Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?
Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.
Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.
Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..
Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.
Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.
Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minua kiinnostaisi muutenkin analysoida rokotuksen vastustajien toimintaa. Somekavereissani on useampia, jotka olivat ennen mukavia, tavallisia ihmisiä. Nyt heistä on tullut yhden asian ajajia ja sen lisäksi aivan käsittämättömän ilkeitä ihmisiä. He postaavat noin 10 rokotus/korona-aiheista postausta someen päivittäin, haukkuvat kaikkia jotka ovat eri mieltä ja raatelevat joukolla kappaleiksi jos joku eri mieltä oleva erehtyy kommentoimaan. Katsoin juuri kauhuissani, kun joku vanhempi ihminen oli kommentoinut tällaisen fanaatikon postausta, ja iso lauma rokotevastaisia kertyi ilkkumaan, pilkkaamaan ja v-tuilemaan tälle mummolle. Pahaa teki.
Ymmärrän sen, että keskustelu voi turhauttaa jos lähes kaikki muut ovat eri mieltä. Mutta jos oikeasti haluaisi tuoda omaa näkökulmaansa esiin, tuo olisi vihoviimeinen keino. Nämä eivät yleensä edes asiallisesti kysyttäessä kerro mielipidettään, kaikki kommentointi on jotain ihmeellistä ilkkumista. Kysyttäessä saa kehotuksen tutkia itse tai sitten epämääräisiä linkkejä, joissa yleensä ei käsitellä lainkaan puheena olevaa aihetta.
Onko jollakin teoriaa, mikä saa ihmisen toimimaan näin, jos takana on oikeasti aito vilpitön halu jakaa tietoa ja auttaa toisia? Ja jos aitoa vilpitöntä halua ei ole, niin mikä tätä touhua sitten ajaa?
En ole törmännyt mihinkään vastaavaan rokotemyönteiseen toimintaan.
Suosittelen, että luet esim tältä palstalta rokote keskusteluja huomaat aika nopeasti, että tilanne on täysin päinvastainen.
Totta, että tällä palstalla myös rokotevastaisia haukutaan, samoin kuin rokotemyönteisiä. Tämä palsta on negatiivisuuden keskus, täällä haukutaan kaikkia.
Mutta esimerkiksi fb:ssa kukaan rokotemyönteinen tuttuni ei postaa 10 rokotteisiin liittyvää postausta päivässä, ei kokoa nettiarmeijaa joka ryntäisi kommentoimaan ja ilkeilemään heti jos joku kommentoisi rokotteita epäilevästi, eivät lähettele vääristeleviä linkkejä, eivät rieku, vittuile ja hauku. Saati että lähtisivät koulujen pihoille uhkailemaan lapsia ottamaan rokotuksen. Yhdellekään tuntemalleni ihmiselle rokotemyönteisyys ei ole läpi elämän tunkeva asia, mutta jokainen tuntemani rokotevastainen tuntuu unohtaneen kaikki muut asiat elämästään ja keskustelunaiheita on enää tasan yksi.
Miksi seuraat tuollaisia ihmisiä facessa? Minä lopetan sellaisten ihmisten seuraamisen, jotka käyttäytyvät mielestäni hölmösti. Montakin kaveria on jo poistunut kaverilistaltani, kun ovat rokotetta joka välissä mainostaneet ja haukkuneet ihmisiä, jotka eivät rokotetta ota. Kyllä heitä todellakin on ja paljon. Itse en missään yritä painostaa ketään mihinkään, jokainen tehköön valintansa.
En poista ihmisiä elämästäni tai somekavereistani mielipiteiden vuoksi. Se juuri on kahtiajakautumista, mitä vastustan viimeiseen asti. En halua olla "kuplassa" missään asiassa, vaan minua kiinnostaa myös eri tavalla ajattelevien ajatukset. Toki olen huolissani, koska monenkaan kanssa ei enää voi keskustella mistään muusta, eikä oikeastaan rokotteistakaan, koska kuten kerroin, heidän kommentointinsa on kaikille eri tavoin ajatteleville aivan äärimmäisen ilkeää.
Kontakteja minulla on fb:ssa useampi tuhat. Yhdenkään rokotemyönteisen en ole nähnyt käyttäytyvän näin. Lähinnä heidän rokotteisiin liittyvät postauksensa on ollut kuva rokotteen ottamisesta, siinä kaikki. Sitten he siirtyvät muihin puheenaiheisiin. Ei puhettakaan, että kukaan heistä postaisi pelkästään rokotteisiin liittyvää asiaa, toisin ajattelevia haukkuvin saatesanoin ja kommentein. Ei, tällaista en tosiaan ole nähnyt vaikka kaikenlaisia tyyppejä tuohon kontaktimäärään mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoinhan se on rokotteesta kieltäytyjiä uhkaillaan väkivallalla, juhlitaan etukäteen ja toivotaan vakavaa sairastumista. Rokotteesta kieltäytyjiä ei saa hoitaa enää millään tavalla, vaikka sairaus olisi jotain muuta kuin korona yms lista on loputon.
Haluaisin tarttua tähän, kun kirjoitat että rokotteesta kieltäytyjiä ei saa hoitaa niin tarkoitatko nyt kokemuksia terveydenhuollossa vai näitä fasisitisia mielipiteitä keskustelupalstoilla, joiden mukaan rokottamattomia ei pitäisi hoitaa? Kiinnostaisi vaan kuulla selvennys tähän, kun nämä puheet siitä, että rokottamattomia ei saisi hoitaa ovat niin hurjia.
pelkää jos kaikki rokotetut menee mullan alle ni ei o kelle todistella valintaansa
Koska koronaa ei ole ja rokotus on salaliitto.
(sarc)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ottamassa rokotetta itselleni enkä lapsilleni. Minulle on aivan 100% samantekevää mitä muut tekevät, kunhan jättävät minut ja perheeni rauhaan.
Kevyet mullat, hirveesti hymiöitä, sydämiä ja yhteenliitettyjä käsiä
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.
Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Koska koronaa ei ole ja rokotus on salaliitto.
(sarc)
toivottavasti rokotepassit yleistyy taloyhtiön oviin ettei nää pääse makkareistaan ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen kyllä ihan oikeasti huolissani muista ihmisistä. Jotenkin luulin, että se on normaalia?
Jos on lukenut puolentoista vuoden aikana niin sairasta materiaalia maailman "johtajista" ja heidän halustaan hallita maailmaa ja vähentää ihmisiä, ei voi tehdä muuta. Minä en yksinkertaisesti voinut tehdä muuta.
Surin, kun ihmiset tulevat sen takia kohtaamaan liian aikaisen loppunsa (2-3vuoden sisällä). Kyllä jokaista normaalia ihmistä kylmää sellainen tieto, ja he tekevät kaikkensa että kukaan ei sitä ottaisi.
Huomasin kuitenkin, että työ on ollut ainakin osin turhaa. Olen luopunut ja siirtynyt seuraavaan vaiheeseen elämässä. Ymmärsin (monen avulla) että näin se on tarkoitettu ja sielutasolla valittu se tie.
Nyt keskityn luomaan uutta maailmaa, maailmaa, jossa ei rahalla ja ahneudella ja halulla kontrolloida ole enää sijaa.
Sitten kun me rokotetut olemme kuolleet niin millainen luulet maailman olevan? Ettekö te muutama hassu rokottamaton ole aika tossun ala kun olette ainoat eloonjääneet eliitin kanssa? Veikkaanpa että eliitti käyttää teitä suorastaan orjinaan ja luultavasti tuottaa teillä lapsia ar´drenokromin tarpeisiinsa. Hehe.
Plus että afgaanit tulevat tänne (hehän ovat lähes kaikki rokottamattomia) ja pakottavat miehet palvelijoiksi ja naiset jalkavaimoiksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minua kiinnostaisi muutenkin analysoida rokotuksen vastustajien toimintaa. Somekavereissani on useampia, jotka olivat ennen mukavia, tavallisia ihmisiä. Nyt heistä on tullut yhden asian ajajia ja sen lisäksi aivan käsittämättömän ilkeitä ihmisiä. He postaavat noin 10 rokotus/korona-aiheista postausta someen päivittäin, haukkuvat kaikkia jotka ovat eri mieltä ja raatelevat joukolla kappaleiksi jos joku eri mieltä oleva erehtyy kommentoimaan. Katsoin juuri kauhuissani, kun joku vanhempi ihminen oli kommentoinut tällaisen fanaatikon postausta, ja iso lauma rokotevastaisia kertyi ilkkumaan, pilkkaamaan ja v-tuilemaan tälle mummolle. Pahaa teki.
Ymmärrän sen, että keskustelu voi turhauttaa jos lähes kaikki muut ovat eri mieltä. Mutta jos oikeasti haluaisi tuoda omaa näkökulmaansa esiin, tuo olisi vihoviimeinen keino. Nämä eivät yleensä edes asiallisesti kysyttäessä kerro mielipidettään, kaikki kommentointi on jotain ihmeellistä ilkkumista. Kysyttäessä saa kehotuksen tutkia itse tai sitten epämääräisiä linkkejä, joissa yleensä ei käsitellä lainkaan puheena olevaa aihetta.
Onko jollakin teoriaa, mikä saa ihmisen toimimaan näin, jos takana on oikeasti aito vilpitön halu jakaa tietoa ja auttaa toisia? Ja jos aitoa vilpitöntä halua ei ole, niin mikä tätä touhua sitten ajaa?
Minä uskon että kaikkein radikaaleimpien ja fanaattisimpien antivaxxer-möyhöttäjien joukossa on ihan suorastaan psykoosissa olevia, tahdonvastaisen mielisairaalahoidon tarpeessa olevia ihmisiä. Ei kukaan mieleltään terve ja realiteeteissa oleva ihminen levittele salaliittoteorioita mikrosiruista yms pitkin nettiä, ahdistele eri mieltä olevia ja tunkeudu kouluihin yms! Nämä ilmiöt tuovat ilmi hyvin sen, kuinka paljon tässäkin maassa on vailla mitään hoitokontaktia täysin vailla todellisuudentajua (psykoosissa tai lähellä sitä) eläviä kansalaisia...ennen pitkään he käyvät vaarallisiksi aivan sivullisillekin.
Osa porukasta toimii poliittisista syistä. Tukevat vieraan vallan pyrkimystä aiheuttaa Suomeen epäjärjestystä. Sad but true.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama mitä muut ihmiset tekevät.
Kunhan saan omaa elämääni rauhassa ilman painostusta.
Tähän mennessä olen rokotepainostuksen takia luopunut mm. työstäni sairaanhoitajana.
Enemmän todellakin haittaa painostus ja manipulointi, kuin itse rokotteet.Siskoni teki samoin. Irtisanoutui sairaanhoitajan työstä rokotepainostuksen takia
Tätähän ei saa ääneen sanoa, mutta jo puolet terveydenhoitohenkilökunnasta globaalisti vastustaa tätä nykymenoa. Heitä vain yritetään vaientaa.
Joo, tää on ihan totta! Munkin sisko ja kaveri on sairaanhoitajina ja niitäkin koko ajan yritetään vaientaa ja painostaa. Niitten pitää salassa supistä näitä rokotevastaisia juttuja ja jakaa linkkejä sivustoille ja silti on joku koko ajan kiusaamassa ja rokotetut syö paremmat pullat kahvitauolla. Ja sitten ihmiset juttelee rokotuksista ihan mukamas normaalilla äänellä, vaikka kaikki näkee, että ne kohta kaatuu kuolleena maahan ja lapsensakin aikovat uhrata eliitin tahdosta, nuo lampaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.
Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.
Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.
Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.
Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....
Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä olen rokotepainostuksen takia luopunut mm. työstäni sairaanhoitajana.
Enemmän todellakin haittaa painostus ja manipulointi, kuin itse rokotteet.Siskoni teki samoin. Irtisanoutui sairaanhoitajan työstä rokotepainostuksen takia
Tätähän ei saa ääneen sanoa, mutta jo puolet terveydenhoitohenkilökunnasta globaalisti vastustaa tätä nykymenoa. Heitä vain yritetään vaientaa.
Ja mihin tämä väitteesi perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse.
Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.
/s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.
Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.
Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.
Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.
Onks tää jostain MV-lehden "faktaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että kaikkein radikaaleimpien ja fanaattisimpien antivaxxer-möyhöttäjien joukossa on ihan suorastaan psykoosissa olevia, tahdonvastaisen mielisairaalahoidon tarpeessa olevia ihmisiä. Ei kukaan mieleltään terve ja realiteeteissa oleva ihminen levittele salaliittoteorioita mikrosiruista yms pitkin nettiä, ahdistele eri mieltä olevia ja tunkeudu kouluihin yms! Nämä ilmiöt tuovat ilmi hyvin sen, kuinka paljon tässäkin maassa on vailla mitään hoitokontaktia täysin vailla todellisuudentajua (psykoosissa tai lähellä sitä) eläviä kansalaisia...ennen pitkään he käyvät vaarallisiksi aivan sivullisillekin.
Osa porukasta toimii poliittisista syistä. Tukevat vieraan vallan pyrkimystä aiheuttaa Suomeen epäjärjestystä. Sad but true.
Tuollainen ulkoisten uhkakuvien ja pelon viljely on juuri tyypillistä fasistisille hallinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin tämä väitteesi perustuu?
Saksassa tehtyihin tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.
Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.
Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.
Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..
Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.
Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.
Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.
Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.
Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse.
Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.
/s
Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.
Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?
Niin paksulta kuulosti, että mahtaako olla suoraa valhetta :D olisiko sekään enää ihme.