En tuu koskaan saamaan ketään :(
Siltä alkaa vaikuttamaan. Ikää 25-vuotta, ihastumiset ei koskaan mene yksiin ja vaikka lopulta kumpikin kiinnostuisi samaan aikaan niin alan olla jo niin vanha, etten enää edes osaisi seurustella kun en ole koskaan edes seurustellut. Suurimman osan aikaa olen muutenkin kotona eikä miehiin tule missään törmättyä. Baarit on ainoat paikat, nettideittailussa ei ollut ketään sopivaa ja tinderiäen viitsi edes mainita.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:54"]
Höpö höpö. Nyt rohkeasti härkää sarvista. Olet itse tehnyt asiasta ongelman. Pää pystyyn ja uusia tuttavuuksia kehiin.
[/quote]
Kuin voi olla höpö höpö kun kukaan mies ei kelpuuta? :DD
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:20"]Niinpä! En ymmärrä mikseivät ihmiset ymmärrä, että se ulkonäkö on se ensimmäinen kynnys. Jos siinä on jotain mikä ärsyttää tai ei miellytä, niin ei tule sitä kontaktia jossa tutustuisi toiseen.[/quote]
Kun on kasvanut ulkonäköä ja hienostelua avoimesti halveksivassa maalaisympäristössä, hakeutunut vastaviin porukoihin nuorena ja aikuisena ja kokenut ja nähnyt miten rumat ja tavalliset pariutuvat rumien ja tavallisten kanssa, itse mukaanlukien, niin nuo valitukset pariutumiseen muka vaadittavista ihmeellisistä ulkonäkövaatimuksista kuulostavat täysin absurdeilta, joidenkin fikitiivisten elokuvahahmojen ongelmilta. Epäilemättä ne ovat kokemuksina hyvinkin todellisia, jos on pakkomielle olla ja saada "kympin nainen" tai "ulkonäkökeskeinen alfauros", mutta silloinkaan en näe ulkonäköä perimmäisenä ongelmana, vaan asennevamman. Ulkonäön korjaaminen ei korjaa asennevammaa, yleensä mitä paremman näköinen sitä tyytymättömämpi on ulkonäköönsä ja sitä naurettavampia määriä resursseja uhraa sen muka parantamiseen. Mutta minä lähtisin korjaamaan sitä asennepuolta, vaikkakaan ei minulla ole aavistustakaan miten.
[/quote]
Jospa ap ei ole pelkkä tavis ulkonäöltään vaan sitäkin alempana?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:20"]Niinpä! En ymmärrä mikseivät ihmiset ymmärrä, että se ulkonäkö on se ensimmäinen kynnys. Jos siinä on jotain mikä ärsyttää tai ei miellytä, niin ei tule sitä kontaktia jossa tutustuisi toiseen.[/quote]
Kun on kasvanut ulkonäköä ja hienostelua avoimesti halveksivassa maalaisympäristössä, hakeutunut vastaviin porukoihin nuorena ja aikuisena ja kokenut ja nähnyt miten rumat ja tavalliset pariutuvat rumien ja tavallisten kanssa, itse mukaanlukien, niin nuo valitukset pariutumiseen muka vaadittavista ihmeellisistä ulkonäkövaatimuksista kuulostavat täysin absurdeilta, joidenkin fikitiivisten elokuvahahmojen ongelmilta. Epäilemättä ne ovat kokemuksina hyvinkin todellisia, jos on pakkomielle olla ja saada "kympin nainen" tai "ulkonäkökeskeinen alfauros", mutta silloinkaan en näe ulkonäköä perimmäisenä ongelmana, vaan asennevamman. Ulkonäön korjaaminen ei korjaa asennevammaa, yleensä mitä paremman näköinen sitä tyytymättömämpi on ulkonäköönsä ja sitä naurettavampia määriä resursseja uhraa sen muka parantamiseen. Mutta minä lähtisin korjaamaan sitä asennepuolta, vaikkakaan ei minulla ole aavistustakaan miten.
[/quote]
Jospa ap ei ole pelkkä tavis ulkonäöltään vaan sitäkin alempana?
[/quote]
No niin on moni mieskin. Korreloiko se sen kanssa mitä on korvien välissä?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:30"]Jospa ap ei ole pelkkä tavis ulkonäöltään vaan sitäkin alempana?[/quote]
Sitten hän on ja ottaa miehen, jolle naisen ulkonäöllä ei ole väliä. Eikä odota, että se mies tulee baarista hakemaan, kun AP jurottaa nurkassa sen näköisenä, että henkirikos on herkässä, jos joku tulee 10 metrin säteelle. Hyvin vakavia kosmeettisia haittoja aiheuttavia sairauksia kärsivätkin pariutuvat, toisinaan ihan tavallisen näköisten kanssa, jos eivät jää vikojensa vangiksi. Luulen, että jos AP:lla olisi jokin sellainen tila, hän olisi jollain tavalla maininnut siitä mahdollisena syynä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:56"]
Ehkä sitä rimaa voisi hieman laskea ja katsella tavallisia miehiä niiden urheilijoiden/mallipoikien sijaan?
[/quote]
Ne kaikki miehet ovat olleet ihan taviksia ulkonäöltään ja muiltakin osa-alueilta. Itseasiassa osa alempana ulkonäköä ajatellen.
Kenties olenkin vaan itse suohirviö enkä ole tajunnut sitä?
[/quote]
Olet hieman lapsellinen jopa kaksvitoseksi.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:02"]
Diagnoosi: epätoivoinen läheisriippuvuus.
Hoito: Hoida ensin pääsi kuntoon. Jos olet masentunut, hae siihen apua. Ei miehille naisen kokemattomuus yleensä ole kynnyskysymys. Ja vaikka et ole ryvettynyt pitkässä ihmissuhteessa tai sinulla ei ole kasapäin lyhyitä tai yhdenillan juttuja, en usko että sitä pidetään miinuksena. Sinä itse olet kehittänyt siitä jonkin pakkomielteen itsellesi. Kukaan mies ei jaksa sinua, jos sinun keskeinen juttusi on "yhyy en ole koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa". Etsi nyt jokin muu elämänsisältö. Joku kiinnostavampi kuin itsesäälinen valitus.
Ihmisen negatiivisuus on kuule aistittavissa. Jos saat mielesi parempaan jamaan, löydät elämäniloa jostain muusta asioista, lakkaat etsimästä epätoivoisesti - se mies saattaa hyvin ilmaantua elämääsi ihan sivutuotteena.
[/quote]
Oma kokemus: pohjautuu miehiin kenet olen tuntenut. Tuskinpa eri kaupunkien, ikäluokkien ja taustoiltaan eroavien miesten otanta voi kauhean pieleen mennä näissä asioissa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:56"]
Ehkä sitä rimaa voisi hieman laskea ja katsella tavallisia miehiä niiden urheilijoiden/mallipoikien sijaan?
[/quote]
Ne kaikki miehet ovat olleet ihan taviksia ulkonäöltään ja muiltakin osa-alueilta. Itseasiassa osa alempana ulkonäköä ajatellen.
Kenties olenkin vaan itse suohirviö enkä ole tajunnut sitä?
[/quote]
Olet hieman lapsellinen jopa kaksvitoseksi.
[/quote]
Lapsellinen tunnustaessani, että voinkin olla ruma oikeasti, kun samaan aikaan tällä palstalla haukutaan sinkkulaivat -ohjelman tyyppejä? Mitäs jos näytän ja olenkin oikeasti sellainen :D Ette te sitä voi tietää ja samaan aikaan sanotte, että positiivisuus ylittäisi kaiken ja vahingossa saadaan sen kautta mies (ehkä).
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:06"]
Muuta Helsinkiin, siellä on paljon miehiä.
[/quote]
Ei maksa vaivaa, kovempi kilpailu ja häviän jo omankin kaupungin miesmarkkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:08"]
Pitää laskea omia vaatimuksia.
[/quote]
Missä suhteessa? Mulle ei ole millään muulla väliä kuin sillä, että tulen hyvin juttuun ja miehen ulkonäkö miellyttää.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:09"]
[/quote]
Missä suhteessa? Mulle ei ole millään muulla väliä kuin sillä, että tulen hyvin juttuun ja miehen ulkonäkö miellyttää.
[/quote]
Unohda se ulkonäkö. Keskity ihmisen sisimpään! Saatat yllättyä todella iloisesti. Mä annoin yhdelle aika epäsiistinnköiselle nuorelle miehelle chänssin kesällä, ja rytkyjen alta paljastui täydellinen vartalo ja upea varustus. Hauskaa oli, ja ainoa miinus meidän n. 15 vuoden ikäero... Tuo ulkonäön tuijottaminen on kamala vitsaus teidän ikäluokassa, kummallakin sukupuolella.
Höpö höpö. Nyt rohkeasti härkää sarvista. Olet itse tehnyt asiasta ongelman. Pää pystyyn ja uusia tuttavuuksia kehiin.
[/quote]
[/quote]
Lopeta tuo rutina heti alkuunsa. Sellaista 25 vuotiasta naista ei ole, joka ei onnistuisi saamaan vakisuhdetta kahdessa päivässä joko radalla tai netissä, jos jätetään äärimmäisimmistä terveysongelmista, kuten neliraajahalvauksesta, kärsivät laskuista. Kyse on siitä, mikä kelpaa sinulle. Jos olet kovin vaikeasti kenestäkään kiinnostuvaa tyyppiä, esimerkiksi odotat jotain kirjallisuudessa kuvattua maatajärisyttävää superrakastumista, vaikka sinun aivokemiallasi ei voi niin voimakkaita tunteita kokea, siihen ei taida olla hyvää ratkaisua. Siten et vain ola parisuhdekykyinen, jos ei vanheneminen tai joku muu seikka muuta prioriteettejasi.
Mutta jos vain haluat suhteen johonkin mieheen ihan vain susteessa olevan statuksen saadaksesi, mene paikkakuntasi miesvaltaisen alan opiskelijatapahtumaan ja ota tarpeeksi nössähtävä kaveri mukaasi. Se onnistuu yhtä varmasti kuin menisit sorakuopalle ja poimisit kiven maasta, jos saat vähänkin suusi auki (ne nössöt eivät välttämättä uskalla). Ties vaikka ihastuisit, jos olet itsekin ujo ja turvallisuushakuinen.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:44"]
[/quote]
[/quote]
Lopeta tuo rutina heti alkuunsa. Sellaista 25 vuotiasta naista ei ole, joka ei onnistuisi saamaan vakisuhdetta kahdessa päivässä joko radalla tai netissä, jos jätetään äärimmäisimmistä terveysongelmista, kuten neliraajahalvauksesta, kärsivät laskuista. Kyse on siitä, mikä kelpaa sinulle. Jos olet kovin vaikeasti kenestäkään kiinnostuvaa tyyppiä, esimerkiksi odotat jotain kirjallisuudessa kuvattua maatajärisyttävää superrakastumista, vaikka sinun aivokemiallasi ei voi niin voimakkaita tunteita kokea, siihen ei taida olla hyvää ratkaisua. Siten et vain ola parisuhdekykyinen, jos ei vanheneminen tai joku muu seikka muuta prioriteettejasi.
Mutta jos vain haluat suhteen johonkin mieheen ihan vain susteessa olevan statuksen saadaksesi, mene paikkakuntasi miesvaltaisen alan opiskelijatapahtumaan ja ota tarpeeksi nössähtävä kaveri mukaasi. Se onnistuu yhtä varmasti kuin menisit sorakuopalle ja poimisit kiven maasta, jos saat vähänkin suusi auki (ne nössöt eivät välttämättä uskalla). Ties vaikka ihastuisit, jos olet itsekin ujo ja turvallisuushakuinen.
[/quote]
Mä en edes muista koska olisin nähnyt viimeksi jonkun "nössön" miehen jossain :D Baareissa on sosiaalisten miesten hallinta, jotka haluaa pääasiassa vain seksiä ellei ole tosi kaunis ja hyvä nainen.
[/quote]
Missä suhteessa? Mulle ei ole millään muulla väliä kuin sillä, että tulen hyvin juttuun ja miehen ulkonäkö miellyttää.[/quote]
Älä laske vaatimuksia. Naisille onneton suhde on yleensä huonompi vaihtoehto kuin sinkkuus. Mutta tiedosta mielessäsi vaaditko liikoja. Jos tiedät, että vaadit sellaista, mitä hyvin harvalla miehellä on antaa, lienee helpompi suhtautua vaikeaan pariutumiseen.
Mitä se tarkoittaa, että tulet hyvin juttuun? Sitäkö, että sosiaalisesti taitava pelimies iskee ja viihdyttää sinua, joka olet passiivisemmassa roolissa? Ei sellainen toimi yleensä pitemmän päälle. Pelimies luikkii karkuun kun saa sinut ihastumaan ja sosiaalisesti taitavat ja aktiiviset miehet haluavat samanlaisia naisia, koska kokevat aremmat tylsiksi. Jos taas hyvin juttuun tulemiseen kuuluu se, että hiljaiset hetket eivät ahdista ja miehen ei tarvitse papattaa kuin urheiluselostaja, tilanne on paljon parempi.
Ja mitä se tarkoittaa, että miehen ulkonäkö miellyttää? Kuinka suuri osa miehistä miellyttää? Ja miellyttävätkö sinua piirteet, jotka ovat yleisesti haluttuja? Jos, niin rajaat helposti kelpaavat halutuimpaan 10 %:iin miehistä, joista puolet kaikista naisista kamppailee.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:33"]
[/quote]
[/quote]
Unohda se ulkonäkö. Keskity ihmisen sisimpään! Saatat yllättyä todella iloisesti. Mä annoin yhdelle aika epäsiistinnköiselle nuorelle miehelle chänssin kesällä, ja rytkyjen alta paljastui täydellinen vartalo ja upea varustus. Hauskaa oli, ja ainoa miinus meidän n. 15 vuoden ikäero... Tuo ulkonäön tuijottaminen on kamala vitsaus teidän ikäluokassa, kummallakin sukupuolella.
[/quote]
Ja lisään muuten tähän, että päätös perustui täysin miehen persoonaan. Ihana tyyppi, mutta ei ole hänkään kelvannut ikäisilleen naisille, jotka eivät ilmeisesti näe partakarvojen läpi.
[/quote]
[/quote]
av-mammat on sitä mieltä, että vaadit liikaa, joten vaadit liikaa.
oma listani on suurin piirtein tällainen:
- mukava herrasmies
- minun silmään kivan näköinen (let's face it, kuka seurustelee fyysisesti vetovoimattoman kanssa?)
- omaa samat toiveet ja haaveet kuin minä (perhe)
- puolustaa, tukee ja saa minut tuntemaa oloni turvalliseksi
- työ, jossa itse viihtyy
pahaa pelkään, että vaadin liikaa...
squote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:05"]
Baarit on ainoat paikat, nettideittailussa ei ollut ketään sopivaa ja tinderiäen viitsi edes mainita.
[/quote]
Baarit ei onneksi ole ainoita paikkoja, joissa ihmisiä voi löytää! Jos tuntuu vaikealta löytää kumppania, kannattaa ehkä etsiä paikoista, joissa ollaan todennäköisemmin liikkeellä tosimielellä ja sinua arvostetaan vähän kokonaisvaltaisemmin kuin baariympyröissä - esim. yksi kaverini löysi mainion tuttavuuden kun meni kurkkimaan sinkkutapaamiseen, jollaisia jotkut ihan tavalliset ev.lut. seurakunnat järjestää :) http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/ABC1AA0CF0BE09A5C22570BA00607062?OpenDocument&lang=FI http://www.verkosto.net/?sid=1058 http://finland.alpha.org/ Olet ainutlaatuinen ja arvokas ihminen - ihan varmasti sinullekin on toivoa. Et ole kelvoton, päinvastoin :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:47"]Mä en edes muista koska olisin nähnyt viimeksi jonkun "nössön" miehen jossain :D Baareissa on sosiaalisten miesten hallinta, jotka haluaa pääasiassa vain seksiä ellei ole tosi kaunis ja hyvä nainen.[/quote]
Siksi ehdotin, että hakeudut paikoihin, joissa on paljon nössöjä. Tai edes vähän. Eivät ne nössöt tule baarissa iskemään sinua tyttöporukasta sujuvilla sanankäänteillä, vaan punastelevat nurkkapöydissä omissa kaveriporukoissaan. Nössöjä voi löytää opiskelijoiden tapahtumista, harrastuksista (usein teknisistä ja miesvaltaisista), työpaikoilta, nettipalstoilta (eivät he ole niitä aggressiivisimpia, vaan nössöjen ujoja viestejä voi joutua seulomaan tai itse vastata nössön ilmoitukseen) jne.
Diagnoosi: epätoivoinen läheisriippuvuus.
Hoito: Hoida ensin pääsi kuntoon. Jos olet masentunut, hae siihen apua. Ei miehille naisen kokemattomuus yleensä ole kynnyskysymys. Ja vaikka et ole ryvettynyt pitkässä ihmissuhteessa tai sinulla ei ole kasapäin lyhyitä tai yhdenillan juttuja, en usko että sitä pidetään miinuksena. Sinä itse olet kehittänyt siitä jonkin pakkomielteen itsellesi. Kukaan mies ei jaksa sinua, jos sinun keskeinen juttusi on "yhyy en ole koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa". Etsi nyt jokin muu elämänsisältö. Joku kiinnostavampi kuin itsesäälinen valitus.
Ihmisen negatiivisuus on kuule aistittavissa. Jos saat mielesi parempaan jamaan, löydät elämäniloa jostain muusta asioista, lakkaat etsimästä epätoivoisesti - se mies saattaa hyvin ilmaantua elämääsi ihan sivutuotteena.