Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?

Vierailija
21.08.2021 |

Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.

Kommentit (615)

Vierailija
61/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama mitä muut ihmiset tekevät.

Kunhan saan omaa elämääni rauhassa ilman painostusta.

Tähän mennessä olen rokotepainostuksen takia luopunut mm. työstäni sairaanhoitajana.

Enemmän todellakin haittaa painostus ja manipulointi, kuin itse rokotteet.

Siskoni teki samoin. Irtisanoutui sairaanhoitajan työstä rokotepainostuksen takia

Tätähän ei saa ääneen sanoa, mutta jo puolet terveydenhoitohenkilökunnasta globaalisti vastustaa tätä nykymenoa. Heitä vain yritetään vaientaa.

Ja mihin tämä väitteesi perustuu?

Saksassa tehtyihin tutkimuksiin.

Voikos vielä epämääräisemmin vastata ?

Vierailija
62/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä olen rokotepainostuksen takia luopunut mm. työstäni sairaanhoitajana.

Siskoni teki samoin. Irtisanoutui sairaanhoitajan työstä rokotepainostuksen takia

Tätähän ei saa ääneen sanoa, mutta jo puolet terveydenhoitohenkilökunnasta globaalisti vastustaa tätä nykymenoa. Heitä vain yritetään vaientaa.

En tiedä mihin perustuu mutta meidän kuukkelianolaisten uskontunnustuksessa tää opetellaan ulkoo ja koska kaikki muutkin tätä hokee ja amerikassa kans nii mä hoen kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.

Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.

Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.

Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.

Oikea fakta rinnakkaismaailmassa ? Oikeassa maailmassa faasi kolme päättyi vuoden 2020 loppupuolella

Vierailija
64/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..

Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.

Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.

Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.

Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.

Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.

Oletko koskaan kuullut sellaisista lääkäreistä jotka ovat tutkijoita? Ja toki ovat koronapotilaita hoitavat lääkäritkin asiantuntevia sanomaan tähän aiheeseen mitä näkevät.

Ja jos kerran validi tieteellinen tieto on sulle niin tärkeää, laitapa lähde tuohon väitteeseesi T-soluista. Muuten valehtelet itse.

Vierailija
65/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota rokotusta, mutta minulle on ihan sama, ottavatko muut. Se asia ei kuulu minulle yhtään enempää kuin minun rokottamattomuuteni kenellekään muulle.

Vierailija
66/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minua kiinnostaisi muutenkin analysoida rokotuksen vastustajien toimintaa. Somekavereissani on useampia, jotka olivat ennen mukavia, tavallisia ihmisiä. Nyt heistä on tullut yhden asian ajajia ja sen lisäksi aivan käsittämättömän ilkeitä ihmisiä. He postaavat noin 10 rokotus/korona-aiheista postausta someen päivittäin, haukkuvat kaikkia jotka ovat eri mieltä ja raatelevat joukolla kappaleiksi jos joku eri mieltä oleva erehtyy kommentoimaan. Katsoin juuri kauhuissani, kun joku vanhempi ihminen oli kommentoinut tällaisen fanaatikon postausta, ja iso lauma rokotevastaisia kertyi ilkkumaan, pilkkaamaan ja v-tuilemaan tälle mummolle. Pahaa teki. 

Ymmärrän sen, että keskustelu voi turhauttaa jos lähes kaikki muut ovat eri mieltä. Mutta jos oikeasti haluaisi tuoda omaa näkökulmaansa esiin, tuo olisi vihoviimeinen keino. Nämä eivät yleensä edes asiallisesti kysyttäessä kerro mielipidettään, kaikki kommentointi on jotain ihmeellistä ilkkumista. Kysyttäessä saa kehotuksen tutkia itse tai sitten epämääräisiä linkkejä, joissa yleensä ei käsitellä lainkaan puheena olevaa aihetta.

Onko jollakin teoriaa, mikä saa ihmisen toimimaan näin, jos takana on oikeasti aito vilpitön halu jakaa tietoa ja auttaa toisia? Ja jos aitoa vilpitöntä halua ei ole, niin mikä tätä touhua sitten ajaa?

En ole törmännyt mihinkään vastaavaan rokotemyönteiseen toimintaan. 

Minä uskon että kaikkein radikaaleimpien ja fanaattisimpien antivaxxer-möyhöttäjien joukossa on ihan suorastaan psykoosissa olevia, tahdonvastaisen mielisairaalahoidon tarpeessa olevia ihmisiä. Ei kukaan mieleltään terve ja realiteeteissa oleva ihminen levittele salaliittoteorioita mikrosiruista yms pitkin nettiä, ahdistele eri mieltä olevia ja tunkeudu kouluihin yms! Nämä ilmiöt tuovat ilmi hyvin sen, kuinka paljon tässäkin maassa on vailla mitään hoitokontaktia täysin vailla todellisuudentajua (psykoosissa tai lähellä sitä) eläviä kansalaisia...ennen pitkään he käyvät vaarallisiksi aivan sivullisillekin.

Osa porukasta toimii poliittisista syistä. Tukevat vieraan vallan pyrkimystä aiheuttaa Suomeen epäjärjestystä. Sad but true.

Jos vähänkin oikeasti olet tuota mieltä, niin olet aika sekaisin. Kaikella kunnioituksella. Mitä somessa nyt vilistää näitä äänekkäitä kriittisiä, niin vaikea nähdä niiden saavan mitään tukea ulkovalloilta. Enemmän tarvisivat mielenterveyspalveluita aivan kuten sinäkin, mutta koronan ja rajoitusten vuoksi palvelut taitavat olla ylikuormitettuja. Nyt ketkuhallitus vielä perui aiemmat lupaukset kaikista koronakustannusten korvaamisesta. Joten kaikki höynähtäneet joutuvat odottomaan apua vielä pidempään, jos nyt ymmärtävät edes tarvitsevansa apua.

Vierailija
67/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esitän vastakysymyksen.

Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.

Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.

Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?

Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.

Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.

Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?

P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.

Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla? 

Mutta miksi he menevät koulujen pihaan riehumaan?

Vierailija
68/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..

Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.

Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.

Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.

Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.

Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.

Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ? 

Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.

Vaimo kävi vasta-aineseurannassa juuri, kakkospiikki toukokuussa, viitearvo >15, vaimon tulos yli 150

Vierailija
69/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?

Ivermektiini tehoaa koronaan todistetusti. Hopeavesihuuhaalla ei taas ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Eri

Vierailija
70/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ei se ole noille rokotevastaisille henkilökohtaisesti tärkeä.

Paskat he siitä loppujen lopuksi välittävät.

He vaan kuuluvat tiettyyn joukkoon, tiettyyn ryhmään, jonka agendaa he ajavat.

Heille tärkeintä on se, että he muka kuuluvat johonkin, ovat samanmielisiä muiden kanssa.

Ja että noudattavat kaikkea sitä ohjeistusta, jota suomalainen tuollaisen ryhmän pää jehu ajaa.

Nämä ryhmät tulevat aina ulkomailta ja Suomessa ne saavat tietyissä suuren kannatuksen tietyissä piireissä.

Etenkin kannatusta on kaikissa pienissä marginaali ryhmissä, joihin kuuluu tosi paljon tietyillä tavoilla yhteskunnasta irtautuneita, suoraan sanottuna luusereita.

Jotka ainoastaan vastustavat kaikkea mitä normaali yhteiskunta ajaa toimiakseen kunnolla.

Osa näistä pelkää kuollakseen kaikkia tauteja, yms.  Mutta kuuluakseen ryhmään he jatkuvasti postailevat mm. rokotevastaisuutta, sun muita salaliitto teorioita.

Osa noista tarkoituksella tiettyjä valtioita vastaan tehtyä manipulointia, mikä todellisuudessa tarkoittaa sitä, ko. valtiota yritetään kokonaisuutena heikentää

Vierailija
71/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.

Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.

Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.

Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.

Oikea fakta rinnakkaismaailmassa ? Oikeassa maailmassa faasi kolme päättyi vuoden 2020 loppupuolella

Ei. Ihan tässä juuri nyt maailmassa. Se, että sinä kiellät lääketieteen metodit, ei muuta mitään. Testi kestää vuoteen 2023, hyväksyt tai et. Tietoa löytyy, jos sitä viitsii hakea.

Sinä (ellet ole Mikael K) sen kummemmin minäkään emme tiedä lääketieteen metodiikasta sen enempää kuin sika satelliitista eli juurikin sen, mitä meille kerrotaan 

Vierailija
72/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden vastustajilla on hysteerinen vimma, estää muita ihmisiä ottamasta rokotteita.

Rokotteiden vastustajat ovat haudan kaivajia.

Tahtovat tuupata ihmisiä junan alle.

Vierailija
73/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neuvoliitossakin tehtiin kyselyä että onko ainoa oikea tie kommunismi, ni kaikki vasta kyllä

Vierailija
74/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?

Ivermektiini tehoaa koronaan todistetusti. Hopeavesihuuhaalla ei taas ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Eri

Tästä on yhtä vähän todisteita kuin hopeavedestä

Vierailija
75/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ? 

Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.

Vaimo kävi vasta-aineseurannassa juuri, kakkospiikki toukokuussa, viitearvo >15, vaimon tulos yli 150

Toukokuusta on 3kk, kokeilkaapa vaikkapa ensi talvena. Teho laskee rajusti n. 6 kk aikana, se on nähty esim. Israelissa.

Vierailija
76/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman populaatio vähenee, piikki aiheuttaa sterilisaatiota.

https://injektiopiikki.com/2021/08/17/paljastaako-rokotteen-tuoteselost…

Webbisaitin teko on todellakin liian helppoa kun tämäkin on sellaisen saanut aikaiseksi. Kumma kun ei kokeellineninjektio.disinfo

Vierailija
77/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toukokuusta on 3kk, kokeilkaapa vaikkapa ensi talvena. Teho laskee rajusti n. 6 kk aikana, se on nähty esim. Israelissa.

Minä tulen saamaan seurantainfon sattuneesta syystä, sinä et. Meillä ei ole Israelin tietoja, voit vain arvailla. Toisekseen, mitä väliä jos joutuu ottamaan tehosteen

Vierailija
78/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neuvoliitossakin tehtiin kyselyä että onko ainoa oikea tie kommunismi, ni kaikki vasta kyllä

Saksa on länsimainen demokratia, jossa ihmisillä on ilmaisunvapaus.

Vierailija
79/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari pikkiiä otettu ja ainoo oire ollu masennus ku kattoo teinejä riuhumassa väkijoukoissa ilman rokotteita

Vierailija
80/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/s

Eri

Tästä on yhtä vähän todisteita kuin hopeavedestä

Vale. Ivermektiinistä on tehty laajoja tutkimuksia sekä Brasiliassa että Intiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi