Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koronarokotuksen vastustajille on niin tärkeää, että muut ihmiset eivät ota rokotusta?

Vierailija
21.08.2021 |

Hehän saavat valita vapaasti omasta puolestaan. Miksi he eivät halua sallia muille samaa oikeutta? Sitä ihmettelen.

Kommentit (615)

Vierailija
81/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden vastustajia ei näytä yhtään kiinnostavan niiden ihmisten auttaminen, jotka ovat ihan oikeasti avun tarpeessa.

Vierailija
82/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

Aivan niin, ihan randomisti vaan yli 4 miljoonaa ihmistä delannu, just joo.

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?

Ivermektiini tehoaa koronaan todistetusti. Hopeavesihuuhaalla ei taas ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Eri

Tästä on yhtä vähän todisteita kuin hopeavedestä

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8088823/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esitän vastakysymyksen.

Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.

Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.

Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?

Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.

Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.

Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?

P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.

Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla? 

Mutta miksi he menevät koulujen pihaan riehumaan?

Tämä juuri on sitä trollaamista ihan suoraan sanottuna. Esitetään kommentti, joka ei liity asiaan mitenkään mutta joka halventaa toista kirjoittajaa. Nyt ei ollut puhe koulujen pihoissa riehuvista ihmisistä, ainakaan minä en kirjoittanut koulujen pihoista vaan siitä mitä täällä kirjoitetaan, lol.

Otsikko: miksi haluatte estää TOISTEN ihmisten rokotukset. Ja vastausta odotetaan siihen, että MIKSI. Mutta ei tule kuin sekavaa höpinää.

Vierailija
84/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä yritä. Mulle on se ja sama, jos rokotettu sairastuu ja kuolee. Itsehän ne piikille kävelee, ei siinä ole mitään säälimistä. Lasten puolesta harmittaa, mutta eihän sille mitään voi. Siis jos näin käy. Lähivuodet näyttää mitä tapahtuu. Suuria mullistuksen aikojahan nyt eletään, se nyt kai on kaikille selvää ja ettei tässä ole mistään kuolettavasta pandemiasta kyse

/s

Kuinka monta ihmistä luulet vuodessa kuolevan maailmassa? Neljä miljoonaa ei ole kuollut koronaan, neljän miljoonan ihmisen kuolinsyyksi on määritelty korona, monesti väärin ja usein painostuksen alaisena. Suurin osa koronakuolemista on myös johtunut väärästä hoidosta, ei taudista.

Ja jos sinä olisit määrittänyt oikean (ivermektiini- tai hopeavesi-)hoidon, kaikki olisivat pelastuneet ?

Ivermektiini tehoaa koronaan todistetusti. Hopeavesihuuhaalla ei taas ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Eri

Vale. Ivermektiinistä on tehty laajoja tutkimuksia sekä Brasiliassa että Intiassa.

Jep jep, miksiköhän tiedeyhteisö (lukuunottamatta follarien "tiedeyhteisöä") ole ottanut laajemmin matolääkettä käyttöön ?

Vierailija
85/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaa uskomus siihen, että oma näkemys on ainoa oikea totuus. Ja sillä koitetaan "pelastaa" muutkin. Ihan kuten muutama vuosi sitten karppaajatkin toitottivat omaa ruokavaliotaan ainoana oikeana. Ei auttanut, vaikka heille kertoi, että koko elämänsä perunaa ja puuroja syönyt 90-vuotias oli edelleen kokopäiväisesti työelämässä. Hiilihydraatit olivat tappavia ja mitään muuta ei haluttu edes nähdä. 

On jokaisen oma asia, ottaako rokotteen vai ei. Mutta jos ei ota, ei voi vaatia muita pitämään turvavälejä tai käyttämään maskia. Jos edelleen pelkää tartuntaa, käyttäköön sitten itseään suojaavia suojaimia (ffp2/ffp3). Suurin osa rokotevastaisista ei tosin taida vaatia turvavälejä eikä maskejakaan vaan haluavat - kuten minäkin kahdesti rokotettuna - että kaikki loputkin rajoitukset ja viralliset suositukset poistetaan. 

Vierailija
86/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.

Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.

Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.

Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.

Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....

Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa

Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on  rokotettuja.

4:s aalto menossa.

Vierailija
87/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/s

En olisi tappanut ihmisiä aktiivisesti Remdesivir-hoidolla ja kytkemällä heitä bulkkina ostettuihin hengityskoneisiin, jotka estivät keuhkoja toimimasta luonnollisesti. Varsinkin Yhdysvalloissa ihmisiä tulee vielä joutumaan vankilaan 400 000 ihmisen murhista.

Vierailija
88/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotuksen ottaneet useassa viestiketjussa yhtäaikaa painostavat kaikkia ottamaan rokotuksen? Ja heidän painostuksensa on lapsellista solvaamista, mikä ei todellakaan kannusta keskusteluun, saatika rokotuksen ottamiseen.

Minä en ole nähnyt yhtäkään kommenttiketjua, missä rokottamattomat yrittäisivät painostaa ihmisiä olemaan ottamatta rokotusta.

Minä en ota rokotusta ja sen päätöksen olen itse tehnyt, en kenenkään painostuksesta. Miksi se ei riitä?

Toivon asiallista vastausta, mikä tarkoittaa sivistynyttä kielenkäyttöä, siis ei sitä osoittelevaa solvausta, millä rokotteenpuolustajat yleensä pilaavat argumenttinsa.

Mutta, kuten olen aiemminkin sanonut, kun tämä kliininen testi loppuu 2023, me kaikki tiedämme toimiiko rokotus, tai onko sillä sivuvaikutuksia. Kun me kaikki tiedämme nämä asiat, voimme palata aiheeseen, sitä ennen asiasta on turha puhua.

Rokotevastustajia on vain vähän, mutta he tukkivat valehteluviesteillään jokaikisen koronaa käsittelevän viestiketjun. Sekö on asiallista?

P.S. Vuoteen 2023 odottaminen on myöhäistä. Sitä ennen korona ottaa mittaa kehostasi, mahdollisesti monta kertaa.

Mitä väität ei kyllä ainakaan tällä palstalla näyttäisi pitävän paikkaansa. Mielestäni äänekkäimmät ja aggressiivisimmat öykkärit ovat nämä ihmisiä 'rokotevastaisiksi' leimaavat ilmiselvät trollit tai sellaisina käytetyt henkilöt. Jokainen, joka lukee näitä koronaketjuja voi sen itse havaita. Tämän ketjun avaus jo on riitaa haastava ja provokatiivinen. Mitään tarkoitusta ei ainakaan ole saada ihmisiä ottamaan rokotteita tällaisilla jutuilla, joten mikä on tarkoitus? Mikä mahtaa olla? 

Rokotevastaiset valehtelevat ja massapostaavat. He lähettävät valesivustojen linkkejä uudestaan ja uudestaan, tulkitsevat tietoa tahallaan väärin, jakavat samaa viestiä kymmeniä kertoja, herättävät perusteetonta pelkoa valheellisilla tarinoilla.

Rokotevastustajat saavat postauksillaan jotkut ihmiset uskomaan valeisiin. Jotkut ihmiset jättävät näiden valeiden takia rokotteen ottamatta. Jotkut ihmiset sairastuvat ja kuolevat sen takia.

Ei paljon kiinnosta, onko postauksessa ollut kiltti sävy vai ei, jos se aiheuttaa turhia kuolemia.

Joo, on sellaisiakin 'rokotevastustajia' ja postauksia ja sellaisia on somessa levitetty. Niitä vastaan ainoa keino on osata ajatella omilla aivoillaan ja opettaa sama lapsillensa, kyky kriittiseen ajatteluun. Siihen ei opita uskomalla kaikkea mitä mediassa sanotaan tai uskomalla, että enemmistön mielipide on aina oikea. Tai ylipäänsä uskomalla, että olisi yhtä ainoaa oikeaa mielipidettä missään asiassa. Tai uskomalla, että viranomaiset ovat aina oikeassa.

Kuitenkin, kun selaan näitä koronakeskusteluja täällä, niin niissä tunnutaan hyökkäävään kaikkea rokotteen ottamista epäröintiä ilmaisevaa kohtaan, rokotteen tehoa kyseenalaistavaa kohtaan yms., eikä vain rokotteen osalta, vaan kaiken asiaan liittyvän osalta mm. koskien keskustelua viruksen alkuperästä yms. Olennaista on se vastakkainasettelu ihan selvästi. Trollaamisesta tuntuisi olevan kysymys ja sellaiselta vaikuttaa tämänkin ketjun aloittajan kysymys. Jos se ei ole aloittajan motivaatio, niin onko sitten kyse siitä, että hän ei vaan ymmärrä yllyttävänsä riitaa?

Aloittajan kysymys kuitenkaan ei kutsu keskusteluun vaan lynkkaamiseen.

Ei mielipiteenvaihto ja avoin pohdinta tai keskustelu asioista ketään tapa vaan sellainen kuuluu avoimeen demokraattiseen yhteiskuntaan, jonka täytyy kestää kritiikkiä ja pyrkiä transparenssiin. Sillä pidetään yhteiskunnassa rauha, joka on länsimaisen yhteiskunnan peruspilari. Sellaiseen ei kuulu vihapuhe tai muukaan ihmisten yllyttäminen toistensa kimppuun.

Sättiminen, painostaminen ja leimaaminen, puhumattakaan kaikenlaisista faisistisista vaatimuksista liittyen 'rokottamattomiin'. Se on aivan seinähullua. On ymmärrettävää, että joku epäröi rokotteen ottamista tai ei halua sitä ottaa ja ilmaisee mielipiteensä, aivan yhtä ymmärrettävää kuin se, että jollekin se on päivänselvää että rokote otetaan ja ilmaisee mielipiteensä siitä. 

Miksi haluatte estää  muiden rokottamisen?

Vierailija
89/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..

Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.

Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.

Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.

Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.

Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.

Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ? 

Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.

Vaimo kävi vasta-aineseurannassa juuri, kakkospiikki toukokuussa, viitearvo >15, vaimon tulos yli 150

Toukokuusta on 3kk, kokeilkaapa vaikkapa ensi talvena. Teho laskee rajusti n. 6 kk aikana, se on nähty esim. Israelissa.

Minä tulen saamaan seurantainfon sattuneesta syystä, sinä et. Meillä ei ole Israelin tietoja, voit vain arvailla. Toisekseen, mitä väliä jos joutuu ottamaan tehosteen

Israelin dataa rokotteiden tehon heikentymisestä löytää kun viitsii vähän googlata.

Miksi haluatte estää toisten rokottamisen?

Vierailija
90/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta kenenkään rokotteet tai rokottamattomuus. Itse en ota eivätkä lapsenikaan halua ottaa, muut voivat tehdä mitä itse haluavat. Ihan sama mulle. Enemmän tuntuu rokotettuja kiinnostavan muiden päätökset.

Sikäli kiinnostaa, koska rokottamattomien takia tautia ei  saada voitettua ja sillä on paremmat mahdollisuudet mutatoitua uusiksi kurjiksi varianteiksi.

Oireeton sairastaja voi tartuttaa monia ja jopa aiheuttaa kuoleman jollekulle, joka ei ole saanut rokotetta tai ei voi sitä terveydellisistä syistä ottaa.

Miksi juuri rokottamattomien vuoksi tauti mutatoituisi? CDC:n mukaan noin kolmasosalla ihmisistä on jo aiempien koronavirusten pohjalta immuniteettia tätä nykyistä koronavirusta vastaan. Sen ansiosta elimistö torjuu uuden viruksen jo ennenkin se ehtii levitä kehossa, eikä oireita tule, viruskuorma kehossa ei kasva..

Oireeton rokotettu sairastaja levittää sitä tautia ihan samalla tavalla kuin rokottamatonkin oireeton ihminen.

Ei mene ihan noin. Koska rokottamaton saa todennäköisemmin tartunnan, on pidempään tarttuava ja sairastaa todennäköisemmin vakavaa tautimuotoa (jossa suurempi viruskuorma), ja rokottamattomissa on myös enemmän väkeä joka ei noudata mitään turvavälejä sun muuta, niin aika selkeää on että valtaosa tartunnoista tulee juuri rokottamattomilta.

Eli et tunnusta sitä tutkimustulosta, että kolmasosa väestöstä on jo luonnostaan immuuni koronalle? Nyt oletetaan että kaikki rokottamattomat sairastuvat. Se nyt vain ei pidä,paikkaansa. Monissa perheissä yksi perheenjäsen on sairastanut, mutta toiset eivät.

Lääkärit ovat selvästi sanoneet, että varmasti kaikki rokottamattomat sairastuvat. Lisäksi unohdat sen että kun on tutkittu taudin sairastamisen antamaa immuniteettiä, se vaihtelee paljon useasta eri syystä, mutta saattaa olla niinkin lyhyt kuin 5-6 kuukautta. Eli jos sairastit koronan helmikuussa, nyt voi immuniteetti alkaa olla jo vähissä eli sairastut pian uudestaan.

Lääkärit tai edes ylilääkärit eivät ole tutkijoita, joten on aivan sama, mitä he sössöttävät. Tutkimuksissa on havaittu, että 34 % ihmisistä on luonnollinen T-soluimmuniteetti covidia vastaan. Tämän lisäksi toiset 30 % ovat kehittäneet immuniteetin viimeisen puolentoista vuoden aikana. Eli päälle 60 % on immuuni taudille. Jokainen, joka kertoo sinulle jotain muuta, VALEHTELEE. Mieti itseksesi miksi.

Oletko koskaan kuullut sellaisista lääkäreistä jotka ovat tutkijoita? Ja toki ovat koronapotilaita hoitavat lääkäritkin asiantuntevia sanomaan tähän aiheeseen mitä näkevät.

Ja jos kerran validi tieteellinen tieto on sulle niin tärkeää, laitapa lähde tuohon väitteeseesi T-soluista. Muuten valehtelet itse.

Olen. Heihin viitataan termillä "tutkija".

https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/lasting-immunity-f…

https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/antibodies-t-cells…

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32668444/

https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/lasting-immunity-f…

Kuinka monta lähdettä riittää? Löydät varmaan itse googlesta niitä lisää. Tämä on siis ihan aitoa tutkimustulosta.

Vierailija
91/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.

Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.

Pysytäänpä nyt oikeassa totuudessa.

Koronarokotteet on nyt kliinisessä testissä, mikä päättyy 2023. Kliininen testi tehdään kaikille testaamattomille rokotteille. Jokaisessa kliinisessä testissä on kaksi verrokkiryhmää. Toinen saa testattavaa rokotetta ja toinen suolaliuosta. Kukaan ei tiedä kumpaa häneen pistetään. Näin toimii lääketiede kaikkien uusien lääkkeiden ja rokotteiden kanssa. Tämä on oikea fakta.

Oikea fakta rinnakkaismaailmassa ? Oikeassa maailmassa faasi kolme päättyi vuoden 2020 loppupuolella

Ei. Ihan tässä juuri nyt maailmassa. Se, että sinä kiellät lääketieteen metodit, ei muuta mitään. Testi kestää vuoteen 2023, hyväksyt tai et. Tietoa löytyy, jos sitä viitsii hakea.

Sinä (ellet ole Mikael K) sen kummemmin minäkään emme tiedä lääketieteen metodiikasta sen enempää kuin sika satelliitista eli juurikin sen, mitä meille kerrotaan 

Minä tiedän riittävästi kliinisen testin metodiikasta ja se riittää minulle.

Vierailija
92/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minua kiinnostaisi muutenkin analysoida rokotuksen vastustajien toimintaa. Somekavereissani on useampia, jotka olivat ennen mukavia, tavallisia ihmisiä. Nyt heistä on tullut yhden asian ajajia ja sen lisäksi aivan käsittämättömän ilkeitä ihmisiä. He postaavat noin 10 rokotus/korona-aiheista postausta someen päivittäin, haukkuvat kaikkia jotka ovat eri mieltä ja raatelevat joukolla kappaleiksi jos joku eri mieltä oleva erehtyy kommentoimaan. Katsoin juuri kauhuissani, kun joku vanhempi ihminen oli kommentoinut tällaisen fanaatikon postausta, ja iso lauma rokotevastaisia kertyi ilkkumaan, pilkkaamaan ja v-tuilemaan tälle mummolle. Pahaa teki. 

Ymmärrän sen, että keskustelu voi turhauttaa jos lähes kaikki muut ovat eri mieltä. Mutta jos oikeasti haluaisi tuoda omaa näkökulmaansa esiin, tuo olisi vihoviimeinen keino. Nämä eivät yleensä edes asiallisesti kysyttäessä kerro mielipidettään, kaikki kommentointi on jotain ihmeellistä ilkkumista. Kysyttäessä saa kehotuksen tutkia itse tai sitten epämääräisiä linkkejä, joissa yleensä ei käsitellä lainkaan puheena olevaa aihetta.

Onko jollakin teoriaa, mikä saa ihmisen toimimaan näin, jos takana on oikeasti aito vilpitön halu jakaa tietoa ja auttaa toisia? Ja jos aitoa vilpitöntä halua ei ole, niin mikä tätä touhua sitten ajaa?

En ole törmännyt mihinkään vastaavaan rokotemyönteiseen toimintaan. 

Mihinköhän someen mahtavat postailla, kun rokotevastainen materiaali tuo äkkiä bannit ainakin Facebookista, Twitteristä ja YouTubesta.

Kyllä nuo tyypit ihan faceen, twitteriin ja instaan propagandaansa näyttävät postaavan...

Vierailija
93/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu vastustajiin mutten myöskään puolustajien. Revi siitä.

Otin rokotteet mutta uskon että niistä tulee ongelmia ja teho tullaan toteamaan huonoksi.

Mutta tehohan on todettu erinomaiseksi vakavaa tautia vastaan ja valtaosalle ei ole aiheuttanut mitään ongelmia. Minun puolesta kenenkään ei tarvi ottaa, mutta em. syistä itse otan.

Israelissa 95% rokotetuista sairaalahoidossa. Ei auta vaan nimenomaan rokote aiheuttaa variantteja ja tautia hävittämällä immuniteettia.

Hehee, jos Israelissa olisi 95% rokotetuista sairaalahoidossa, olisi se jotain reilu viisi miljoonaa....

Siellähän on rokotettuja liki kuusi miljoonaa

Uusiksi. Israelissa sairaalaan joutuneista vakavasti sairastuneista 95% on  rokotettuja.

4:s aalto menossa.

Nyt ollaan Suomessa.

Vierailija
94/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alkaa kyllästyttää ihmisten niputtaminen samaan ja kahtiajako. Minä ehkä otan jossain vaiheessa yhden rokotteen, tai olen ottamatta. Minulle on aivan sama mitä muut tekevät, kunhan ei valtiotaholta ja muutoin yritetä viedä minun oikeuksiani sen vuoksi etten vielä ole ottanut rokotetta. Puolestani kaikki eläkööt normaalisti, toki sairaita ja iäkkäitä suojellen. Luotan omaan vastustuskykyyni, kuten aiemmin koska olen nuori hyväkuntoinen aikuinen. En ole rokotetta vastaan, päinvastoin se on varmaan ihan hyvä vaikka toimivuus ei mielestäni tarpeeksi korkea olekaan. En silti koe tarpeelliseksi ottaa, vielä.

Vierailija
95/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri on sitä trollaamista ihan suoraan sanottuna. Esitetään kommentti, joka ei liity asiaan mitenkään mutta joka halventaa toista kirjoittajaa. Nyt ei ollut puhe koulujen pihoissa riehuvista ihmisistä, ainakaan minä en kirjoittanut koulujen pihoista vaan siitä mitä täällä kirjoitetaan, lol.

Otsikko: miksi haluatte estää TOISTEN ihmisten rokotukset. Ja vastausta odotetaan siihen, että MIKSI. Mutta ei tule kuin sekavaa höpinää.

Miten itse vastaisit väitteeseen, joka ei pidä paikkaansa? :D Monta kertaa sekin sanottu täällä.

Vierailija
96/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä haluat osallistua tuohon negatiiviseen 40% palautuksen tuottavaan lottoon ? 

Ei se sinun ottamasi rokotuskaan juurikaan suurempaa palautusta tuota. Rokotteiden teho laskee, kuin lehmän häntä, siksi niitä pitää ottaa lisää.

Teho deltavarianttiin on 46 %. En ehkä omia lapsiani uhraisi tähän ihmiskokeeseen näillä prosenteilla.

ehkä?

Vierailija
97/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sellaisista lääkäreistä jotka ovat tutkijoita? Ja toki ovat koronapotilaita hoitavat lääkäritkin asiantuntevia sanomaan tähän aiheeseen mitä näkevät.

Ja jos kerran validi tieteellinen tieto on sulle niin tärkeää, laitapa lähde tuohon väitteeseesi T-soluista. Muuten valehtelet itse.

In mid-April work was published by the group of Andreas Thiel at the Charité Berlin. A paper with 30 authors, amongst them the virologist Christian Drosten. It showed that in 34 % of people in Berlin who had never been in contact with the Sars-CoV-2 virus showed nonetheless T-cell immunity against it (T-cell immunity is a different kind of immune reaction, see below). This means that our T-cells, i.e. white blood cells, detect common structures appearing on Sars-CoV-2 and regular cold viri and therefore combat both of them. /eri

Vierailija
98/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse vastaisit väitteeseen, joka ei pidä paikkaansa? :D Monta kertaa sekin sanottu täällä.

Joku syy niihin valheisiin on oltava. Miksei ne pysy teidän sisäpiiri juttuna? Entäs viestit lasten kännyköihin?

Vierailija
99/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: mitä vittua selität? Rokotteen tuputtajat ovat ne, joilla on ongelma muiden ihmisten vapaan tahdon kanssa. Toisekseen, kerron rokotteiden vaaroista, koska välitän kanssaihmisistäni. En halua elää maailmassa, jossa tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä on tapettu kokeellisella rokotteella.

Pysytäänpä nyt totuudessa. Koronarokotteet eivät ole "kokeellisia". Fakta.

Ovatpa. Määritelmällisesti. Fakta.

Eivät ole koska muuten eivät saisi myyntilupaa useimmissa maissa. Fakta.

Vierailija
100/615 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/s

Eri

Vale. Ivermektiinistä on tehty laajoja tutkimuksia sekä Brasiliassa että Intiassa.

Jep jep, miksiköhän tiedeyhteisö (lukuunottamatta follarien "tiedeyhteisöä") ole ottanut laajemmin matolääkettä käyttöön ?

Mitä selität? Intiassa se otettiin käyttöön laajasti ja sillä estettiin täydellinen katastrofi. Miksi sitä ei käytetä länsimaissa on ihan eri kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän