Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?

Vierailija
21.08.2021 |

Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.

Kommentit (615)

Vierailija
201/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..

Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.

Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.

Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.

Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.

Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.

Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ? 

Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.

Vaimo kävi vasta-aineseurannassa juuri, kakkospiikki toukokuussa, viitearvo >15, vaimon tulos yli 150

Toukokuusta on 3kk, kokeilkaapa vaikkapa ensi talvena. Teho laskee rajusti n. 6 kk aikana, se on nähty esim. Israelissa.

Suomea ei kannata verrata Israeliin. Siellä rokotteiden väliaika on vain viikkoja jolloin ei synny pitkäkestoinen teho. Kannattaa katsoa UKta jossa myös on pitkä väli 1. & 2. rokotteella kuten Suomessa, teho on pidempi ja parempi tällöin.

No, Pfizerin fact sheetissa rokotusväliksi suositellaan ainoastaan tuota 3 viikkoa eikä sen mukaan mitään tietoa tehosta ole muita rokotusvälejä käytettäessä. Ehkä käytäntö osoittaa muuta, sen näemme lähikuukausina.

Ei. Pfizerin mukaan vähintään pitäisi olla 3 viikon väli, mutta tutkimuksiin perustuva suositeltu väli, jolloin immuniteetti saadaan nousemaan todella korkealle on noin 13 viikkoa.

Eli minimiväli on tuo 3 viikkoa, mutta paras vaihtoehto 13 viikkoa.

Vierailija
202/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska 1930-luvun tapahtumien ei tarvitse toistua ja olisi jo aika herätä siihen, että historia on toistamassa itseään.

Mihin tapahtumiin viittaat erityisesti ?

En ole tuon kommentin kirjoittaja, jolle esität kysymyksesi, mutta olen samasta asiasta huolissani, ollut jo ennen koronaa, mutta nyt jo liikutaan todella heikoilla jäillä. Suosittelen kaikille 30-luvun tapahtumista kiinnostuneille Antero Holmilan kirjaa Holokausti, Tapahtumat ja tulkinnat (2010).

Holokausti! Mitä hittoa. Rokottamattomat ovat 2020-luvun juutalaisia/romaneja/kommunisteja, joilta evätään kansalaisoikeudet? Aika paksua verrata, kun ihmisiä on tuhottu etnisen taustan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lääkkeille vastustuskykyiset superbakteerit ovat todellinen uhka ihmisten terveydelle. Superbakteereja kehittyy, mitä enemmän antibiootteja syödään. Vaarana on, etteivät pitkään käytössä olleet antibiootit enää tehoakaan taudinaiheuttajiin"

Mitä enemmän tabuja ja rokotteita, sen pahemmaksi taudit muuttuvat.

Olisi tietysti hyvä, että jengi ymmärtäisi eron virusten ja bakteerien välillä. 🤦

On toki eri asia, mutta mitä luulet pitkällä aikavälillä onko järkeä ottaa jokaikinen kausirokote mitä tyrkytetään? Mihin on unohtunut ihmisten oma immuunipuolustus ja että terve ihminen voi myös joskus sairastaa.

On jo nähty että tuplarokotetut on sairastuneet ja virus muuntuu koko ajan. Miksi ottaa esim. 5 piikkiä kun voi ottaa vain uusimman, viidennen siihen mikä ajankohtainen (tai jo jälkijunassa)? 🤷‍♀️

Tässä näkee taas kun joku ei tiedä mistä puhuu.

Kausi-influenssarokoteta suositellaan Suomessa nimenomaan niille, joiden immuniteetti on iän, sairauden tai lääkityksen sekä hoidon takia heikko. Eli ei suositella niille, joilla oma immuunipuolustus toimii.

Viiden piikin höpinääsi en jaksaisi edes kommentoida. Ymmärräthän että etenkin iäkkäillä tai niillä, jotka ovat immuniteettia alentavaa lääkitystä, se rokotteen antama suoja kestää vähemmän aikaa kuin muilla, joten siksi heille annetaan tehostepiikkejä tietyin välein. Nyt monissa maissa kuten Israelissa annettu se kolmas rokote siksi tälle potilasryhmälle.

Vierailija
204/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssäbotit. Ei muuta.

Vierailija
205/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska 1930-luvun tapahtumien ei tarvitse toistua ja olisi jo aika herätä siihen, että historia on toistamassa itseään.

Mihin tapahtumiin viittaat erityisesti ?

En ole tuon kommentin kirjoittaja, jolle esität kysymyksesi, mutta olen samasta asiasta huolissani, ollut jo ennen koronaa, mutta nyt jo liikutaan todella heikoilla jäillä. Suosittelen kaikille 30-luvun tapahtumista kiinnostuneille Antero Holmilan kirjaa Holokausti, Tapahtumat ja tulkinnat (2010).

Tarkennatko vielä, että millä tavalla se, että mahdollisimman monia estetään/houkutellaan/painostetaan ottamasta koronarokotetta, mielestäsi estää 1930-luvun tapahtumia toistumasta? Ja mitä tapahtumia tarkalleen ottaen tässä nyt tarkoitetaan?

Vierailija
206/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Joo varmaan joka maailman sairaalassa on joku liskomies painostamassa lääkäriä että kun mummo kuoli sydäriin, että "tilastoi se koronaksi".

Älä hyvä ihminen usko tuollaista höpöä vaan käytä nyt ihmeessä niitä aivosolujasi.

On fakta, että Suomessakin koronapositiivisen henkilön menehtyessä 30 vrk kuluessa diagnoosin saamisesta, hänet kirjataan koronakuolleeksi, oli kuolinsyy sitten mikä tahansa. Näin tehtiin ainakin vielä joitain kuukausia sitten. Tämähän luonnollisesti vääristää kuolleisuuslukuja.

Mutta kun useimmat kuolevat sairaalassa, väitätkö etteivät lääkärit tiedä mihin kuolee ja miksi heitä on hoidettu?

Ja tiedäthän että meillä jos kuolinsyy ei selviä, asia tutkitaan. Tarvittaessa useamman kerran.

207/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliopäät kaipaavat vahvistusta huuhaauskomuksilleen. Lisäksi taustalla on tavallinen halu saada päsmätä päälle.

Vierailija
208/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soppaa hämmentää monta kokkia.

Ensin nämä "Kärkkäisläiset", eli uskonlahkolaiset. Heille tämä on käännytystä ja uskonasia. Luulevat, että rokote on pedon merkki ja ties mitä muuta sekavaa.

Sitten on muut ulkopuoliset tahot, joille tämä on vain hyvä tilaisuus saada aikaan epäjärjestystä. Jokainen voi itse arvailla mistä maasta on kyse, mutta jos venäläiset maksaa Youtube-kanaville valehtelusta, niin ei tarvitse olla mikään sherlokki.

Sitten on valtaosa meitä, joita ei kiinnosta Youtubevideot, venäläiset, eikä Kärkkäiset, vaan vain oma ja läheisten terveys. Se on joidenkin vaikea ymmärtää, että ihan faktojenkin perusteella voi suhtautua skeptisesti tuohon rokotteeseen.

Sanoo henkilö joka hakee ne "faktansa" valemediasta. Huoh.

Vierailija
209/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden vastustajat ovat ilkeitä ihmisiä. Rokotteet pelastavat ihmisiä. Rokotteiden vastustajat estävät ihmisiä ottamasta rokotteita. Rokotteiden vastustajat tahtovat ihmisten kuolevan koronaan.

Vierailija
210/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama ottaako joku rokotuksen vai ei. Itse otin ainoastaan siksi että sain green passin ja voin matkustaa ilman testejä ja karanteeneja.

Vierailija
211/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PDF rokotekuolemista ja -vahingoista. Monet kuolemista seuranneet vuorokauden sisäsällä rokotuksesta (106 sivua)

https://archive.org/details/frontline-workers-testimonies-vaers-reports…

PDF rokotekuolemista ja -vahingoista (124 sivua)

https://files.catbox.moe/vkazdp.pdf

Useita videoita rokotehaitoista

www.1000covidstories.com

Tapauksia rokotekuolemista ja -haitoista

www.theempoweror.com

Monia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Espanjassa (maaliskuu 2021)

https://www.naturalnews.com/2021-03-02-spain-9-dead-after-receiving-pfi…

Monia kuollut otettuaan kokeellista rokotetta Britanniassa (helmikuu 2021)

https://humansarefree.com/2021/02/uk-government-over-240-dead-after-cov…

Rokotteeseen kuolleiden lasten vanhemmat kertovat

https://www.dailyveracity.com/2021/06/17/parents-speak-out-about-their-…

Yli 45000 yhdysvaltalaista kuollut covid-rokotteisiin.

https://www.lifesitenews.com/news/over-45000-americans-have-died-from-c…

Covid- ja rokoteuutisia päivittäin

www.nojabforme.info

Pfizerin ja Modernan kokeellisten rokotteiden sivuvaikutukset sisältävät munuaisvaurioita ja ihoreaktioita (elokuu 2021)

https://www.naturalnews.com/2021-08-12-new-side-effects-from-covid-vacc…

Ja mikään noista raporteista tai tiedoista ei tule viranomaisilta eikä niitä julkaista missään journalistisessa mediassa?

Miksiköhän?

Kannattaa kysellä että mistä ne tilastot sitten tulevat kun eivät tule niiltä tahoilta joiden työnä on tilastojen ja tutkimusten teko.

Vierailija
212/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esitän vastakysymyksen.

Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.

Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.

Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?

Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.

Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.

Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?

P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.

Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla? 

Mutta miksi he menevät koulujen pihaan riehumaan?

Tämä juuri on sitä trollaamista ihan suoraan sanottuna. Esitetään kommentti, joka ei liity asiaan mitenkään mutta joka halventaa toista kirjoittajaa. Nyt ei ollut puhe koulujen pihoissa riehuvista ihmisistä, ainakaan minä en kirjoittanut koulujen pihoista vaan siitä mitä täällä kirjoitetaan, lol.

Otsikko: miksi haluatte estää TOISTEN ihmisten rokotukset. Ja vastausta odotetaan siihen, että MIKSI. Mutta ei tule kuin sekavaa höpinää.

Miten itse vastaisit väitteeseen, joka ei pidä paikkaansa? :D Monta kertaa sekin sanottu täällä.

Jollei väite sinun kohdallasi pidä paikkaansa, niin miksi vastaisit siihen mitenkään? Eihän koko kysymys ole silloin sinulle kohdistettu.

Se kuitenkin on ihan selkeä tosiasia, että täällä Suomessakin on ihmisiä, jotka nimenomaan haluavat estää toisten ihmisten rokotukset. Ymmärtääkseni aloituksen kysymyksenasettelu on kohdistettu heille. Sinä voit toki antaa kontribuutiosi keskusteluun koettamalla kertoa heidän syitään tai motiiveitaan, mutta siitä lienee turha suuttua, että sinulta itseltäsi ei varsinaisesti kysytty mitään.

Vierailija
213/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä on traumoja siitä, kun joku läheinen lapsi tai nuori sai sikapiikistä narkolepsian. Vähän kuin läheinen jäisi rattijuopon auton alle niin saattavat suhtautua kännissä ajamiseen hieman eri tavalla.

Vahva 'ehkä'.

Vierailija
214/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden vastustajat ovat ilkeitä ihmisiä. Rokotteet pelastavat ihmisiä. Rokotteiden vastustajat estävät ihmisiä ottamasta rokotteita. Rokotteiden vastustajat tahtovat ihmisten kuolevan koronaan.

Vierailija
215/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Joo varmaan joka maailman sairaalassa on joku liskomies painostamassa lääkäriä että kun mummo kuoli sydäriin, että "tilastoi se koronaksi".

Älä hyvä ihminen usko tuollaista höpöä vaan käytä nyt ihmeessä niitä aivosolujasi.

On fakta, että Suomessakin koronapositiivisen henkilön menehtyessä 30 vrk kuluessa diagnoosin saamisesta, hänet kirjataan koronakuolleeksi, oli kuolinsyy sitten mikä tahansa. Näin tehtiin ainakin vielä joitain kuukausia sitten. Tämähän luonnollisesti vääristää kuolleisuuslukuja.

Mutta kun useimmat kuolevat sairaalassa, väitätkö etteivät lääkärit tiedä mihin kuolee ja miksi heitä on hoidettu?

Ja tiedäthän että meillä jos kuolinsyy ei selviä, asia tutkitaan. Tarvittaessa useamman kerran.

Etkö ymmärrä lukemaasi? Heidät on siis kirjattu koronakuolleiksi, vaikka olisi ilmiselvää myös lääkäreille, että kuolinsyy oli aivan jokin muu.

Muuta en tiedä mutta muistaakseni monisairaalle laitetaan kuolinsyyksi viimeisin diagnoosi. Oikaiskaa, jos teillä on paremmassa muistissa miten se oli.

Vierailija
216/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryssäbotit. Ei muuta.

Tämä. Nyt on todistettu kulkutautimyönteisen sivuston olevan lähtöisin Venäjältä.

Samasta paikasta tulee sonta palstalle.

Vierailija
217/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ?

Vierailija
218/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryssäbotit. Ei muuta.

Tämä. Nyt on todistettu kulkutautimyönteisen sivuston olevan lähtöisin Venäjältä.

Samasta paikasta tulee sonta palstalle.

Hyvä, että asia tuli selväksi. Nyt jokainen tietää miten suhtautua kulkutautimyönteisten kirjoituksiin.

Vierailija
219/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esitän vastakysymyksen.

Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.

Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.

Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?

Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.

Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.

Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?

P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.

Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla? 

Mutta miksi he menevät koulujen pihaan riehumaan?

Tämä juuri on sitä trollaamista ihan suoraan sanottuna. Esitetään kommentti, joka ei liity asiaan mitenkään mutta joka halventaa toista kirjoittajaa. Nyt ei ollut puhe koulujen pihoissa riehuvista ihmisistä, ainakaan minä en kirjoittanut koulujen pihoista vaan siitä mitä täällä kirjoitetaan, lol.

Otsikko: miksi haluatte estää TOISTEN ihmisten rokotukset. Ja vastausta odotetaan siihen, että MIKSI. Mutta ei tule kuin sekavaa höpinää.

Miten itse vastaisit väitteeseen, joka ei pidä paikkaansa? :D Monta kertaa sekin sanottu täällä.

Jollei väite sinun kohdallasi pidä paikkaansa, niin miksi vastaisit siihen mitenkään? Eihän koko kysymys ole silloin sinulle kohdistettu.

Se kuitenkin on ihan selkeä tosiasia, että täällä Suomessakin on ihmisiä, jotka nimenomaan haluavat estää toisten ihmisten rokotukset. Ymmärtääkseni aloituksen kysymyksenasettelu on kohdistettu heille. Sinä voit toki antaa kontribuutiosi keskusteluun koettamalla kertoa heidän syitään tai motiiveitaan, mutta siitä lienee turha suuttua, että sinulta itseltäsi ei varsinaisesti kysytty mitään.

Kyllä, vastasin esim. kysymykseen "miksi jotkut riehuvat koulun pihalla" ja sanoin että veikkaan sen johtuvan niistä vastuuvapautuslausekkeista, joita lapset laitetaan allekirjoittamaan.

Epäilen myös sitä, että kukaan on oikeasti nähnyt jonkun "riehumassa" yhtään missään, vaikka osalla ihmisistä olisikin heikompi itsehillintä mitä tulee heidän lapsiaan koskeviin asioihin.

Vierailija
220/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

COVID-19-virusinfektio on ainoa hyväksyttävä ja käytettävä termi tässä taudissa, erotuksena muista koronaviruksista.  COVID-19-virusinfektio voidaan merkitä vain peruskuolemansyyksi tai kuolemaan myötävaikuttaneeksi tekijäksi. Välivaiheen kuolemansyyksi tai välittömäksi kuolemansyyksi merkitään mahdolliset COVID-19-virusinfektion aiheuttamat komplikaatiot, joita ovat esim. keuhkokuume ja hengitysvajausoireyhtymä. COVID-19-virusinfektion aiheuttama elinmanifestaatio tulee merkitä kuolintodistukseen omana diagnoosinaan.

Lainattu THl:n sivuilta.

https://thl.fi/fi/palvelut-ja-asiointi/valtion-sosiaali-ja-terveydenhuo…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan