Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tuu koskaan saamaan ketään :(

Vierailija
17.09.2014 |

Siltä alkaa vaikuttamaan. Ikää 25-vuotta, ihastumiset ei koskaan mene yksiin ja vaikka lopulta kumpikin kiinnostuisi samaan aikaan niin alan olla jo niin vanha, etten enää edes osaisi seurustella kun en ole koskaan edes seurustellut. Suurimman osan aikaa olen muutenkin kotona eikä miehiin tule missään törmättyä. Baarit on ainoat paikat, nettideittailussa ei ollut ketään sopivaa ja tinderiäen viitsi edes mainita. 

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:43"]

Yhyy, byääh. Eiköhän joku pelimies sinutkin vielä korjaa pois kuleksimasta =)

[/quote]

Hahhah, pelimiehet ei ensinnäkään sitoudu ja sitäpaitsi niitä kiinnostaa ihan eri kaliiberin naiset mitä itse olen :D

Vierailija
62/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän negative Nancy. Miehet ei tykkää siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:46"]

Taidat olla vähän negative Nancy. Miehet ei tykkää siitä.

[/quote]

Ei selvästikään :) 

Kukaan ei siltikään sanonut juuta eikä jaata tohon laihdutusehdotukseen?

Vierailija
64/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:33"]Oliko sulla tuon kierteen poikkisaamiseksi muuta taustalla kuin tuo, että tapasit tuon naisen?

Oli minulla yritys ottaa opiksi kokonaan tai osittain epäonnistuneista iskuyrityksistä ja löytää jotain logiikkaa naisten toiminnasta, mutta en osaa sanoa kuinka paljon se vaikutti. Ehkä ei kovin paljon kuitenkaan, koska yritin nähdä ihmiset liian yksinkertaisina loogisina tilakoneina. Toisaalta olin elämänvaiheessa, jossa sain paljon yleistä elämänkokemusta, opinnot olivat loppusuoralla ja aloittelin työuraa, joka varmaan antoi rohkeutta ja itseluottamusta naisjuttuihinkin. Se lähtee rullaamaan yllättävän kivuttomasti, kun löytyy oikea ihminen oikeassa tilanteessa. Mutta tietysti sinä pitää ottaa se riski, että rullataan kohti rotkoa, koska lopullista yhteensopivuutta ei näe kuin ajan kanssa.

Tiedän, että olen varmaan välillä rasittava ja ystävät on myös tähän liittyen kommentoineet, että ei saa olla niin negatiivinen mitä olen, mutta tunnun odottavan jotain ylisuurta tekoa mieheltä. Että joku mies vaan "näkisi" mun läpi ja tajuaisi ilman sen suurempaa työtä, että olen hyvä ja paras (hah! ne epärealistiset kuvitelmat. Ilmiselvää, että olen neuroottinen perfektionisti).

Tuo on varmaan vaikeaa, mutta miehen elämänkokemuksella en voi edes yrittää sanoa mitä voisit tehdä. Näin jälkikäteen ajattelen, että ehkä minulle oli hyväksi, että nuorilla miehillä ei ollut helppoja mutta pettymyksen tuovia vaihtoehtoja, vaikka silloin olin niistä hyvin kateellinen naisille. Olisin varmaan sortunut helposti saataviin "pelinaisiin" tai jäänyt itsekin odottamaan mahdotonta, jos ei olisi ollut täydellisen itsestäänselvää, että kukaan nainen ei koskaan näe passiivisen ujon miehen läpi ja tule tarjoamaan suhdetta.

Vierailija
65/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:49"]Kukaan ei siltikään sanonut juuta eikä jaata tohon laihdutusehdotukseen?[/quote]

Jos etsit sielun- ja elämänkumppania, vaurioitunutta sielua ei paikata pintaa kiillottamalla. Mutta jos haluat maksimoida satunnaisseksikumppanien tasoa, niin laihduta vain. Liikunnalla on positiivisia mielialavaikutuksia, joten sitä kannattaa harrastaa jonkin verran.

Vierailija
66/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:49"]Kukaan ei siltikään sanonut juuta eikä jaata tohon laihdutusehdotukseen?[/quote]

Jos etsit sielun- ja elämänkumppania, vaurioitunutta sielua ei paikata pintaa kiillottamalla. Mutta jos haluat maksimoida satunnaisseksikumppanien tasoa, niin laihduta vain. Liikunnalla on positiivisia mielialavaikutuksia, joten sitä kannattaa harrastaa jonkin verran.

[/quote]

Ketä miestä kiinnostaa ottaa selvää naisen sielusta, jos ei ensin näytä tarpeeksi hyvältä...?

Vierailija
67/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:02"]Ketä miestä kiinnostaa ottaa selvää naisen sielusta, jos ei ensin näytä tarpeeksi hyvältä...?[/quote]

Ei ainakaan niitä hyvännäköisimpään 10 %:iin kuuluvia sosiaalisia elämässä menestyviä optimisteja, joita niin monet naiset vaativat ennen kuin voivat kuvitellakaan edes ajattelevansa seurustelua.

Siinä lopussa 90 %:ssa on aika paljonkin tuollaisia. Sehän on yleinen valituksenaihe toisaalla, miten Suomessa miehet ovat peikkoja ja naiset suohirviöitä. Koska useimmat kuitenkin pariutuvat, niin kaipa ne löytävät viehätyksensä jostain muista asioista kuin ulkonäöstä.

Vierailija
68/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:02"]

[/quote]

Ketä miestä kiinnostaa ottaa selvää naisen sielusta, jos ei ensin näytä tarpeeksi hyvältä...?

[/quote]

Niinpä! En ymmärrä mikseivät ihmiset ymmärrä, että se ulkonäkö on se ensimmäinen kynnys. Jos siinä on jotain mikä ärsyttää tai ei miellytä, niin ei tule sitä kontaktia jossa tutustuisi toiseen.

Vierailija
69/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:02"]Ketä miestä kiinnostaa ottaa selvää naisen sielusta, jos ei ensin näytä tarpeeksi hyvältä...?[/quote]

Ei ainakaan niitä hyvännäköisimpään 10 %:iin kuuluvia sosiaalisia elämässä menestyviä optimisteja, joita niin monet naiset vaativat ennen kuin voivat kuvitellakaan edes ajattelevansa seurustelua.

Siinä lopussa 90 %:ssa on aika paljonkin tuollaisia. Sehän on yleinen valituksenaihe toisaalla, miten Suomessa miehet ovat peikkoja ja naiset suohirviöitä. Koska useimmat kuitenkin pariutuvat, niin kaipa ne löytävät viehätyksensä jostain muista asioista kuin ulkonäöstä.

[/quote]

Se kuva minkä itse olen saanut on se, että mun ulkonäkö voi olla ok (ehkä, ei keltään saa mitään puolueetonta mielipidettä, miehet kehuu vaan jos odottaa palkintoa, kaverit kehuu koska se on nyt oletus kehua kavereita), mutta kun mies tutustuu luonteeseen ja sanoo ettei olekaan enää kiinnostunut, niin olinkin oikeasti vaan liian huononnäköinen...

Vierailija
70/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muuten kysyi, että miksi olen niin myöhään liikkeellä. Miehet ei ole koskaan oikein osoittaneet kiinnostusta ellei näytä hyvältä, siinähän se juju on ollut. Vaikka liian myöhäistähän tää tosiaan on.

Vierailija
71/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juuri näin. Ei tarvitse/hyödytä laihduttaa jos etsit luotettavaa vakikumppania, jopa loppuiän puolisoa. Mutta toki, jos sinua kiinnostaa saada yökerhoissa ihailua ja komeaa seksiseuraa niin sitten varmaaan pitää laihduttaa. 

Muuten ap:lle sanoisin omastakin kokemuksesta, että oikeasti ulkonäkö ei ole keskeisin, vaan sosiaalinen avoin luonne. Valitettavasti, koska itse en ole sen luontoinen vaan sulkeutunut ja vakava, eikä luonteelleen oikein mitään voi. Itse olen jopa varsin hyvän näköinen ainakin nuorempana ollut ja saanut miehiltä paljon huomiota ja flirttiä, mutta kun tutustuvat paremmin ja huomaavat etten olekaan iloinen nauravainen sosiaalinen päiväperhonen vaan totinen introvertti, niin kiinnostus loppuu.

Vierailija
72/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan monet suhteet alkaneet juuri viihteeltä (jopa yhden illan jutuista) ja siellä lähestytään ulkonäön perusteella. Eipä tässä muitakaan paikkoja ole missä miehiin tutustuu kun suomalainen deittikulttuuri/tutustuminen sinne juuri keskittyy. 

Vierailija
73/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:47"]Mä en edes muista koska olisin nähnyt viimeksi jonkun "nössön" miehen jossain :D Baareissa on sosiaalisten miesten hallinta, jotka haluaa pääasiassa vain seksiä ellei ole tosi kaunis ja hyvä nainen.[/quote]

Siksi ehdotin, että hakeudut paikoihin, joissa on paljon nössöjä. Tai edes vähän. Eivät ne nössöt tule baarissa iskemään sinua tyttöporukasta sujuvilla sanankäänteillä, vaan punastelevat nurkkapöydissä omissa kaveriporukoissaan. Nössöjä voi löytää opiskelijoiden tapahtumista, harrastuksista (usein teknisistä ja miesvaltaisista), työpaikoilta, nettipalstoilta (eivät he ole niitä aggressiivisimpia, vaan nössöjen ujoja viestejä voi joutua seulomaan tai itse vastata nössön ilmoitukseen) jne.

[/quote]

Nössöjä, nössöt, nössöjä, punastelu, nurkkapöytä, kaveriporukka, nössöjä, ujo viesti, voi joutua seulomaan, nössön ilmoitus.....

Oma vinkkini on että tutustu uusiin ihmiseen ilman ennakkoluuloja ja stereotypisointia. Aivan varmasti löydät silloin helmen sieltä.

Vierailija
74/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori ja kuulostaa siltä, että ongelma on lähinnä korvien välissä.

Vierailija
75/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:19"]

En oikeastaan tiedä miksi tämän keskustelun tein. Varmaan siksi, koska en tunne ketään tämän ikäistä joka ei olisi ollut jo vakavassa parisuhteessa edes yhtä kertaa. Joku vika mussa on.

[/quote]

No, täällä onn 40-vuotias joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Mutta mä olen kieltämättä susiruma ja lisäksi ujo ja vakavaluontoinen. Mutta joo, ei ole mitään takeita että kaikki saisivat jonkun, on se ihan mahdollista että elämä menee ilman seurustelukokemuksia...

[/quote]

Mulla on sama eikä omaa persoonallisuutta voi muuttaa :( Miehet kyllästyy ja olen lopullisesti myös itsekin kyllästynyt itseeni. Aloittaja tässä siis.

[/quote]

Mitenkä niin persoonallisuutta ei voi muuttaa ? Ujostelu ja vakavamielisyys on opittuja asennoitumistapoja joista kummastakin voi opetella pois. Ja syystäkin. Kyllä elämän voi opetella ottamaan vähän vähemmän vakavammin ja ujostelun sijasta opetella laittamaan itsensä likoon. Ja kyllä, puhun nyt omakohtaisesta kokemuksesta.

Vierailija
76/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:19"]

En oikeastaan tiedä miksi tämän keskustelun tein. Varmaan siksi, koska en tunne ketään tämän ikäistä joka ei olisi ollut jo vakavassa parisuhteessa edes yhtä kertaa. Joku vika mussa on.

[/quote]

No, täällä onn 40-vuotias joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Mutta mä olen kieltämättä susiruma ja lisäksi ujo ja vakavaluontoinen. Mutta joo, ei ole mitään takeita että kaikki saisivat jonkun, on se ihan mahdollista että elämä menee ilman seurustelukokemuksia...

[/quote]

Mulla on sama eikä omaa persoonallisuutta voi muuttaa :( Miehet kyllästyy ja olen lopullisesti myös itsekin kyllästynyt itseeni. Aloittaja tässä siis.

[/quote]

Mitenkä niin persoonallisuutta ei voi muuttaa ? Ujostelu ja vakavamielisyys on opittuja asennoitumistapoja joista kummastakin voi opetella pois. Ja syystäkin. Kyllä elämän voi opetella ottamaan vähän vähemmän vakavammin ja ujostelun sijasta opetella laittamaan itsensä likoon. Ja kyllä, puhun nyt omakohtaisesta kokemuksesta.

[/quote]

Koska ei tahdonvoimalla voi muuttua pirteäksi ekstrovertiksi vaikka kuinka haluaisi. On riskejä otettu, menty pois mukavuusalueelta ties kuinka pitkälle, mutta ei sellaisella teeskentelyllä tule saamaan mitään pitkäkestoisempaa, jos mies kiinnostuu ja ihastuu siitä "iloisesta ja sosiaalisesta" naisesta, joka ei sitä oikeasti olekaan. 

Vierailija
77/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:05"]

Siltä alkaa vaikuttamaan. Ikää 25-vuotta, ihastumiset ei koskaan mene yksiin ja vaikka lopulta kumpikin kiinnostuisi samaan aikaan niin alan olla jo niin vanha, etten enää edes osaisi seurustella kun en ole koskaan edes seurustellut. Suurimman osan aikaa olen muutenkin kotona eikä miehiin tule missään törmättyä. Baarit on ainoat paikat, nettideittailussa ei ollut ketään sopivaa ja tinderiäen viitsi edes mainita. 

[/quote]

Onko ihannemiehesi hyväksikäyttävä panomies, vai miksi etsit miehiä ainoastaan baareista ja Tinderistä?

M33

Vierailija
78/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hae apua itsellesi, kyllä se syy tuohon tilanteeseen on jossain syvällä itsessäsi, mutta niin, että olet saanut kenties tuntea jo lapsena ettet ole rakastamisen arvoinen tmv ja siksi mikään ei suju aikuisenakaan. Muilta ei voi ratkaisua odottaa, koska he eivät näe mitä sulle on lapsena sattunut, mutta sinä itse voit sen löytää kun et lopeta uskomasta siihen, että sä avun löydät. Rohkeasti vaan etsimään itsestäsi mikä se asia on, johon olet pettynyt. Esim. vanhempien puuttuva tuki tai muu, johon sinä et ole syyllinen. Eivätkä hekään, koska hekin ovat vain ihmisiä, mutta sä olet silti sen ansainnut ja rakkauden myös.

Vierailija
79/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:19"]

[/quote]

[/quote]

Mielelläni 36-vuotiaana sinkkumiehenä tapaisin kaltaisesi naisen. Kun itsekkin olen naamaltani ruma. Harrastuksia, yms.on pilvin pimein ja ihan hyvä työpaikkakin. Kyllä sitä parisuhdetta siltikin kaipaa.

Vierailija
80/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 13:18"]

[/quote]

Onko ihannemiehesi hyväksikäyttävä panomies, vai miksi etsit miehiä ainoastaan baareista ja Tinderistä?

M33

[/quote]

En tinderissä ole ollut enkä sinne mene. Mainitsin kun mietin jos joku sitä ehdottaisi.