Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?

Vierailija
21.08.2021 |

Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.

Kommentit (615)

Vierailija
181/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Joo varmaan joka maailman sairaalassa on joku liskomies painostamassa lääkäriä että kun mummo kuoli sydäriin, että "tilastoi se koronaksi".

Älä hyvä ihminen usko tuollaista höpöä vaan käytä nyt ihmeessä niitä aivosolujasi.

Liskomiehistä en tiedä, mutta joku niitä auto-onnettomuuksia ja ampumahaavoja tilastoi covid-kuolemiksi.

Mistä muuten saat tuota tilastoa? Onko sulla joka maailman sairaalassa joku heppu joka vakoilee kuolemansyitä ja niiden merkintää ja ilmiantaa ne sulle?

Vierailija
182/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Ei meitä rokotettuja kiinnosta se, jättääkö joku sen ottamatta. Haluamme vain että kaikki rajoitukset puretaan ja yrittäjät voivat toimia normaalisti. Päättäjien kun pitäisi se tajuta, eikä enää rajoittaa.

Juuri näin. Ja niiden takia, jotka eivät suostu rokotteita ottamaan ei pidä eikä saa jättää yhtään rajoitusta voimaan. Ei ensimmäistäkään, koska he tekevät ihan itse oman valintansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman populaatio vähenee, piikki aiheuttaa sterilisaatiota.

https://injektiopiikki.com/2021/08/17/paljastaako-rokotteen-tuoteselost…

Webbisaitin teko on todellakin liian helppoa kun tämäkin on sellaisen saanut aikaiseksi. Kumma kun ei kokeellineninjektio.disinfo

:D

eläotapiikkia.ru

Jäljet johtanevat maakoodin ru mukaisesti Venäjälle, luultavasti Venäjän valloittamaan Itä-Ukrainaan ja kukas se siellä asustelee paitsi se MV-lehden päätoimittelija :D

Vierailija
184/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä kuvittelevat venäläisiä kiinnostavan hevonperseen vertaa se, ottavatko suomalaiset rokotteita vai eivät?

Miksi Venäjää EI kiinnostaisi Suomi? Ja Suomen sisäinen tilanne`?

Vierailija
185/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Ei meitä rokotettuja kiinnosta se, jättääkö joku sen ottamatta. Haluamme vain että kaikki rajoitukset puretaan ja yrittäjät voivat toimia normaalisti. Päättäjien kun pitäisi se tajuta, eikä enää rajoittaa.

Mitäs sittenkun ne on purettu? Palaatte normaaliin elämään? Ette halua seuraavaa asiaa?

Vierailija
186/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.

Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.

Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.

Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.

Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....

Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa

Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on  rokotettuja.

4:s aalto menossa.

Nyt ollaan Suomessa.

Kertoo jotain että maailman eniten rokotetussa maassa  2piikkiä saaneet joutuu sairaalaan.

Onhan tää selitetty, mutta follarilla ei mene kaaliin.

1. Deltavariantti tarttuu paljon ärhäkämmin. 

2. Rokote ei estä tartuntoja kokonaan (vaikka suht hyvin)

2. Israelissa aloitettiin rokotukset aikaisin, ja ne kohdistuivat vanhoihin ja sairaisiin, joiden immuunipuolustus on heikompi. Sairaalahoitoon joutuneista rokotetuista ihmisistä suurin osa on näitä vanhoja ja sairaita). 

3. Israelissa rokottamattomat sairaalahoitoon joutuneet ovat pääasiassa nuoria ja perusterveitä.

4. Kaksi rokotetta tuo vieläkin aika hyvän turvan deltaa vastaan, joskin se vähitellen hiipuu kuukausien kuluessa (ei yht'äkkiä niinkuin rokotevastaiset mölisevät). Suoja vakavaa sairautta vastaan on silti vielä oikein hyvä. 

Mutta tämähän ei kiinnosta, vai? 

Lisään sun hyvään listaan vielä kohdan 5.

5. Rokotteet 1 ja 2 saatettiin antaa hyvin lyhyellä välillä joskus 21 päivää, eikä siis 12-13 viikkoa, jota on suositeltu.

Vierailija
187/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä kuvittelevat venäläisiä kiinnostavan hevonperseen vertaa se, ottavatko suomalaiset rokotteita vai eivät?

En usko, että monikaan sellaista kuvittelee. Kyse on siitä, että kylvetään systemaattisesti konfliktia ja tämä on hedelmällinen maaperä sille.

Riidankylväjät vaikuttavat kyllä enemmän olevan rokoteuskovaisten piirissä. Ehkä Putin-trolleista joka ketjuun postaavat hörhö on itse venäläisten palkkalistoilla.

Aijaa, luulin että rokotteiden vastustajat hilluvat siellä koulujen läheisyydessä kampanjoimassa. Ei tainnut 80-luvulla kukaan vastustaa poliorokotteita, joita jaettiin kouluilla sokeripaloissa. Netin feikkiuutisointi ja hörhöily ovat osalle liikaa. Kaikki luettu on totta

Vierailija
188/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että monikaan sellaista kuvittelee. Kyse on siitä, että kylvetään systemaattisesti konfliktia ja tämä on hedelmällinen maaperä sille.

Riidankylväjät vaikuttavat kyllä enemmän olevan rokoteuskovaisten piirissä. Ehkä Putin-trolleista joka ketjuun postaavat hörhö on itse venäläisten palkkalistoilla.

Ei, näillä keskustelupalstoilla riitaa kylvetään ilmiselvän systemaattisesti ja muualta kuin rokotuksista eri mielten olevien ihmisten aloitteesta, jotka ajetaan sitten riitelemään keskenään, juuri esimerkiksi sekoittamalla asioita niin kuin sinä teet. Tällaisten sanojen 'rokoteuskovainen' viljely on riidankylvämistä yhtä lailla kuin rokottamattoman leimaaminen 'rokotevastaiseksi'. Taidat tietää sen oikein hyvin.

Mitä termiä olisi mielestäsi parempi käyttää niistä ihmisistä, jotka oikeasti vastustavat koronarokotteita, jos termi rokotevastainen on riidankylvämistä?

Vierailija
189/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja niiden takia, jotka eivät suostu rokotteita ottamaan ei pidä eikä saa jättää yhtään rajoitusta voimaan. Ei ensimmäistäkään, koska he tekevät ihan itse oman valintansa. 

Sitähän me rokottamattomat haluammekin. Jättäkää meidät rauhaan ja lopettakaa syyllistäminen. Rajoitukset pois ihan rauhassa. Tauti leviää ihan kaikkien välityksellä, jos on levitäkseen.

Juuri näin. Mun puolesta rajoitukset voi poistaa ja alkaa elämään niinkuin ennenkin.

Vierailija
190/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sittenkun ne on purettu? Palaatte normaaliin elämään? Ette halua seuraavaa asiaa?

Näin juuri. Palaamme normaaliin elämään. Matkustamme jos siltä tuntuu ja käymme kaupassa ilman maskia. Rokote suojaa minkä suojaa. Tauti tulee, jos tulee. Jätämme myös odottelemaan uutta supervirusta. Niitä saattaa tulla.

Vierailija
191/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, luulin että rokotteiden vastustajat hilluvat siellä koulujen läheisyydessä kampanjoimassa. Ei tainnut 80-luvulla kukaan vastustaa poliorokotteita, joita jaettiin kouluilla sokeripaloissa. Netin feikkiuutisointi ja hörhöily ovat osalle liikaa. Kaikki luettu on totta

Näin on. Meidän vanhemmat olivat ansiotöissä, kun me haettiin ne sokeripalat.

Vierailija
192/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.

Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.

Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.

Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.

https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/08/05/fact-check-6-pe…

Väite: 3. The vaccines are experimental and weren't tested thoroughly

This is false. All three coronavirus vaccines authorized for emergency use in the USA underwent clinical trials involving tens of thousands of people. The vaccines have also been subject to peer-reviewed studies. All that research has found the vaccines are safe and effective at preventing severe COVID-19 cases.

Ei saadakseen myyntiluvan useimmissa maissa, rokotteiden on pitänyt jo tehdä valmiiksi kliiniset testit. Toki testatus jatkuu edelleen.

Ihan itse omin käsin copypastaamassasi uutisessa kerrotaan myyntiluvan olevan ehdollinen. Rokotteilla ei ole myyntilupaan missään maailman maassa.

Ehdollinen myyntilupa ON myyntilupa.

Vai väitätkö että yli 5 miljardia rokotetta olisi myyty laittomasti ja kaikki tietävät sen ja tilastoivat rokotteiden oston ja myynnin julkisesti`? Kuinka selität tämän?

Vierailija
193/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin jaetun sivuston jäljet johtavat Venäjälle.

185.71.65.102Russia🇷🇺MoscowMoscow

Vierailija
194/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 1930-luvun tapahtumien ei tarvitse toistua ja olisi jo aika herätä siihen, että historia on toistamassa itseään.

Mihin tapahtumiin viittaat erityisesti ?

Vierailija
195/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa tuntua, ettei kyse olekaan enää siitä että "rokotevastaiset levittävät propagandaa", vaan teitä ihan aidosti kiusaa ajatus, miksi joku ei sitä halua, ja oletteko mahdollisesti itse väärässä. Tämä kanavoituu sitten vihana "rokotevastaisiin", joita vaaditaan että kakistakaa nyt ulos miksi.

Ei vaan se, kun ette sano että miksi spämmäätte propagandaa. MIKSI? Olen elänyt yli 50 v ja tällaista en ole aiemmin nähnyt. Paitsi persujen sumutuksen.

Joo, ei kyse ole vihasta oikeasti, eikä siitä kannata provosoitua. Tämä on maksettua trollaamista ihan sitä itseään. 

Kuka teille tästä maksaa? Bill & Melinda Gatesin säätiö?

Hyvä, että otit Gatesin perheen esiin.

Bill Gates sanoi, että on äärimmäisen tärkeää saada jokainen ihminen rokotetuksi.

Bill Gates sanoi, että hän ja hänen perheensä ei ota rokotusta.

Ja kumminkin laittoi Twitteriin kuvan kun sai rokotteen, hmmmm....

https://twitter.com/BillGates/status/1352662770416664577

Vierailija
196/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.

Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.

Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.

Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.

Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....

Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa

Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on  rokotettuja.

4:s aalto menossa.

Nyt ollaan Suomessa.

Israel käyttää samaa rokotetta kuin me. Ainoa ero on, että he rokottivat noin 3kk nopeammin. Marraskuussa meilläkin alkaa sairaalat täyttymään rokotetuista.

Niinhän sinä synkässä mielessäsi toivot, ihan vain ollaksesi oikeassa.

Se on sinun tulevaisuuttasi, ihan kohta...

Ai että minä pelkään, huomaathan, että kädetkin tutisevat niin, että vihrelynteja tulee ihan joka sanaan

Vierailija
197/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?

Ivermektiini tehoaa koronaan todistetusti. Hopeavesihuuhaalla ei taas ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Eri

Tästä on yhtä vähän todisteita kuin hopeavedestä

Vale. Ivermektiinistä on tehty laajoja tutkimuksia sekä Brasiliassa että Intiassa.

Sä olet nyt viikkokausia postannut tätä Ivermectin-juttua hulluna --- vaikka tiedät tasan tarkkaan että sen käyttöä ei suositella.

https://www.fimea.fi/-/ema-ei-suosittele-ivermektiinin-kayttoa-covid-19…

Että se siitä.

Mutta Intiassa se toimii hyvin.

Paitsi näyttää että sen käyttö lopetetaan Intiassa.

https://www.indiatoday.in/coronavirus-outbreak/story/revised-health-min…

Vierailija
198/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka on se nykyinen hitler, joka ihmisille paasaa käsi pystyssä, viikset väpättäen?

Vierailija
199/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.

Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.

Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.

Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.

https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/08/05/fact-check-6-pe…

Väite: 3. The vaccines are experimental and weren't tested thoroughly

This is false. All three coronavirus vaccines authorized for emergency use in the USA underwent clinical trials involving tens of thousands of people. The vaccines have also been subject to peer-reviewed studies. All that research has found the vaccines are safe and effective at preventing severe COVID-19 cases.

Ei saadakseen myyntiluvan useimmissa maissa, rokotteiden on pitänyt jo tehdä valmiiksi kliiniset testit. Toki testatus jatkuu edelleen.

Lainaus edelliseltä sivulta:

"Rokotteilla ei ole myyntilupaa missään maassa. Niillä on vain ehdollisia myyntilupia. Suomessa niiden myyntilupa menee umpeen 31.8. Fakta."

Edelleen: myyntilupa on myönnetty vaikka se olisi ehdollinen. Siksi Suomenkin valtio on voinut ostaa niitä rokotteita. Vai miten luulet että ne rokotteet on maahan tuotu? Varastamalla ja salakuljettamallako?

Vierailija
200/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän alkaa kyllästyttää ihmisten niputtaminen samaan ja kahtiajako. Minä ehkä otan jossain vaiheessa yhden rokotteen, tai olen ottamatta. Minulle on aivan sama mitä muut tekevät, kunhan ei valtiotaholta ja muutoin yritetä viedä minun oikeuksiani sen vuoksi etten vielä ole ottanut rokotetta. Puolestani kaikki eläkööt normaalisti, toki sairaita ja iäkkäitä suojellen. Luotan omaan vastustuskykyyni, kuten aiemmin koska olen nuori hyväkuntoinen aikuinen. En ole rokotetta vastaan, päinvastoin se on varmaan ihan hyvä vaikka toimivuus ei mielestäni tarpeeksi korkea olekaan. En silti koe tarpeelliseksi ottaa, vielä.

Ymmärtänet sen, että koska et identifioi itseäsi rokotevastaiseksi, niin aloittajan kysymys ei kohdistunut sinuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi