Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?
Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PDF rokotekuolemista ja -vahingoista. Monet kuolemista seuranneet vuorokauden sisäsällä rokotuksesta (106 sivua)
https://archive.org/details/frontline-workers-testimonies-vaers-reports…PDF rokotekuolemista ja -vahingoista (124 sivua)
https://files.catbox.moe/vkazdp.pdfUseita videoita rokotehaitoista
www.1000covidstories.comTapauksia rokotekuolemista ja -haitoista
www.theempoweror.comMonia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Espanjassa (maaliskuu 2021)
https://www.naturalnews.com/2021-03-02-spain-9-dead-after-receiving-pfi…Monia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Britanniassa (helmikuu 2021)
https://humansarefree.com/2021/02/uk-government-over-240-dead-after-cov…Rokotteeseen kuolleiden lasten vanhemmat kertovat
https://www.dailyveracity.com/2021/06/17/parents-speak-out-about-their-…Yli 45000 yhdysvaltalaista kuollut covid-rokotteisiin.
https://www.lifesitenews.com/news/over-45000-americans-have-died-from-c…Covid- ja rokoteuutisia päivittäin
www.nojabforme.infoPfizerin ja Modernan kokeellisten rokotteiden sivuvaikutukset sisältävät munuaisvaurioita ja ihoreaktioita (elokuu 2021)
https://www.naturalnews.com/2021-08-12-new-side-effects-from-covid-vacc…Kunnon feikkilehdet. Naturalnews. 😏
Entäs tuo nojabforme. info eli ei piikkiä mulle 😂
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on juuri päinvastoin. Mä en ole yhdellekään sanonut että älä ota.
Mä kunnioitan sitä että jokainen tekee valintansa itse. Myös monissa muissa asioissa.
Sen sijaan mulle on jankutettu että rokotus pitää ottaa. Myös muihin ihan mun omiin asioihin on puututtu.
Hyvin harva oikeasti osaa kunnioittaa sitä että jokainen elää elämäänsä kuten haluaa.
Olen tässä asiassa hieman eri mieltä. Kun kyse on koko kansan ja loppupeleissä koko maailman väestön hyvinvoinnista, niin ei voi vain ajatella itseään ja tuijottaa omaan napaansa, vaan pitää osata myös hahmottaa omien päätösten ja tekojen vaikutus muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kuvittelevat venäläisiä kiinnostavan hevonperseen vertaa se, ottavatko suomalaiset rokotteita vai eivät?
En usko, että monikaan sellaista kuvittelee. Kyse on siitä, että kylvetään systemaattisesti konfliktia ja tämä on hedelmällinen maaperä sille.
Riidankylväjät vaikuttavat kyllä enemmän olevan rokoteuskovaisten piirissä. Ehkä Putin-trolleista joka ketjuun postaavat hörhö on itse venäläisten palkkalistoilla.
Aijaa, luulin että rokotteiden vastustajat hilluvat siellä koulujen läheisyydessä kampanjoimassa. Ei tainnut 80-luvulla kukaan vastustaa poliorokotteita, joita jaettiin kouluilla sokeripaloissa. Netin feikkiuutisointi ja hörhöily ovat osalle liikaa. Kaikki luettu on totta
Ei, vaan kummasti nämä tyypit uskovat vain ja ainostaan videot ja jutut jotka ovat netissä yksityisten ihmisten tai huonosti tunnettujen verkkojulkaisujen sivuilla.
Jos tieto on sen sijaan asiallisessa mediassa tai viranomaisten saati tutkimuslaitosten tai tietokantojen sivuilla, sitä tietoa he eivät missään nimessä voi uskoa siihen.
Eli mitä kummempi, tuntemattomapi ja salaisempi nettisivu on,niin että sen tekijää tai edes tekijämaata ei voi tunnistaa, sitä enemmän rokotevastaiset uskovat siihen.
Beats me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kunnioitan sitä että jokainen tekee valintansa itse. Myös monissa muissa asioissa.
Sen sijaan mulle on jankutettu että rokotus pitää ottaa. Myös muihin ihan mun omiin asioihin on puututtu.
Hyvin harva oikeasti osaa kunnioittaa sitä että jokainen elää elämäänsä kuten haluaa.Olen tässä asiassa hieman eri mieltä. Kun kyse on koko kansan ja loppupeleissä koko maailman väestön hyvinvoinnista, niin ei voi vain ajatella itseään ja tuijottaa omaan napaansa, vaan pitää osata myös hahmottaa omien päätösten ja tekojen vaikutus muihin ihmisiin.
Kenenkään ei pidä ottaa tällaisia neuvoja vastaan henkilöiltä, jotka samaan aikaan itse aiheuttavat pahaa leimaamalla ihmisiä ja lietsomalla "rokottamattomia" vastaan, jakaen ihmisiä keinotekoisiin porukoihin, toisiaan vastaan.
Jos olet tuollainen, älä tule kenellekään "rokottamattomille" kertomaan kuinka ottaa muut huomioon ja kuinka toisten kanssa elää.
Koska selkeästikään et itse ajattele muiden hyvää yhtään.
Aika jyrkän johtopäätöken vedit tuosta neutraalista lauseesta. Hämmentävää mutta ei siitä sen enempää-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kuvittelevat venäläisiä kiinnostavan hevonperseen vertaa se, ottavatko suomalaiset rokotteita vai eivät?
En usko, että monikaan sellaista kuvittelee. Kyse on siitä, että kylvetään systemaattisesti konfliktia ja tämä on hedelmällinen maaperä sille.
Riidankylväjät vaikuttavat kyllä enemmän olevan rokoteuskovaisten piirissä. Ehkä Putin-trolleista joka ketjuun postaavat hörhö on itse venäläisten palkkalistoilla.
Ei, näillä keskustelupalstoilla riitaa kylvetään ilmiselvän systemaattisesti ja muualta kuin rokotuksista eri mielten olevien ihmisten aloitteesta, jotka ajetaan sitten riitelemään keskenään, juuri esimerkiksi sekoittamalla asioita niin kuin sinä teet. Tällaisten sanojen 'rokoteuskovainen' viljely on riidankylvämistä yhtä lailla kuin rokottamattoman leimaaminen 'rokotevastaiseksi'. Taidat tietää sen oikein hyvin.
Mitä termiä olisi mielestäsi parempi käyttää niistä ihmisistä, jotka oikeasti vastustavat koronarokotteita, jos termi rokotevastainen on riidankylvämistä?
Minulla ei ole tarvetta nimitellä millään termillä ihmistä, joka vastustaa koronarokotteita sen enempää kuin ihmistä, joka on sitä mieltä, että kaikkien pitäisi ottaa rokotteet.
En pidä muutenkaan ihmisten luokittelusta heidän mielipiteidensä perusteella, etnisen taustansa perusteella, sukupuolensa perusteella jne.
Sellainen luokittelu voi yllyttää ihmisiä kuvittelemaan, että heidän oma luokkansa, johon he kokevat kuuluvansa, on jotenkin parempi kuin se toinen luokka ihmisiä, jotka ovat 'niitä muita', ja kuvittelemaan, että he ovat ihmisinä arvokkaampia ja tärkeämpiä kuin ne 'muut', joita he luulevat lopulta ehkä olevansa oikeutettuja potkimaan päähän, solvaamaan, nimittelemään valitsemillaan termeillä ja ehkä jättämään ilman hoitoa tai miksei vaikka lopulta tappamaan, kuten toisen maailmansodan aikoihin esimerkiksi kävi ja kuten on käynyt sen jälkeen ja sitä ennen monissa maissa.
Ei tämän päivän Suomi ole sellaiselle immuuni ja korona-aika kaikessa absurdisuudessaan voi heilauttaa yhteiskunnat aivan päälaelleen vielä paljon pahemmilla tavoilla kuin olemme tähän mennessä nähneet, ellemme ymmärrä niitä riskejä, joita ihmisten välisen eripuran kylväminen kriisitilanteessa voi aiheuttaa.
Siis onko termi rokotevastainen mielestäsi nimittelyä, jos sitä käyttää rokotetta vastustavasta henkilöstä?
Ja ok, sinulla ei ilmeisesti ole tarvetta käyttää mitään nimityksiä mistään ihmisryhmistä, eikä ilmeisesti myöskään tarvetta kysyä koskaan mitään jonkun tietyn ihmisryhmän edustajilta, mutta käsität kai, että muut voivat haluta näin tehdä? Ts. kun joku haluaa kysyä jotain nimenomaan niiltä ihmisiltä, jotka vastustavat koronarokotteita, niin millaista termiä toivoisit hänen käyttävän tästä ihmisryhmästä, kun rokotevastaiset ei kelpaa? Vai olisiko mielestäsi parempi olla millään tavalla tarkentamatta sitä, keille kysymyksensä tarkoittaa? Sekö mielestäsi aiheuttaisi vähemmän eripuraa ihmisten välille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse.
Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.
/s
Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.
Joo varmaan joka maailman sairaalassa on joku liskomies painostamassa lääkäriä että kun mummo kuoli sydäriin, että "tilastoi se koronaksi".
Älä hyvä ihminen usko tuollaista höpöä vaan käytä nyt ihmeessä niitä aivosolujasi.
On fakta, että Suomessakin koronapositiivisen henkilön menehtyessä 30 vrk kuluessa diagnoosin saamisesta, hänet kirjataan koronakuolleeksi, oli kuolinsyy sitten mikä tahansa. Näin tehtiin ainakin vielä joitain kuukausia sitten. Tämähän luonnollisesti vääristää kuolleisuuslukuja.
Mutta kun useimmat kuolevat sairaalassa, väitätkö etteivät lääkärit tiedä mihin kuolee ja miksi heitä on hoidettu?
Ja tiedäthän että meillä jos kuolinsyy ei selviä, asia tutkitaan. Tarvittaessa useamman kerran.
Etkö ymmärrä lukemaasi? Heidät on siis kirjattu koronakuolleiksi, vaikka olisi ilmiselvää myös lääkäreille, että kuolinsyy oli aivan jokin muu.
Mistä olet kyseisen tiedon saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse.
Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.
/s
Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.
Joo varmaan joka maailman sairaalassa on joku liskomies painostamassa lääkäriä että kun mummo kuoli sydäriin, että "tilastoi se koronaksi".
Älä hyvä ihminen usko tuollaista höpöä vaan käytä nyt ihmeessä niitä aivosolujasi.
On fakta, että Suomessakin koronapositiivisen henkilön menehtyessä 30 vrk kuluessa diagnoosin saamisesta, hänet kirjataan koronakuolleeksi, oli kuolinsyy sitten mikä tahansa. Näin tehtiin ainakin vielä joitain kuukausia sitten. Tämähän luonnollisesti vääristää kuolleisuuslukuja.
Mutta kun useimmat kuolevat sairaalassa, väitätkö etteivät lääkärit tiedä mihin kuolee ja miksi heitä on hoidettu?
Ja tiedäthän että meillä jos kuolinsyy ei selviä, asia tutkitaan. Tarvittaessa useamman kerran.
Etkö ymmärrä lukemaasi? Heidät on siis kirjattu koronakuolleiksi, vaikka olisi ilmiselvää myös lääkäreille, että kuolinsyy oli aivan jokin muu.
Muuta en tiedä mutta muistaakseni monisairaalle laitetaan kuolinsyyksi viimeisin diagnoosi. Oikaiskaa, jos teillä on paremmassa muistissa miten se oli.
Siis henkilölle, jolla on todettu koronatartunta? Ehkä nyt toimitaan näin, mutta aikaisemmin Suomessakin koronadiagnoosista 30 vrk sisällä kuollut kirjattiin koronaan kuolleeksi.
COVID-19-virusinfektio on ainoa hyväksyttävä ja käytettävä termi tässä taudissa, erotuksena muista koronaviruksista. COVID-19-virusinfektio voidaan merkitä vain peruskuolemansyyksi tai kuolemaan myötävaikuttaneeksi tekijäksi. Välivaiheen kuolemansyyksi tai välittömäksi kuolemansyyksi merkitään mahdolliset COVID-19-virusinfektion aiheuttamat komplikaatiot, joita ovat esim. keuhkokuume ja hengitysvajausoireyhtymä. COVID-19-virusinfektion aiheuttama elinmanifestaatio tulee merkitä kuolintodistukseen omana diagnoosinaan.
Lainattu THl:n sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva oikeasti osaa kunnioittaa sitä että jokainen elää elämäänsä kuten haluaa.Olen tässä asiassa hieman eri mieltä. Kun kyse on koko kansan ja loppupeleissä koko maailman väestön hyvinvoinnista, niin ei voi vain ajatella itseään ja tuijottaa omaan napaansa, vaan pitää osata myös hahmottaa omien päätösten ja tekojen vaikutus muihin ihmisiin.
Edelleen, jokaisen oma valinta.
Sä voit perustella päätöksesi noin ja se on ok.
Joku muu voi perustella päätöksensä eri tavalla ja sekin on täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt on vaan käynyt niin koominen tilanne, että ollaan jakauduttu karkeasti lampaisiin ja follareihin... Ja molemmat ryhmät tottakai ajattelevat omaa ja läheistensä parasta. Näkökulmat asiaan on vain täysin erilaiset ja siksi kumpikaan ei oikein ymmärrä toistensa näkökulmaa. Mutta kuten uskonnoissakin, antakaa jokaiselle vapaus olla mitä mieltä haluaa. Tämä koko asia on vaan saanut fanaattiset mittasuhteet ja se on huolestuttavaa, erimieltä olevat eli follarit yritetään totaalisesti vaientaa jopa nettisensuurilla. Sananvapaus alkaa olla rajallista, mihin ollaan menossa?
Ja lopulta, eikö ole hyvä ettei kaikki rokotetta ota, jolloin jää verrokkiryhmä, jota vasten verrata tämän rokotekokeen tuloksia esim 5 vuoden päästä? Voidaan tehdä tieteellisesti pätevää tutkimusta.
Itse en ota rokotetta, mutta en siitä pahemmin hiisku nykyään vallitsevan lynkkaysmielialan vallitessa. Periaatteessa jopa tietyllä tapaa kunnioitan niitä "follareita", jotka uskaltavat kriittisesti esittää kysymyksiä ja oikeastaan kannustaisin avoimeen keskusteluun. Nyt tuntuu, että asioita runnotaan väkisin läpi ilman minkäänlaista keskustelua. Ja se jos mikä on epäilyttävää. 765
Valitettavasti en ole nähnyt lähes ollenkaan kriittistä keskustelua rokotteita vastaan, joka perustuisi tietoon eikä vaan ymmärryksen puutteeseen tai haluun tahallaan ymmärtää väärin ja levittää väärää tietoa.
Esimerkiksi alkuvuodesta ei vielä ollut paljonkaan tutkimustietoa eikä lääkevalmistajilla kantaa raskaana olevien rokotuksiin. Tämähän varmasti olisi ollut asiallinen huoli. (Nyt onneksi alkaa olla tietoa.)
Tai jos sairastaa autoimmuunisairautta, on aina asiallista tarkistaa omalääkäriltään tai potilasjärjestöltään kanta rokotukseen.
Ja sitten on näitä, joilla on vaikkapa syöpähoidot menossa, missä vaiheessa rokote otetaan? Onko tietoa pitääkö ottaa kolmas rokote? Miten vaikuttavat hoitoon tai päinvastoin?
Minusta tuollaiset kysymykset olisivat olleet oikeita huolia ja kritiikki tiedon puutteesta tai epämääräisyydestä olisi ollut aiheellinen.
Mutta suurin osa rokotteisiin kielteisesti suhtautuvista näkyvät olevan ihan terveitä ihmisiä jotka vastustavat rokotteita koska kuvittelevat että ne on pakko ottaa, ja heillä on joku uskonto tai ideologia jonka mukaan ei voi missään nimessä tehdä kuten terveysviranomaiset suosittelevat ja suuri enemmistö tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei pidä ottaa tällaisia neuvoja vastaan henkilöiltä, jotka samaan aikaan itse aiheuttavat pahaa leimaamalla ihmisiä ja lietsomalla "rokottamattomia" vastaan, jakaen ihmisiä keinotekoisiin porukoihin, toisiaan vastaan.
Jos olet tuollainen, älä tule kenellekään "rokottamattomille" kertomaan kuinka ottaa muut huomioon ja kuinka toisten kanssa elää.
Koska selkeästikään et itse ajattele muiden hyvää yhtään.
Aika jyrkän johtopäätöken vedit tuosta neutraalista lauseesta. Hämmentävää mutta ei siitä sen enempää-
En kohdistanut tuota sinuun henkilönä, vaan tuohon argumenttiin.
Ottakaa. Niitä on tilattu jo tilattu 2023 loppuun. En vastusta teidän rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, luulin että rokotteiden vastustajat hilluvat siellä koulujen läheisyydessä kampanjoimassa. Ei tainnut 80-luvulla kukaan vastustaa poliorokotteita, joita jaettiin kouluilla sokeripaloissa. Netin feikkiuutisointi ja hörhöily ovat osalle liikaa. Kaikki luettu on totta
Ei, vaan kummasti nämä tyypit uskovat vain ja ainostaan videot ja jutut jotka ovat netissä yksityisten ihmisten tai huonosti tunnettujen verkkojulkaisujen sivuilla.
Jos tieto on sen sijaan asiallisessa mediassa tai viranomaisten saati tutkimuslaitosten tai tietokantojen sivuilla, sitä tietoa he eivät missään nimessä voi uskoa siihen.
Eli mitä kummempi, tuntemattomapi ja salaisempi nettisivu on,niin että sen tekijää tai edes tekijämaata ei voi tunnistaa, sitä enemmän rokotevastaiset uskovat siihen.
Beats me.
Eli et halua edes yrittää kuunnella immunologian professoreita, Pfizerin entistä pääjohtajaa ja muita alan henkilöitä vain siksi, että heidän näkemyksiään julkaistaan sinulle epämieluisilla sivustoilla, koska muista medioista ne sensuroidaan minuuteissa?
Onhan se huvittavaa, kun jotkut ihmiset eivät usko muita medioita kuin niitä, jotka itse kutsuvat itseään "luotettavaksi mediaksi", ja maalailee kuvaa kuinka kaikkia muita pienempiä tahoja kohtaan täytyy olla kriittisiä. Mediapooli ja sen alla olevat jättimäiset mediakorporaatiot ovat sitten se sinun tiedonlähteesi ja olet sokea kaikelle muulle.
Sitä paitsi sensuroijat eivät ole ikinä olleet oikealla puolella historiaa, miksi nytkään olisi niin?
Mikä on Mediapooli?
"Olen ajoittain törmännyt organisaatioon nimeltä Mediapooli. Otin jokin aika sitten hakukoneen käteeni ja selvittelin lähinnä itselleni mistä organisaatiosta on kysymys. Ajatus hallitsevien medioiden yhteenliittymästä, jossa sovitaan sisällöistä ja Virallisesta Totuudesta, on kauhistuttava. Tällainen organisaatio voi käytännössä pitkälti päättää keskustelunaiheet Suomessa ja mitä niistä voi sanoa. Kyseessä voi myös olla sinänsä tarpeellinen varautumisorganisaatio kriisiaikoihin."
https://www.ossitiihonen.com/2020/05/07/mediapooli-orwellilaista-sananv…
Mediapooli uhkailee ja ohjailee somevaikuttajia
https://www.ossitiihonen.com/2020/05/14/mediapooli-uhkailee-ja-ohjailee…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Ei meitä rokotettuja kiinnosta se, jättääkö joku sen ottamatta. Haluamme vain että kaikki rajoitukset puretaan ja yrittäjät voivat toimia normaalisti. Päättäjien kun pitäisi se tajuta, eikä enää rajoittaa.
Mitäs sittenkun ne on purettu? Palaatte normaaliin elämään? Ette halua seuraavaa asiaa?
Mitä seuraavaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PDF rokotekuolemista ja -vahingoista. Monet kuolemista seuranneet vuorokauden sisäsällä rokotuksesta (106 sivua)
https://archive.org/details/frontline-workers-testimonies-vaers-reports…PDF rokotekuolemista ja -vahingoista (124 sivua)
https://files.catbox.moe/vkazdp.pdfUseita videoita rokotehaitoista
www.1000covidstories.comTapauksia rokotekuolemista ja -haitoista
www.theempoweror.comMonia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Espanjassa (maaliskuu 2021)
https://www.naturalnews.com/2021-03-02-spain-9-dead-after-receiving-pfi…Monia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Britanniassa (helmikuu 2021)
https://humansarefree.com/2021/02/uk-government-over-240-dead-after-cov…Rokotteeseen kuolleiden lasten vanhemmat kertovat
https://www.dailyveracity.com/2021/06/17/parents-speak-out-about-their-…Yli 45000 yhdysvaltalaista kuollut covid-rokotteisiin.
https://www.lifesitenews.com/news/over-45000-americans-have-died-from-c…Covid- ja rokoteuutisia päivittäin
www.nojabforme.infoPfizerin ja Modernan kokeellisten rokotteiden sivuvaikutukset sisältävät munuaisvaurioita ja ihoreaktioita (elokuu 2021)
https://www.naturalnews.com/2021-08-12-new-side-effects-from-covid-vacc…Ja mikään noista raporteista tai tiedoista ei tule viranomaisilta eikä niitä julkaista missään journalistisessa mediassa?
Miksiköhän?
Kannattaa kysellä että mistä ne tilastot sitten tulevat kun eivät tule niiltä tahoilta joiden työnä on tilastojen ja tutkimusten teko.
Tässä linkki UK:n viralliseen haittavaikutustilastoon. Tilastot eri rokotteiden kohdalta saa auki kohdasta Annex 1: Vaccine Analysis Print.
https://www.gov.uk/government/publications/coronavirus-covid-19-vaccine…
Voit myös tutkia USA:n VAERS-järjestelmän tietoja.
Huom! Näihin tilastoihin ilmoitetaan vain pieni osa kaikista haittavaikutuksista, suurinta osaa ei ilmoiteta minnekään eivätkä edes kaikki teeveydenhuollon työntekijät ole tietoisia koko ilmoitusjärjestelmästä.
T. Eri
Sun pitäs varmaan ennen noiden tietojen katsomista, ymmärtää miten ne kerätään ja mikä se järjestelmä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote suojaa vain ottajaansa (jos suojaa, tästäkin voidaan olla montaa mieltä). Rokotettu voi edelleen saada tartunnan ja levittää sitä muihin. Etkö muka tiennyt tätä?
Mutta kun se rokote suojaa siltä tartunnalta suureksi osaksi ja lisäksi jos sen tartunnan se, on usein vähäoireinen ja oireet kestävät vähemmän aikaa kuin rokottamattomalla sekä lisäksi rokote suojaa taudin vakavalta muodolta ja kuolemalta. Etkö tiennyt tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beats me.
Eli et halua edes yrittää kuunnella immunologian professoreita, Pfizerin entistä pääjohtajaa ja muita alan henkilöitä vain siksi, että heidän näkemyksiään julkaistaan sinulle epämieluisilla sivustoilla, koska muista medioista ne sensuroidaan minuuteissa?
Onhan se huvittavaa, kun jotkut ihmiset eivät usko muita medioita kuin niitä, jotka itse kutsuvat itseään "luotettavaksi mediaksi", ja maalailee kuvaa kuinka kaikkia muita pienempiä tahoja kohtaan täytyy olla kriittisiä. Mediapooli ja sen alla olevat jättimäiset mediakorporaatiot ovat sitten se sinun tiedonlähteesi ja olet sokea kaikelle muulle.
Sitä paitsi sensuroijat eivät ole ikinä olleet oikealla puolella historiaa, miksi nytkään olisi niin?
Mikä on Mediapooli?
"Olen ajoittain törmännyt organisaatioon nimeltä Mediapooli. Otin jokin aika sitten hakukoneen käteeni ja selvittelin lähinnä itselleni mistä organisaatiosta on kysymys. Ajatus hallitsevien medioiden yhteenliittymästä, jossa sovitaan sisällöistä ja Virallisesta Totuudesta, on kauhistuttava. Tällainen organisaatio voi käytännössä pitkälti päättää keskustelunaiheet Suomessa ja mitä niistä voi sanoa. Kyseessä voi myös olla sinänsä tarpeellinen varautumisorganisaatio kriisiaikoihin."
https://www.ossitiihonen.com/2020/05/07/mediapooli-orwellilaista-sananv…
Mediapooli uhkailee ja ohjailee somevaikuttajia
https://www.ossitiihonen.com/2020/05/14/mediapooli-uhkailee-ja-ohjailee…
Tiihosen ainoa kunnon ansio tulee olemaan, että hän toivottavasti hajottaa persut ainakin kahteen fraktioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt on vaan käynyt niin koominen tilanne, että ollaan jakauduttu karkeasti lampaisiin ja follareihin... Ja molemmat ryhmät tottakai ajattelevat omaa ja läheistensä parasta. Näkökulmat asiaan on vain täysin erilaiset ja siksi kumpikaan ei oikein ymmärrä toistensa näkökulmaa. Mutta kuten uskonnoissakin, antakaa jokaiselle vapaus olla mitä mieltä haluaa. Tämä koko asia on vaan saanut fanaattiset mittasuhteet ja se on huolestuttavaa, erimieltä olevat eli follarit yritetään totaalisesti vaientaa jopa nettisensuurilla. Sananvapaus alkaa olla rajallista, mihin ollaan menossa?
Ja lopulta, eikö ole hyvä ettei kaikki rokotetta ota, jolloin jää verrokkiryhmä, jota vasten verrata tämän rokotekokeen tuloksia esim 5 vuoden päästä? Voidaan tehdä tieteellisesti pätevää tutkimusta.
Itse en ota rokotetta, mutta en siitä pahemmin hiisku nykyään vallitsevan lynkkaysmielialan vallitessa. Periaatteessa jopa tietyllä tapaa kunnioitan niitä "follareita", jotka uskaltavat kriittisesti esittää kysymyksiä ja oikeastaan kannustaisin avoimeen keskusteluun. Nyt tuntuu, että asioita runnotaan väkisin läpi ilman minkäänlaista keskustelua. Ja se jos mikä on epäilyttävää. 765
Valitettavasti en ole nähnyt lähes ollenkaan kriittistä keskustelua rokotteita vastaan, joka perustuisi tietoon eikä vaan ymmärryksen puutteeseen tai haluun tahallaan ymmärtää väärin ja levittää väärää tietoa.
Esimerkiksi alkuvuodesta ei vielä ollut paljonkaan tutkimustietoa eikä lääkevalmistajilla kantaa raskaana olevien rokotuksiin. Tämähän varmasti olisi ollut asiallinen huoli. (Nyt onneksi alkaa olla tietoa.)
Tai jos sairastaa autoimmuunisairautta, on aina asiallista tarkistaa omalääkäriltään tai potilasjärjestöltään kanta rokotukseen.
Ja sitten on näitä, joilla on vaikkapa syöpähoidot menossa, missä vaiheessa rokote otetaan? Onko tietoa pitääkö ottaa kolmas rokote? Miten vaikuttavat hoitoon tai päinvastoin?
Minusta tuollaiset kysymykset olisivat olleet oikeita huolia ja kritiikki tiedon puutteesta tai epämääräisyydestä olisi ollut aiheellinen.
Mutta suurin osa rokotteisiin kielteisesti suhtautuvista näkyvät olevan ihan terveitä ihmisiä jotka vastustavat rokotteita koska kuvittelevat että ne on pakko ottaa, ja heillä on joku uskonto tai ideologia jonka mukaan ei voi missään nimessä tehdä kuten terveysviranomaiset suosittelevat ja suuri enemmistö tekee.
Tuota viimeistä kappalettasi en ymmärrä. En kuvittele, että rokote on pakko ottaa, mutta on kaavailtu rokotepassia ja muuta ihmisiä eriarvoistavia toimenpiteitä, jotka estävät rokottamattomia tekemästä samoja asioita kuin rokotettujen. Tuo on väärin. Ei minulla ole uskontoa, eikä ideologiaa. Olen normaali korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, vanhempi, ja asun kaupungissa. Olet sinäkin varmasti nähnyt keskusteluita, joissa on kerrottu viruksen leviävän myös rokotettujen keskuudessa. Esim. Islannin ja Israelin tapaukset näyttävät, että tauti leviää rokotteesta huolimatta. Nuo ovat vain eräitä esimerkkejä, mutta ei tässä mistään uskomuksista ole kyse, vaan siitä että jatkuvasti ilmenee uutta tietoa, eikä kaikki tieto ole aina yhtenäistä aiemman tiedon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Ei meitä rokotettuja kiinnosta se, jättääkö joku sen ottamatta. Haluamme vain että kaikki rajoitukset puretaan ja yrittäjät voivat toimia normaalisti. Päättäjien kun pitäisi se tajuta, eikä enää rajoittaa.
Juuri näin. Ja niiden takia, jotka eivät suostu rokotteita ottamaan ei pidä eikä saa jättää yhtään rajoitusta voimaan. Ei ensimmäistäkään, koska he tekevät ihan itse oman valintansa.
Sitähän me rokottamattomat haluammekin. Jättäkää meidät rauhaan ja lopettakaa syyllistäminen. Rajoitukset pois ihan rauhassa. Tauti leviää ihan kaikkien välityksellä, jos on levitäkseen.
Juuri näin. Mun puolesta rajoitukset voi poistaa ja alkaa elämään niinkuin ennenkin.
Samaa mieltä, kunhan ensin päästään siihen, että esimerkiksi aikuisväestöstä kaikki halukkaat ovat saaneet ne kaksi rokotetta. Nyt tilanne ei ole vielä tämä, vaan meillä on paljon ihmisiä, joilla 2. rokote on vielä tulossa.
Ei siellä sellaista allekirjoiteta.