne hämärään metsään päin. Outoja ääniä kuuluu mutta mielestäni äänet tulevat kauempaa kuin tuosta rantasaunan seutuvilta.
Aijai , nyt se oven ulkopuolella oleva säppi auki JA HETI! Rajansa se on anopin kiusaamisellakin!
Tuolla saunalla on erikoinen historia.
Mä kuulen tässä tarinassa jo taustamusiikkia. Halloween-leffan tunnari soi, kuka muistaa? Ihmiset menevät rantasaunalle, mutta kukaan ei palaa takaisin: tididi tididi tidi tidi...
Kyllä minäkin kävisin katsomassa, ettei ole pyörtynyt. Vai onko hänellä tapana saunoa tuntikausia?