Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?

Vierailija
21.08.2021 |

Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.

Kommentit (615)

Vierailija
21/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama mitä muut ihmiset tekevät.

Kunhan saan omaa elämääni rauhassa ilman painostusta.

Tähän mennessä olen rokotepainostuksen takia luopunut mm. työstäni sairaanhoitajana.

Enemmän todellakin haittaa painostus ja manipulointi, kuin itse rokotteet.

Siskoni teki samoin. Irtisanoutui sairaanhoitajan työstä rokotepainostuksen takia

Vierailija
22/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan se ja sama, kunhan rokottamattomat eivät vaadi mitään rajoituksia.

Minä en ota rokotusta ja minun puolestani kaikki rajoitukset voi purkaa vaikka heti. Hallitus ja Avi niitä rajoituksia on laittaneet, eivät kansalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää irtisanoutuko vaan pitäkää oikeuksistanne kiinni.

Vierailija
24/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama mitä muut ihmiset tekevät.

Kunhan saan omaa elämääni rauhassa ilman painostusta.

Tähän mennessä olen rokotepainostuksen takia luopunut mm. työstäni sairaanhoitajana.

Enemmän todellakin haittaa painostus ja manipulointi, kuin itse rokotteet.

Siskoni teki samoin. Irtisanoutui sairaanhoitajan työstä rokotepainostuksen takia

Minä myös äänestin jaloillani.

T. Sh / 25v:n työkokemus traumapäivystyksessä ja teholla.

Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
25/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

"Oireeton sairastaja" voi ihan yhtä hyvin olla rokotettu. Johan se on havaittu, ettei rokote estä taudin leviämistä. Se ainoastaan lievittää oireita rokotteen ottaneella. Ajatusleikkinä voisi olla jopa niin, että rokotetut levittävät tautia tietämättään enemmän, koska rokote on lievittänyt/poistanut oireet niin että eivät tiedä kantavansa koronaa.

Vierailija
26/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en rokotetta ota, enkä puhu kenellekään mitään rokotteista enkä kysy rokotestatuksesta ja väitän, että valtaosa rokottamattomista toimii kuten minä.

Painostus rokotteen ottamiseksi on aivan järkyttävää ja rokotetut jaksavat udella ja kysellä ja painostaa. Joten asia on täysin päinvastoin kuin rokotefanaatikko ap väittää.

Anteeksi tunnetaanko me? Miksi väität minua rokotefanaatikoksi? En ota kantaa toisten henkilökohtaisiin päätöksiin suuntaan enkä toiseen.

Ap

Valheita ainakin levität.

Perustele väitteesi.

Ap

Maalaat aloituksessa kuvaa joka ei ole totta.

Perustele väitteesi.

Ap

Oletko paha vai vain tyhmä?

En käytä enää sekuntiakaan aikaani sinuun.

Vierailija
27/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en rokotetta ota, enkä puhu kenellekään mitään rokotteista enkä kysy rokotestatuksesta ja väitän, että valtaosa rokottamattomista toimii kuten minä.

Painostus rokotteen ottamiseksi on aivan järkyttävää ja rokotetut jaksavat udella ja kysellä ja painostaa. Joten asia on täysin päinvastoin kuin rokotefanaatikko ap väittää.

Anteeksi tunnetaanko me? Miksi väität minua rokotefanaatikoksi? En ota kantaa toisten henkilökohtaisiin päätöksiin suuntaan enkä toiseen.

Ap

Valheita ainakin levität.

Perustele väitteesi.

Ap

Maalaat aloituksessa kuvaa joka ei ole totta.

Perustele väitteesi.

Ap

Oletko paha vai vain tyhmä?

En käytä enää sekuntiakaan aikaani sinuun.

En kumpaakaan vaan hyvän keskustelun ja argumentoinnin ystävä.

Ap

Ei uskoisi. Papukaija pystyy samaan.

Vierailija
28/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan. En ole kertaakaan sanonut kenellekään, että älä ota rokotetta. Mulle on tärkeintä, että oma perhe, sisko perheineen ja läheisimmät ystävät eivät ota. Mutta heille ei olekaan tarvinnut sanoa mitään, ihan itse ovat asian päättäneet ja tietysti olen siitä iloinen. 

Muiden rokotusasiat eivät minua kiinnosta tippaakaan. Jos joku kokee hyväksi ottaa rokotteen, sen kun ottaa. Jos sairastuu siitä, niin sitten siinä käy niin. Jos kuolee siihen, niin sitten kuolee. Sama jos sairastuu johonkin sairauteen tai saa vaurioita lääkkeistä, ei kuulu minulle. Jokainen tekee omat valintansa ja elää niiden kanssa.

Samaa toivon ja odotan rokottautuneilta. 

Vierailija
29/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan se ja sama, kunhan rokottamattomat eivät vaadi mitään rajoituksia.

En vaadi yhden ainoaa rajoitusta enkä ylipäätään yhtään mitään muuta, kuin että saan tehdä omaa kehoani ja terveyttäni koskevan päätöksen itse ilman muiden painostusta ja vihaa. T. Rokottamaton

Ei kyse olekaan siitä. He ovat päättäneet levittää valheita, he levittävät valheita.

Vierailija
30/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se kuvitelma on lähtenyt liikkeelle, että rokottamattomat vaatisivat rajoituksien jatkamista maskin käyttöä yms? En ole kuullut, että kukaan, joka ei ota rokotetta sellaista vaatii. Ilomielin niistä ollaan valmiita luopumaan.

Vierailija
31/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä ihan oikeasti huolissani muista ihmisistä. Jotenkin luulin, että se on normaalia? 

Jos on lukenut puolentoista vuoden aikana niin sairasta materiaalia maailman "johtajista" ja heidän halustaan hallita maailmaa ja vähentää ihmisiä, ei voi tehdä muuta. Minä en yksinkertaisesti voinut tehdä muuta. 

Surin, kun ihmiset tulevat sen takia kohtaamaan liian aikaisen loppunsa (2-3vuoden sisällä). Kyllä jokaista normaalia ihmistä kylmää sellainen tieto, ja he tekevät kaikkensa että kukaan ei sitä ottaisi.

Huomasin kuitenkin, että työ on ollut ainakin osin turhaa. Olen luopunut ja siirtynyt seuraavaan vaiheeseen elämässä. Ymmärsin (monen avulla) että näin se on tarkoitettu ja sielutasolla valittu se tie.

Nyt keskityn luomaan uutta maailmaa, maailmaa, jossa ei rahalla ja ahneudella ja halulla kontrolloida ole enää sijaa. 

SINÄ luit jostain jotain ja uskot vailla perusteita sen olevan totta, joten nyt SINÄ oikeutat sen että painostat muita ja levität väärää tietoa?

Ja sitten vielä kuvittelet olevasi jotenkin muita parempi ihminen.

Huokaus.

Vierailija
32/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo senkin hullu jankuttaja! Ja kuka tätä trollia edes yläpeukuttaa??

Vierailija
34/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ottamassa rokotetta itselleni enkä lapsilleni. Minulle on aivan 100% samantekevää mitä muut tekevät, kunhan jättävät minut ja perheeni rauhaan.

Vierailija
35/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneet ihmiset pyrkivät vaikuttamaan toisiin, näkökulmasta riippumatta.

Suomen perustuslaki ei salli tämänkaltaista pakottamista, ei kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
36/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole ottanut rokotetta mutten ole kenenkään muun rokotusasioihin puuttunut. Sen sijaan minua painostetaan.

Sama täällä!

Vierailija
37/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..

Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.

Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.

Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.

Vierailija
38/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut asian nyt näin:

Ihmisiä on vain liikaa täällä pallolla. Meidän takiamme ryöstökalastetaan, pilataan maaperä torjunta-aineilla ja keinolannoitteilla, karjan laiduntaminen lisää maaperän eroosiota, metsiä hakataan kiihtyvään tahtiin, luonnonvaroja käytetään ennennäkemätöntä tahtia, eläimet kärsivät eläintehtaissa, vesistöt pilataan myrkyillä, muovilla, lääkejäämillä. On sotia, terrorismia, väkivaltaa, kidutusta, pedofiliaa. Ja vaikka mitä muuta. Toiset ihmiset heittävät ruokaa roskiin, samalla kun toiset kuolevat nälkään. Ihmiset ovat itsekkäitä, kylmiä, epäempaattisia ja he ovat kadottaneet ikiaikaisen yhteyden luontoon, itseensä ja Jumalaan (miten itse kukin Jumalan ymmärtääkään). Me emme toteuta sitä tehtävää, johon meidät on tarkoitettu. Olemme eksyneet kauan pois valon ja rakkauden polulta.

Äiti Maa ravistelee nyt pinnaltaan pahuutta pois. Hetken aikaa on todella pimeää, todella suuria vaikeuksia, kärsimystä, ahdistusta. Osa meistä selviää ja luo uudenlaisen elämäntavan. Valo ja rakkaus voittaa. Se näkee, ken elää. Ei siinä puhumiset auta, kukin valitsee itse kohtalonsa.

Niin kauniille kun puheesi kuulostikin niin tiedätkö mitä? Ei ole minun, henkilön täällä pienessä pohjoisen maassa jossa syntyvyyskin on pientä ja elämä aika ekologista, syyni jos etelässä ja idässä köyhät ja pölvästit lisääntyvät kuin rotat tuhoten kaiken ympärillään ja muualla maailmassa. Oletteko ikinä miettineet miksi melkein kaikki vakavat kulkutaudit saavat alkunsa aina jossain aasiassa? Joten turha kuule meitä syyllistää ylikansoittumisesta ja muusta pashkasta mitä nämä multimiljardi kansat aiheuttavat. 

Vierailija
39/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.

Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.

Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.

Vierailija
40/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä harhaluulot elävät, että vain rokottamattomat levittävät virusta. Taitaa olla niin, että haluamalla halutaan meuhkata.  

Juuri rokotetuthan sitä vasta levittävätkin kun valheellisesti luullaan piikin jälkeen että on kuivilla eikä mitään varotoimiakaan enää tehdä. Pärskitään vapaasti muita päin. Kumma myöskin kun eivät tajua että iso osa rokotetuista myöskin sairastaa koronan, ja sen rankemman tapauksen. 

Tämä on täyttä spekulaatiota vailla todisteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän